ZP.271.1.23.2020.DC
Raszyn, dnia 14 września 2020 r.
Zgodnie z art. 86 ust 5 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych tekst jedn. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie zimowym 2020/2021 z podziałem na zadania „
1. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 14-09-2020 r. o godz. 10:40
W siedzibie Zamawiającego:
ul. Szkolna 2a, Raszyn - w pokoju nr 102 – Sala konferencyjna Urzędu.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio: na zadanie nr 1 – 513 298,84 zł, zadanie nr 2 – 419 918,15 zł
2. Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:
Oferta nr 1
FAGUS Sp. z o.o.
Al. Krakowska 110/114, 00-971 Warszawa
Zadanie nr 1
Cena oferty:664 897,05 zł brutto;
Czas przystąpienia do zwalczania śliskości w ciągu 05 godziny od chwili zgłoszenia
Czas podstawienia sprzętu zastępczego w razie awarii w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do daty podpisania umowy – do 30 kwietnia 2021 r.
Zadanie nr 2
Cena oferty:756 698,23 zł brutto;
Czas przystąpienia do zwalczania śliskości w ciągu 05 godziny od chwili zgłoszenia
Czas podstawienia sprzętu zastępczego w razie awarii w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do daty podpisania umowy – do 30 kwietnia 2021 r.
Warunki płatności zawarte we wzorze umowy – zostały zaakceptowane
Oferta nr 2
„ARKAZEN” Zenon Ciarka
ul. Czysta 9, 05-316 Opacz Mała
Zadanie nr 1
Cena oferty:512 650,87 zł brutto;
Czas przystąpienia do zwalczania śliskości w ciągu 05 godziny od chwili zgłoszenia
Czas podstawienia sprzętu zastępczego w razie awarii w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do daty podpisania umowy – do 30 kwietnia 2021 r.
Zadanie nr 2
Cena oferty:419 385,41 zł brutto;
Czas przystąpienia do zwalczania śliskości w ciągu 05 godziny od chwili zgłoszenia
Czas podstawienia sprzętu zastępczego w razie awarii w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do daty podpisania umowy – do 30 kwietnia 2021 r.
Warunki płatności zawarte we wzorze umowy – zostały zaakceptowane