Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/31/2006

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-09-07

Przedmiot zamówienia publicznego

Wykonanie budynku komunalnego na terenie działek o numerach ewid. 1041/1, 1041/2, 1041/3, 1041/4 przy ul. Godebskiego 1 w Raszynie, wraz z przyłączami.

Zakres przedmiotu zamówienia:

Wykonanie komunalnego budynku mieszkalnego wielorodzinnego, dwuklatkowego, trzykondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego, z częściowo użytkowym poddaszem na terenie działek o numerach ewid. 1041/1, 1041/2, 1041/3, 1041/4, przy ul. Godebskiego 1 w Raszynie, wraz z przyłączami. Budynek składa się z dwóch jednoklatkowych skrzydeł oznaczonych w projekcie: A i B,
o łącznej liczbie 31 lokali ( skrzydło A - 8 lokali, skrzydło B - 23 lokale, w tym 3 na poddaszu i 6 dla osób niepełnosprawnych
. Budynek przylega do istniejącego budynku nr 1B. Łączna kubatura budynku brutto: 5848,87 m3. Powierzchnia użytkowa: 1519,26 m2, w tym:

- powierzchnia użytkowa lokali socjalnych - 1148,65 m2,

- powierzchnia piwnic lokatorskich - 84,89 m2,

- powierzchnia pomieszczeń pomocniczych i technicznych - 46,34 m2,

- komunikacja - 239,38 m2.

Na zakres przedmiotu zamówienia składają się:

a) roboty konstrukcyjno - budowlane, obejmujące wykonanie:

- ław fundamentowych żelbetowych,

- ścian fundamentowych i ścian piwnic z bloczków betonowych,

- ścian nadziemia z bloczków wapienno-piaskowych 3NFD,

- stropów z elementów prefabrykowanych kanałowych,

- biegów schodowych żelbetowych wylewanych,

- dachu o konstrukcji drewnianej, płatwiowo-kleszczowej pokrytej blacho-dachówką, ocieplonego w części mieszkalnej wełną mineralną grubości 20 cm,

- elewacji w technologii lekkiej-mokrej ( ocieplenie ścian wełną mineralną gr. 15 cm ),

- zamontowania stolarki okiennej z PCV o współczynniku przenikania ciepła dla okna
k < 1,1 W/m2K i drzwiowej zewn
. i wewn. drewnianej,

- robót wykończeniowych w zakresie: podłogi w lokalach mieszkalnych ( za wyjątkiem
sanitarnych ) - wykładzina PCV; podłogi w pomieszczeniach sanitarnych, klatkach schodowych, korytarzach - terrakota ( lub gres ); ściany łazienek, korytarzy, klatek schodowych - lamperia olejna do wys
. 1,5 - 2 m.

b) instalacji wewnętrznych, tj.:

1. instalacji wody ciepłej i zimnej z rur PP ( w każdym mieszkaniu przewidziano wodomierz ).

2. instalacji kanalizacyjnej z rur PVC.

3. instalacji c.o. pompowej, zamkniętej z rur PP ( grzejniki płytowe, stalowe ).

4. instalacji gazowej wewnętrznej z rur stalowych czarnych z gazomierzami w skrzynkach na korytarzu.

5. kotłowni gazowej z kotłem atmosferycznym o mocy 96 kW i podgrzewaczem pojemnościowym 500 l, oraz z automatyką pogodową i zabezpieczeniem przed wypływem gazu,

c) przyłączy zewnętrznych do w/w instalacji, tj.:

1. wodociągowego od istniejącej sieci w ul. Godebskiego z rur PE.

2. kanalizacyjnego do istniejącej sieci w ul. Godebskiego z rur PVC ze studniami betonowymi i PVC.

3. gazowego z rur stalowych czarnych.

4. elektrycznego ( kabel ziemny YAKX 4x120 mm2 plus bednarka FeZn 30x4 ).

d) zagospodarowania terenu, tj.:

1. nowego zjazdu od ul. Godebskiego oraz przebudowy istniejącego - pow. 42 m2 ( kostka betonowa szara gr. 8 cm ).

2. dróg wewnętrznych o szerokości od 3,5 m do 6,0 m, 23 miejsc postojowych - pow. 1026 m2
( kostka betonowa ażurowa kolorowa gr
. 8 cm ).

3. chodników o szerokości od 1,5 do 3,0 m ( kostka betonowa szara gr. 6 cm ).

4. założenia trawników - pow. 1780 m2.

5. elementów małej architektury.

6. ogrodzenia od strony ul. Godebskiego.

UWAGA:

Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 36 m-cy.

Gwarancja na zainstalowane urządzenia i wyposażenie winna odpowiadać okresowi gwarancji udzielonej przez producenta, nie może być jednak krótsza niż 12 m-cy od daty odbioru ostatecznego przedmiotu umowy.

Rodzaj zamówienia

robota budowlana

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

13 miesięcy od daty podpisania umowy.

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

§         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.).

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 ( dwóch ) zamówień (rozpoczętymi i zakończonymi), odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegającymi na wykonaniu budynków mieszkalnych wielorodzinnych, hoteli itp., o wartości min. 1,5 mln zł brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie ). Uwaga: Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót.

3.2/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min. 4 następującymi osobami:

a) 1 osobą ( Kierownik Budowy ), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

b) 1 osobą (Kierownik robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

c) 1 osobą (Kierownik robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

d) 1 osobą (Kierownik robót drogowych) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

4/  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1mln zł,

b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą jak 500 000 zł.

UWAGA: W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

- każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2 i 4b).

W przypadku warunków określonych:

- w pkt.: 3.1 - winien być on spełniony przez min. 1 ( jednego ) Wykonawcę,

- w pkt. 3.2a), 3.2b), pkt. 3.2c), 3.2d) i 4a) - winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.3/ aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku:

A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego,

B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.5/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

2.6/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.

2.7/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

2.8/ Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ( wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków ( wymagana wysokość: co najmniej 1mln zł ).

2.9/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak  500 tys..

UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot.Warunków udziału w postępowaniu”.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

Ireneusz Bieńkowski                              Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 50 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-10-04, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  powyżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert, tj. do 02-11-2006 r.

Język, w którym należy sporządzić ofertę

polski

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

    25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       Sala konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

2006-10-04

Godzina otwarcia

12:30

Data przekazania do UZP

2006-09-01

 

Załączniki (pliki do pobrania).