Znak sprawy IR.271.9.3.2019.EK

Raszyn, dnia 17.07.2020 r.

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843/

 

 

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a,  05-090 Raszyn

tel. 22 701 78 79, e-mail: inwestycje@raszyn.pl

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na:                        

„Remont placu zabaw przy Przedszkolu nr 1 w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej, polegający na wymianie nawierzchni bezpiecznej oraz huśtawki”.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

1.       Wykonanie remontu placu zabaw przy Przedszkolu nr 1 w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej, polegającego na wymianie nawierzchni bezpiecznej oraz huśtawki. W ramach robót Wykonawca dostarczy i zamontuje huśtawkę bocianie gniazdo oraz wykona nawierzchnię bezpieczną z płyt SBR  z wierzchnią warstwą EPDM w kolorze zielonym.

Szczegółowy zakres prac został ujęty w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.       Wzór umowy stanowi załącznik nr  2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3.       Termin realizacji: 3 (trzy) miesiące od dnia zawarcia umowy.

4.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.       Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

·         Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 3),
karty katalogowe przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanego urządzenia, w których powinny znajdować się wymiary urządzenia, wymiary strefy bezpieczeństwa oraz wszystkie wymagane przez Zmawiającego parametry techniczne huśtawki. Dodatkowo należy przedstawić karty katalogowe proponowanej nawierzchni bezpiecznej.

·         Dokumenty niezbędne do zawarcia umowy: dane Firmy, NIP, REGON.

·         Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Bolesław Sanecki, Pani Ewelina Kalinowska.

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach  900-1400   od poniedziałku do piątku.

 

VI. Miejsce składania ofert  

Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 31.07.2020 r. do godz. 1000

w siedzibie Zamawiającego:  05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Remont placu zabaw przy Przedszkolu nr 1 w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej, polegający na wymianie nawierzchni bezpiecznej oraz huśtawki”. NIE OTWIERAĆ PRZED 31.07.2020r.  godz. 1015 – znak sprawy IR.271.9.3.2019.EK

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie  przedmiotu zamówienia.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. Protokół z przeprowadzonego postępowania  zostanie umieszczony na stronie www.bip.raszy.pl.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1.       Opis przedmiotu zamówienia,

2.       Wzór umowy,

3.       Formularz ofertowo-cenowy,

4.       Rysunek poglądowy.