ZP.271.1.23.2020.DC

Raszyn, dnia 14 września 2020 r.

 

Zgodnie z art. 86 ust 5 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych tekst jedn. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający zamieszcza  informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie zimowym 2020/2021 z podziałem na zadania „

 

 

1.    Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 14-09-2020 r. o godz. 10:40

W siedzibie Zamawiającego:

ul. Szkolna 2a, Raszyn - w pokoju nr 102 – Sala konferencyjna Urzędu.

 

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia odpowiednio: na zadanie nr 1 – 513 298,84 zł, zadanie nr 2 – 419 918,15 zł

 

 

2.     Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:

 

Oferta nr 1

FAGUS Sp. z o.o.

Al. Krakowska 110/114, 00-971 Warszawa

Zadanie nr 1

Cena oferty:664 897,05 zł brutto;

Czas przystąpienia do zwalczania śliskości w ciągu 05 godziny od chwili zgłoszenia

Czas podstawienia sprzętu zastępczego w razie awarii w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do daty podpisania umowy – do 30 kwietnia 2021 r.

Zadanie nr 2

Cena oferty:756 698,23 zł brutto;

Czas przystąpienia do zwalczania śliskości w ciągu 05 godziny od chwili zgłoszenia

Czas podstawienia sprzętu zastępczego w razie awarii w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do daty podpisania umowy – do 30 kwietnia 2021 r.

Warunki płatności zawarte we wzorze umowy – zostały zaakceptowane

 

 

Oferta nr 2

„ARKAZEN” Zenon Ciarka

ul. Czysta 9, 05-316 Opacz Mała

Zadanie nr 1

Cena oferty:512 650,87 zł brutto;

Czas przystąpienia do zwalczania śliskości w ciągu 05 godziny od chwili zgłoszenia

Czas podstawienia sprzętu zastępczego w razie awarii w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do daty podpisania umowy – do 30 kwietnia 2021 r.

Zadanie nr 2

Cena oferty:419 385,41 zł brutto;

Czas przystąpienia do zwalczania śliskości w ciągu 05 godziny od chwili zgłoszenia

Czas podstawienia sprzętu zastępczego w razie awarii w ciągu 0,5 godziny od chwili zgłoszenia

Termin wykonania przedmiotu zamówienia – do daty podpisania umowy – do 30 kwietnia 2021 r.

Warunki płatności zawarte we wzorze umowy – zostały zaakceptowane