KZ. 271.12.2020.DO

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 1843/

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Remont części ciągu komunikacyjnego w budynku komunalnym przy ul. Nadrzecznej 6c w Raszynie”

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.            Specyfika głównych wymagań.

Przedmiotem zamówienia jest remont części ciągu komunikacyjnego w budynku komunalnym przy ul. Nadrzecznej 6c w Raszynie polegający na:.

  1. Skuciu płytek gresowych na korytarzu kładzionych na zaprawie klejowej – 27 m2
  2. Skuciu szlichty betonowej – 27 m2
  3. Demontażu obróbki blacharskiej loggii  – 5,2 m2
  4. Rozebraniu płyt wygłuszających 27 m2
  5. Demontażu zbutwiałej wełny mineralnej 27 m2
  6. Oczyszczeniu konstrukcji drewnianej z wkrętów i gwoździ oraz odgrzybieniu poprzez dwukrotne smarowanie preparatami solowymi 27 m2
  7. Wzmocnieniu konstrukcji drewnianej z bali poprzez jednostronne nabicie desek o grubości 32 mm 81 mb
  8. Wykonaniu wentylacji grawitacyjnej pomiędzy przegrodami żebrowymi
  9. Wykonaniu izolacji termicznej i dźwiękowej poziomej z wełny mineralnej układanej na sucho gr. 50 mm
  10. Wykonanie okładziny ze sklejki wodoodpornej na rusztach drewnianych – 27m2
  11. Montażu płyt farmacell 27 m2
  12. Wykonanie warstwy szczepnej Ceresit CC81-pow. Poziome 27 m2
  13. Reprofilacji spadków –  warstwa spadkowa z zaprawy szybko twardniejącej Ceresit CN 87 – 27 m2
  14. Nałożeniu dwukrotnym podpłytowej izolacji przeciwwodnej z elastycznej powłoki izolacyjnej Ceresit CR 166.
  15. Wklejeniu taśmy uszczelniającej Ceresit CL152  – 18 mb
  16. Montażu obróbki blacharskiej z wklejeniem na elastyczną powłokę Ceresit CR 166 z zabezpieczeniem i wklejeniem pasa siatki o szer. 30 cm. – 5,4 m2
  17. Położeniu posadzki gresowej antypoślizgowej (min.R12) na kleju elastycznym i odkształcalnym S1, Ceresit CM 17 -  7,6 m2
  18. Uszczelnienie ręczne kitem plastycznym styków elementów poziomych ze ścianami 18 mb
  19. Położenie płytek gresowych na zaprawie klejowej o gr. 5 mm – 27 m2
  20. Przyklejeniu cokoliku z płytek gresowych – 18 mb
  21. Oczyszczeniu terenu budowy oraz wywózce i utylizacji zdemontowanych elementów 

2.            Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 30 października 2020 roku.

3.            Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

4.            Kryteria oceny ofert: cena 100%

5.            Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

6.            Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

         nr kategorii słownika 45000000-7 - Roboty budowlane

7.            Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III.              O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.              posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.              dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.              posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1        Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy. 

2.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 502 685 499, fax. 22 701 77 71

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek  8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

 KZ.271.12.2020.DO „Remont części ciągu komunikacyjnego w budynku komunalnym przy ul. Nadrzecznej 6c w Raszynie       

należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 23.09.2020 r. do godziny 12.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „Remont części ciągu komunikacyjnego w budynku komunalnym przy ul. Nadrzecznej 6c w Raszynie”.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.       Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

 

VII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.