Raszyn, dnia 22.09.2020 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE
(zmodyfikowane na dzień 22.09.2020 r.)

(ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą równowartości 30 tys. euro do zapytania nie stosuje się trybów przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych)


 
Gmina Raszyn kierując się regułą poszukiwania Wykonawców na zasadach konkurencyjnych, przy wartości szacunkowej zamówienia niższej niż 50 000 zł., zawiadamia o wszczęciu procedury wyłonienia Wykonawcy dla zadania pn. „Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej celem zgłoszenia budowy ścieżek rowerowych  w  ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza – Poddziałania 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT typ projektów – Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej – ZIT – Ścieżki i infrastruktura rowerowa, nr RPMA.04.03.02-IP.01-14-107/20”
Mając powyższe na względzie Gmina Raszyn zaprasza do złożenia oferty na wykonanie przedmiotowego zamówienia.


I. ZAMAWIAJACY:
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2a
05-090 Raszyn


II. PRZEDMIOT ZAMOWIENIA
KOD CPV – 71.24.10.00-9

Głównym zadaniem Wykonawcy będzie przygotowanie wniosku o dofinansowanie oraz Studium Wykonalności wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami oraz innymi niezbędnymi dokumentami wymaganymi prawem lub kategorią projektu, niezbędnych do uzyskania dofinansowania dla przedmiotowego projektu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 202O zgodnie z  ogłoszeniem o naborze wniosków RPMA.04.03.02-IP.01-14-107/20 zwanego dalej „przedmiotem zamówienia” lub „dokumentacją aplikacyjną”.
Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z przyjętymi kryteriami oraz wskazaniami dla studium wykonalności stanowiącymi załącznik do ogłoszonego konkursu a zamieszczonymi na stronie internetowej https://www.funduszedlamazowsza.eu/nabory-wnioskow/rpma-04-03-02-ip-01-14-107-20-2/
Planowany do dofinansowania zakres rzeczowy projektu będzie realizowany na podstawie  dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego.
Łączna planowana wartość inwestycji wynosić – ok. 3.000.000,00 zł brutto
 
Dla zaplanowanych inwestycji Zamawiający posiada dokumentację projektową, jak również wszelkiego rodzaju wymagane prawem decyzje i uzgodnienia, których kopie zostaną przekazane Wykonawcy w trakcie opracowywania dokumentacji aplikacyjnej.
Do zadań Wykonawcy będzie należeć również sporządzenie wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, według aktualnego wzoru obowiązującego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia, w formie papierowej i elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.
W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania o postępie prac i przekazywania w trybie roboczym opracowanych dokumentów.
Ostateczna wersja Studium Wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie tj. po uwzględnieniu uwag zgłoszonych przez Zamawiającego będzie sporządzona w języku polskim w programie Microsoft Word i Microsoft Excel (aktywne modele i aktywne formuły). Dla zapisu obrazów preferowany jest format JPEG.
Wykonawca będzie współpracował z Zamawiającym na etapie identyfikacji projektu i budowy zakresu rzeczowego w celu zmaksymalizowania uzyskanej punktacji w zakresie kryteriów wyboru projektów, adekwatnie do potrzeb i możliwości (technicznych, organizacyjnych, finansowych itd.) Zamawiającego jako Beneficjenta. Treści merytoryczne (opisy) winny być  wypracowywane przez Wykonawcę na podstawie dokumentów i informacji udostępnionych i przekazanych przez Zamawiającego (Zamawiający nie dopuszcza możliwości, by Wykonawca kierował do Zamawiającego swoje wewnętrzne fiszki projektowe do wypełnienia).
Ostateczna wersja Studium Wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie tj. po uwzględnieniu uwag zgłoszonych przez Zamawiającego będzie sporządzona w języku polskim w programie Microsoft Word i Microsoft Excel (aktywne modele i aktywne formuły). Dla zapisu obrazów preferowany jest format JPEG.
Przedmiot zamówienia winien zostać przekazany Zamawiającemu w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej.

WNIOSEK O DOFINANSOWNIE, STUDIUM WYKONALNOŚCI ORAZ WSZYSKIE ZAŁACZNIK WINNY ZOSTAĆ SPRZĄDZONE ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI PRZEPISAMI I WYTYCZNYMI W DNIU ODBIORU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO BEZ UWAG, CO ZOSTANIE POTWIERDZONE PROTOKOŁEM ODBIORU.


III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Strony ustalają termin realizacji przedmiotu zamówienia - nie dłużej niż do dnia 26 października 2020  r. 


IV. WARUNKU UDZIAŁU W POSTEPOWANIU I SPOSÓB ICH POTWIERDZANIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w sposób należyty, minimum 2 zamówienia o wartości łącznie nie mniejszej niż 20 000  zł brutto obejmujące studia wykonalności i wnioski o dofinansowanie dla przedsięwzięć lub projektów inwestycyjnych wraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających należyte ich wykonanie.

W celu potwierdzenia spełnienia opisanego wyżej warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz wykonanych zamówień sporządzony wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego  powyżej dotyczącego posiadanego doświadczenia wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dowodami określającymi, czy te zamówienia  zostały wykonane należycie w postaci m.in. referencji, poświadczeń.


V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Złożona oferta winna zawierać cenę netto, stawkę VAT, cenę brutto wykonania prac objętych zamówieniem. Cena zawarta w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
2. Podana w ofercie cena będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Cena winna zostać podzielona na dwie części, w sposób następujący:
a) za wykonanie Studium Wykonalności wraz z niezbędnymi załącznikami;
b) za wypełnienie Wniosku o dofinansowanie;
Przy czym Zamawiający wskazuje, iż cena za sporządzenie wniosku o dofinansowanie nie może być wyższa niż 15 % ceny za całość przedmiotu zamówienia.
4. Zaleca się, aby ofertę sporządzić w z wykorzystaniem formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 1 - Formularz Ofertowy.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składnia ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
5. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim i podpisana przez osobę/y uprawnione do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.
6. Do oferty winna zostać załączona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru wydana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, w którym wpisany jest przedsiębiorca. Dopuszczalna jest także odpowiednio informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (ze zm.) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.
7. Wykonawca powinien również załączyć odpowiednie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej, jeśli w imieniu wykonawcy ofertę lub dokumenty złożone wraz z ofertą podpisuje pełnomocnik. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie właściwe dokumenty złożyć musi każdy z nich.
8. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
9. Zamawiający odrzuci oferty, które:
a) nie spełniają wymagań formalnych i materialnych określonych w niniejszym zamówieniu, w szczególności Wykonawca nie przedstawi wraz z ofertą wymaganych dokumentów lub przedstawi dokumenty zawierające błędy i nie uzupełni dokumentów w przypadku wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia,
b) są niezgodne z przepisami prawa
c) Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień Wykonawcy wynika, iż Wykonawca  lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,
d) zawierają rażąco niską cenę.
10.Zamawiający uprawniony jest do wyjaśnienia oferty oraz złożonych z nią dokumentów, a także do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia wymaganych dokumentów.
11. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie  ubiegających się o zamówienie.


VI. KRYTERIUM OCENY OFERT
Złożone oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
1   cena - 100 %


VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę sporządzoną w języku polskim należy złożyć w

Urzędzie Gminy Raszyn
ul. Szkolna2 a 05-090 Raszyn


 
z dopiskiem na kopercie: „Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej celem zgłoszenia budowy ścieżek rowerowych  w  ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza – Poddziałania 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT typ projektów – Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej – ZIT – Ścieżki i infrastruktura rowerowa, nr RPMA.04.03.02-IP.01-14-107/20”

w terminie do dnia 29.09.2020 r. do godziny 11.00


VIII. OSOBY DO KONTAKTU
W sprawie niniejszego zamówienia osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami są:
1. Elżbieta Funo email: efuno@raszyn.pl, tel. (22) 701-78-02
2. Anna Wierzbicka - Abramska email: awierzbicka@raszyn.pl, tel. (22) 701-78-78


IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składnia ofert, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia ofert.


X. KLAUZULA INFORMACYJNA:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Warszawa,
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest Pan Arkadiusz Godula, kontakt: adres e-mail iod@raszyn.pl,
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane  przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
g) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
h) przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami prawa,
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 
XI. INNE:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.
2. W przypadku, gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym Zamawiający jest uprawniony do podpisania umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.bip.raszyn.pl
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert
4. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie zostanie, udzielane przez Zamawiającego podmiotem, nie będącym podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania  zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.


XI. ZAŁĄCZNIKI
1. Formularz ofertowy
2. Wykaz wykonanych zamówień
3. Istotne postanowienia umowy

 

 

Raszyn, dnia 16.09.2020 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

(ze względu na wartość zamówienia nie przekraczającą równowartości 30 tys. euro do zapytania nie stosuje się trybów przewidzianych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych)

 

Gmina Raszyn kierując się regułą poszukiwania Wykonawców na zasadach konkurencyjnych, przy wartości szacunkowej zamówienia niższej niż 50 000 zł., zawiadamia o wszczęciu procedury wyłonienia Wykonawcy dla zadania pn. Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej celem zgłoszenia budowy ścieżek rowerowych  w  ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza – Poddziałania 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT typ projektów – Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej – ZIT – Ścieżki i infrastruktura rowerowa, nr RPMA.04.03.02-IP.01-14-107/20”

Mając powyższe na względzie Gmina Raszyn zaprasza do złożenia oferty na wykonanie przedmiotowego zamówienia.

 

  1. ZAMAWIAJACY:

 

Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2a

05-090 Raszyn

 

II. PRZEDMIOT ZAMOWIENIA

KOD CPV – 71.24.10.00-9

 

Głównym zadaniem Wykonawcy będzie przygotowanie wniosku o dofinansowanie oraz Studium Wykonalności wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikamioraz innymi niezbędnymi dokumentami wymaganymi prawem lub kategorią projektu, niezbędnych douzyskania dofinansowania dla przedmiotowego projektu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 202Ozgodnie z  ogłoszeniem o naborze wnioskówRPMA.04.03.02-IP.01-14-107/20 zwanego dalej „przedmiotem zamówienia” lub „dokumentacją aplikacyjną”.

Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentacji aplikacyjnej zgodnie z przyjętymi kryteriami oraz wskazaniami dlastudium wykonalności stanowiącymi załącznik do ogłoszonego konkursu a zamieszczonymi na stronie internetowej https://www.funduszedlamazowsza.eu/nabory-wnioskow/rpma-04-03-02-ip-01-14-107-20-2/

Planowany do dofinansowania zakres rzeczowy projektu będzie realizowany na podstawie  dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego.

Łączna planowana wartość inwestycji wynosić – ok. 3.000.000,00 zł brutto

 

Dla zaplanowanych inwestycji Zamawiający posiada dokumentację projektową, jak również wszelkiego rodzaju wymagane prawem decyzje i uzgodnienia, których kopie zostaną przekazane Wykonawcy w trakcie opracowywania dokumentacji aplikacyjnej.

Do zadań Wykonawcy będzie należeć również sporządzenie wniosku o dofinansowanie wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami, według aktualnego wzoru obowiązującego w dniu przekazania przedmiotu zamówienia, w formie papierowej i elektronicznej, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi.

W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego informowania o postępie prac i przekazywania w trybie roboczym opracowanych dokumentów.

Ostateczna wersja Studium Wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie tj. po uwzględnieniu uwag zgłoszonych przez Zamawiającego będzie sporządzona w języku polskim w programie Microsoft Word i Microsoft Exel (aktywne modele i aktywne formuły). Dla zapisu obrazów preferowany jest format JPEG.

Wykonawca będzie współpracował z Zamawiającym na etapie identyfikacji projektu i budowy zakresu rzeczowego w celu zmaksymalizowania uzyskanej punktacji w zakresie kryteriów wyboru projektów, adekwatnie do potrzeb i możliwości (technicznych, organizacyjnych, finansowych itd.) Zamawiającego jako Beneficjenta. Treści merytoryczne (opisy) winny być  wypracowywane przez Wykonawcę na podstawie dokumentów i informacji udostępnionych i przekazanych przez Zamawiającego (Zamawiający nie dopuszcza możliwości, by Wykonawca kierował do Zamawiającego swoje wewnętrzne fiszki projektowe do wypełnienia).

Ostateczna wersja Studium Wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie tj. po uwzględnieniu uwag zgłoszonych przez Zamawiającego będzie sporządzona w języku polskim w programie Microsoft Word i Microsoft Exel (aktywne modele i aktywne formuły). Dla zapisu obrazów preferowany jest format JPEG.

Przedmiot zamówienia winien zostać przekazany Zamawiającemu w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej.

 

WNIOSEK O DOFINANSOWNIE, STUDIUM WYKONALNOŚCI ORAZ WSZYSKIE ZAŁACZNIK WINNY ZOSTAĆ SPRZĄDZONE ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI PRZEPISAMI I WYTYCZNYMI W DNIU ODBIORU PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO BEZ UWAG, CO ZOSTANIE POTWIERDZONE PROTOKOŁEM ODBIORU.

 

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

Strony ustalają termin realizacji przedmiotu zamówienia - nie dłużej niż do dnia 26 października 2020  r.

 

IV. WARUNKU UDZIAŁU W POSTEPOWANIU I SPOSÓB ICH POTWIERDZANIA

 

 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, w sposób należyty, minimum 2 zamówienia o wartości łącznie nie mniejszej niż 20 000  zł brutto obejmujące studia wykonalności i wnioski o dofinansowanie dla przedsięwzięć lub projektów inwestycyjnych wraz z załączeniem dokumentów, potwierdzających należyte ich wykonanie.

 

W celu potwierdzenia spełnienia opisanego wyżej warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wykaz wykonanych zamówień sporządzony wg wzoru  stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, potwierdzający spełnianie warunku udziału w postępowaniu wskazanego  powyżej dotyczącego posiadanego doświadczenia wraz z potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez wykonawcę dowodami określającymi, czy te zamówienia  zostały wykonane należycie w postaci m.in. referencji, poświadczeń.

 

V. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 1. Złożona oferta winna zawierać cenę netto, stawkę VAT, cenę brutto wykonania prac objętych zamówieniem. Cena zawarta w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

2. Podana w ofercie cena będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Cena winna zostać podzielona na dwie części, w sposób następujący:

  1. za wykonanie Studium Wykonalności wraz z niezbędnymi załącznikami;
  2. za wypełnienie Wniosku o dofinansowanie;
  3. za aktualizację audyty energetycznego

Przy czym Zamawiający wskazuje, iż cena za sporządzenie wniosku o dofinansowanie nie może być wyższa niż 15 % ceny za całość przedmiotu zamówienia.

4. Zaleca się, aby ofertę sporządzić w z wykorzystaniem formularza, którego wzór stanowi załączniknr 1 - Formularz Ofertowy.

4. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składnia ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

5. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim i podpisana przez osobę/y uprawnione do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.

6. Do oferty winna zostać załączona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru wydana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, w którym wpisany jest przedsiębiorca. Dopuszczalna jest także odpowiednio informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (ze zm.) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.

 

7. Wykonawca powinien również załączyć odpowiednie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej, jeśli w imieniu wykonawcy ofertę lub dokumenty złożone wraz z ofertą podpisuje pełnomocnik. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie właściwe dokumenty złożyć musi każdy z nich.

8. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

9. Zamawiający odrzuci oferty, które:

  1. nie spełniają wymagań formalnych i materialnych określonych w niniejszym zamówieniu, w szczególności Wykonawca nie przedstawi wraz z ofertą wymaganych dokumentów lub przedstawi dokumenty zawierające błędy i nie uzupełni dokumentów w przypadku wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia,
  2. są niezgodne z przepisami prawa
  3. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień Wykonawcy wynika, iż Wykonawca  lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,
  4. zawierają rażąco niską cenę.

10.Zamawiający uprawniony jest do wyjaśnienia oferty oraz złożonych z nią dokumentów, a także do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia wymaganych dokumentów.

11. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie  ubiegających się o zamówienie.

 

VI. KRYTERIUM OCENY OFERT

 

 Złożone oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

1   cena - 100 % 

 

VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY

 

Ofertę sporządzoną w języku polskim należy złożyć w

 

Urzędzie Gminy Raszyn

ul. Szkolna2 a 05-090 Raszyn

 

z dopiskiem na kopercie:Opracowanie dokumentacji aplikacyjnej celem zgłoszenia budowy ścieżek rowerowych  w  ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020, Działania 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza – Poddziałania 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT typ projektów – Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej – ZIT – Ścieżki i infrastruktura rowerowa, nr RPMA.04.03.02-IP.01-14-107/20”

 

w terminie do dnia 24.10.2020 r. do godziny 11.00

 

 

VIII. OSOBY DO KONTAKTU

 

W sprawie niniejszego zamówienia osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami są:

1. Elżbieta Funo email: efuno@raszyn.pl, tel. (22) 701-78-02

2. Anna Wierzbicka - Abramska email: awierzbicka@raszyn.pl, tel. (22) 701-78-78

 

IX. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składnia ofert, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia ofert.

X. KLAUZULA INFORMACYJNA:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Warszawa,

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest Pan Arkadiusz Godula, kontakt: adres e-mail iod@raszyn.pl,

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia,

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami,

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane  przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,

f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,

g) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ** - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

h) przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami prawa,

*** Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

 

XI. INNE:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

2. W przypadku, gdy wybrany wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym Zamawiający jest uprawniony do podpisania umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

3.Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.bip.raszyn.pl

4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert

4. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie zostanie, udzielane przez Zamawiającego podmiotem, nie będącym podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania  zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami

wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem

procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

XI. ZAŁĄCZNIKI

  1. Formularz ofertowy
  2. Wykaz wykonanych zamówień
  3. Istotne postanowienia umowy