Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/28/2006.

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-08-30

Przedmiot zamówienia publicznego

Modernizacja ulicy Sikorskiego w Gminie Raszyn

 

Zakres przedmiotu zamówienia:

Modernizacja nawierzchni drogowych w ulicy Sikorskiego w gminie Raszyn na odc. ok.400 mb. obejmująca:

a) oznakowanie robót zgodnie z opracowanym i uzgodnionym na zlecenie Wykonawcy projektem czasowej organizacji ruchu.

b) wymianę konstrukcji drogowej jezdni, zjazdów i chodników oraz rowów odwadniających wypełnionych tłuczniem

c) jezdnia i zjazdy ok. 2500,00 m2:

- warstwa jezdna z kostki betonowej gr. 8,0 cm

- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3,0 cm

- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.15,0 cm

chodniki ok.577m2:

- kostka brukowa betonowa szara gr. 6,0 cm

- podsypka cementowo-piaskowa gr. 3,0 cm

- pospółka gr. 10,0 cm

krawężniki:

- uliczne 15x30 betonowe, wibroprasowane, dwuwarstwowe, na ławie z betonu B-10 ok. 400 mb

- obrzeża:

betonowe 6 x 20 na podsypce cem.- piask. ok. 240 mb

- regulacja urządzeń podziemnych - ok. 32 szt.
- wypełnienie tłuczniem rowu odwadniającego z zagęszczeniem - ok. 180 m3

UWAGA:

1) Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 lata.

2) Wybrany Wykonawca przed przystąpieniem do robót zobowiązany będzie złożyć „Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia”

Rodzaj zamówienia

robota budowlana

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

   

45.11.12.91-4, 45.11.11.00-9, 45.23.33.30-1,

45.23.32.52-0, 45.23.32.93-9

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 30/06/2007r.

     Wadium

   3 000 zł (trzy tysiące złotych)

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. )

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

- prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją ( siłami własnymi ) z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówień (rozpoczętymi i zakończonymi), odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. polegającymi na remoncie lub budowie nawierzchni z kostki betonowej, o wartości min. 300 tys. zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ).

     Uwaga: Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót

3.2/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.:

a) 2 osobami ( Kierownik Budowy i Majster ), posiadającymi uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

      b) 15 pracownikami ( wykwalifikowanymi i niewykwalifikowanymi łącznie ),

3.3/ dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi, tj.:

      1. samochodami o ładowności 3 - 5 t - 3 szt.,

      2. spycharką 55 kw ( 75 km ) - 2 szt.,

      3. zagęszczarką wibracyjną spalinową 70-90 m3/h - 2 szt.,

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:

      a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 tys. zł

      b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 300 tys. zł.

 

UWAGA: W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2 i 4b). - w przypadku warunków określonych w pkt. 3.1, 3.2a) 3.2b), 3.3 i 4a) winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.3/ aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku:

A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego,

B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy(składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

2.6/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

2.7/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

2.8/ Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych ( pojazdów ) i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca,

2.9/ Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ( wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków ( wymagana wysokość: co najmniej 300 tys. zł ).

2.10/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 300 tys. zł.

UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot. „Warunków udziału w postępowaniu”.

 

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

Barbara Płomińska                  Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 30 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-09-25, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  powyżej  60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert, tj. do 24-10-2006 r.

     Kryterium cena

   Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       Sala konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

2006-09-25

Godzina otwarcia

12:30