MIAS

Raszyn, dnia 14.08.2020 r.


Znak sprawy IR.271.25.3.2019.BS(3)

Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm./


I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a,  05-090 Raszyn
tel. 22 701 78 76, e-mail: inwestycje@raszyn.pl
Zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Zadanie 2 – Plac zabaw Jaworowa ul. Warszawska 95 - Fundusz Sołecki Sołectwo Jaworowa I, w ramach projektu pn. „Adaptacja placu zabaw sportowo-rekreacyjnego przy ul. Warszawskiej 95 w Jaworowej” dofinansowanego w ramach umowy numer W/UMWM-UU/UM/RW/910/2020.

II. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik 1B do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wzór umowy stanowi załącznik nr  2 do niniejszego zapytania ofertowego.
3. Termin realizacji:
Zadanie 2: 2 miesiące od dnia zawarcia umowy.
4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
6. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – najniższa cena za wykonanie Zadania nr 2.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
• Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty: wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 3), karty katalogowe przedstawiające rysunki lub zdjęcia oferowanych urządzeń, w których powinny znajdować się wymiary urządzeń, wymiary strefy bezpieczeństwa oraz wszystkie wymagane przez Zmawiającego parametry techniczne. Dodatkowo należy przedstawić karty katalogowe proponowanej nawierzchni bezpiecznej. 
• Dokumenty niezbędne do zawarcia umowy: dane Firmy, NIP, REGON.
• Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Bolesław Sanecki, Pani Ewelina Kalinowska.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach  9:00-14:00   od poniedziałku do piątku.

VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 24.08.2020 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: 05-090 Raszyn ul. Szkolna 2a w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

„Zadanie 2 – Plac zabaw Jaworowa ul. Warszawska 95 - Fundusz Sołecki Sołectwo Jaworowa I, w ramach projektu pn. „Adaptacja placu zabaw sportowo-rekreacyjnego przy ul. Warszawskiej 95 w Jaworowej” dofinansowanego w ramach umowy numer W/UMWM-UU/UM/RW/910/2020.”
NIE OTWIERAC PRZED 24.08.2020 r. godz. 10:15 – znak sprawy IR.271.25.3.2019.BS

VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym (załącznik nr 3) należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie Zadania nr 2.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. Protokół z przeprowadzonego postępowania  zostanie umieszczony na stronie www.bip.raszyn.pl.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.


Załączniki:
1B Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2,
2. Wzór umowy,
3. Formularz cenowo-ofertowy,
4. Wzór tablicy informacyjnej.