Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/27/2006

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Data ogłoszenia

2006-09-19

Przedmiot zamówienia publicznego

Wykonanie projektu:

§         przedszkola ( 4 – oddziałowego ) w Dawidach przy ul. Warszawskiej (dz. ewid.
nr 93/2 i 91) w Gminie Raszyn – część nr 1”,

§         przedszkola ( 3 – oddziałowego ) w Sękocinie przy ul. Sękocińskiej 20 (dz. ewid. nr 27/1) w Gminie Raszyn – część nr 2,

z dopuszczeniem ofert częściowych,

 

w następującym zakresie:

 

CZĘŚĆ nr 1:

§         wykonanie projektu budowlanego ( plan zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, instalacji sanitarnych i elektrycznych ), dla potrzeb uzyskania pozwolenia na budowę,

§         wykonanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach ( projekt architektoniczny, konstrukcyjny, niezbędnych instalacji, architektury i wyposażenia wnętrz, zagospodarowania i urządzenia terenu, uzbrojenia terenu, placu i zaplecza budowy ), wraz z wykonaniem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów oraz wszelkich koniecznych uzgodnień i opracowań.

CZĘŚĆ nr 2:

§         wykonanie projektu budowlanego ( plan zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno – budowlany, instalacji sanitarnych i elektrycznych ) oraz dokumentacji określającej zakres i sposób wykonania robót rozbiórkowych, w celu uzyskania odpowiednio pozwolenia na budowę i rozbiórkę istniejącego Przedszkola,

§         wykonanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach ( projekt architektoniczny, konstrukcyjny, niezbędnych instalacji, architektury i wyposażenia wnętrz, zagospodarowania i urządzenia terenu, uzbrojenia terenu, placu i zaplecza budowy ), wraz z wykonaniem Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów inwestorskich i przedmiarów oraz wszelkich koniecznych uzgodnień i opracowań.

 

Do obowiązków Wykonawcy ad części nr 1 i 2 należeć będzie:

§         pozyskanie w imieniu Zamawiającego od właściwych jednostek warunków podłączeniowych w zakresie poboru wody, energii elektrycznej, gazu, obsługi telekomunikacyjnej oraz zrzutu ścieków sanitarnych i deszczowych,

§         pozyskanie map do celów projektowych oraz stosownych uzgodnień i opinii ZUD.

 

Gwarancja z tytułu wad przedmiotu umowy winna wynosić min. 3 lata od daty odbioru końcowego.

 

Dla potrzeb oceny oferty Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Koncepcji programowo - przestrzennych Przedszkoli, w oparciu o wytyczne, odpowiednio dla każdej części.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

  74.22.20.00-1

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

8 m-cy od daty zawarcia umowy,

w tym termin przekazania projektu budowlanego 6 m-cy od daty zawarcia umowy.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ).

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 1 ( jednego ) zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającego na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowej w zakresie budownictwa obiektów użyteczności publicznej, która uzyskała pozwolenie na budowę, o wartości min. 70 tys. brutto każde ( poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie ).

3.2/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min. po 1 (jednym) Projektancie, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń ( zgodnie z Przepisami Prawa Budowlanego ), w następujących specjalnościach:

§         architektonicznej,

§         konstrukcyjno – budowlanej,

§         instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

§         instalacyjnej w zakresie projektowania sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

               wpisanym na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 20 tys..

b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.

 

UWAGA:

W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

- każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 3.1, 3.2 i  4b).

W przypadku warunku określonego:

- w pkt.: 3.1 - winien być spełniony: przez min. 1 ( jednego ) Wykonawcę.

W przypadku warunku określonego w pkt. 3.2 i 4a) - winien być spełniony przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie.

Przy złożeniu oferty na więcej niż jedną część wymaganie określone w pkt. 4a) należy podwoić.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.3/ aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku:

A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego,

B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.5/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

2.6/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania.

2.7/ Dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu usług winny zawierać informację na temat ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania.

2.8/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

2.9/ Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ( wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków ( wymagana wysokość: co najmniej 20 tys. ).

2.10/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia.

UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot.Warunków udziału w postępowaniu”.

Dane pracownika/ów upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

Maria Jasik - Sikorska                              Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 20 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-11-06, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  powyżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert, tj. do 05-12-2006 r.

Kryterium:

·         CENA

 

·         KONCEPCJA

   

   40%

 

   60%

Język, w którym należy sporządzić ofertę

polski

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       Sala konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

2006-11-06

Godzina otwarcia

12:30

Data przekazania do UZP

14.09.2006 r.