Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/36/2006r.

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

 

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 164, z dnia 14.09.2006r., poz. 1163 teks jednolity )

Data ogłoszenia

2006-09-29

Przedmiot zamówienia publicznego

 

  „Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej wraz
z przykanalikami z podziałem na zadania:

 - w  ul. Prusa cz. 2 i ul. Słowikowskiego cz. 3 we wsi Raszyn w Gminie Raszyn - zadanie 1

 - w ul. będącej przedłużeniem ul. Sportowej na odcinku od Al. Krakowskiej do ul. Godebskiego, ul. bez nazwy pomiędzy ul. Mickiewicza a ul. Młynarską, ul. Krańcowej,
ul. Jasnej we wsi Raszyn w Gminie Raszyn - zadanie 2

 - w ul. Akacjowej, ul.Wesołej cz. 2, ul. Bratkowej wraz z projektem przebudowy gazociągu,
ul. Bukietowej wraz z projektem przebudowy gazociągu, ul. Cichej cz. 2 wraz projektem przebudowy gazociągu lub wodociągu, ul. Strzałkowej we wsi Rybie w Gminie Raszyn  - zadanie 3

    w następującym zakresie:

 

Zadanie 1

Projektowana kanalizacja sanitarna zlokalizowana jest na terenie wsi Raszyn w Gminie Raszyn. Długość projektowanych kanałów wynosi: w ul. Słowikowskiego – 360 m. i 8 szt przykanalików, w ul. Prusa – 210 m. i 12 szt. przykanalików. Kanały projektowane będą włączone do istniejącej kanalizacji.

Łączna długość projektowanej sieci kanalizacyjnej dla zadania 1 wynosi 570 m. a ilość projektowanych przykanalików 20 szt. Dla tego zadania istnieje konieczność zaprojektowania pompowni ścieków wraz z przewodem tłocznym o długości 210 m. i zasileniem energetycznym. Obszar, na którym znajdują się te ulice nie posiada planu zagospodarowania przestrzennego. Dla tego zadania konieczne będzie uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego.

 

Zadanie 2

Projektowana kanalizacja zlokalizowana jest w ulicach na terenie wsi Raszyn. Długość poszczególnych kanałów sanitarnych wynosi: ul. będąca przedłużeniem ul. Sportowej na odcinku od Al. Krakowskiej do ul. Godebskiego – 100m.  i 12 szt. przykanalików, ul. bez nazwy pomiędzy ul. Mickiewicza a ul. Młynarską – 300 m. i 17 przykanalików, ul. Krańcowa – 365 m. i 10 szt. przykanalików, ul. Jasna – 100 m. i 3 przykanaliki.

Łączna długość projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej dla zadania 2 wynosi 865 m. a ilość projektowanych przykanalików 42 sztuki.

Obszar, na którym znajdują się te ulice posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

 

Zadanie 3

Projektowana kanalizacja zlokalizowana jest w ulicach na terenie wsi Rybie. Długość poszczególnych kanałów sanitarnych wynosi: ul. Akacjowa – 300 m. i 30 szt. przykanalików, ul. Wesoła część 2 – 330 m. i 35 szt. przykanalików, ul. Bratkowa – 110 m. i 8 szt. przykanalików,
ul. Bukietowa – 110 m. i 12 szt. przykanalików, ul. Cicha część 2 – 220 m. i 25szt. przykanalików. Ul. Strzałkowa – 100 m. i 8 szt. przykanalików. W ul. Bratkowej oraz Bukietowej należy przewidzieć konieczność zaprojektowania przebudowy gazociągu, natomiast w ul. Cichej konieczność zaprojektowania przebudowy gazociągu lub wodociągu.

Łączna długość projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej dla zadania 3 wynosi 1170 m. a ilość projektowanych przykanalików 118 sztuk.

Łączna długość instalacji podziemnych, dla których należy wykonać projekty przebudowy wynosi 440 m.

Obszar, na którym znajdują się te ulice posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

 

Gwarancja z tytułu wad przedmiotu umowy winna wynosić min

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

  74.23.22.20-2

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych

 liczba zadań - 3  (trzy)

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

Ad zadania nr 1:

a)   Termin na złożenie wniosku o wydanie decyzji o ustalenie inwestycji celu publicznego 30 dni od daty zawarcia umowy.

b)   Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 4 miesiące od daty wydania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego.

Termin wykonania zamówienia zostanie uznany za dotrzymany, jeżeli Wykonawca w ciągu 4 miesięcy od wydania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego złoży w imieniu Zamawiającego prawidłowy i kompletny wniosek o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i jednocześnie przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację wraz z kosztorysami.

 

Ad zadania nr 2:

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Termin wykonania zamówienia zostanie uznany za dotrzymany, jeżeli Wykonawca w ciągu 6 miesięcy od daty zawarcia umowy złoży w imieniu Zamawiającego prawidłowy i kompletny wniosek o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i jednocześnie przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację wraz z kosztorysami.

 

Ad zadania nr 3:

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Termin wykonania zamówienia zostanie uznany za dotrzymany, jeżeli Wykonawca w ciągu 6 miesięcy od daty zawarcia umowy złoży w imieniu Zamawiającego prawidłowy i kompletny wniosek o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę i jednocześnie przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację wraz z kosztorysami.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

    1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 164, z dnia 14.09.2006r., poz. 1163 teks jednolity )

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

-  prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/      wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 ( trzech ) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na zaprojektowaniu zewnętrznych sieci kanalizacyjnych lub wodociągowych  na terenach o zwartej zabudowie jedno lub wielorodzinnej, o wartości min. 25 tys. brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie ).

3.2/     dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.

                     - 2 osobami ( projektantem i sprawdzającym ), posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania ( zgodnie z Przepisami Prawa Budowlanego ), w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego,
i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

UWAGA:

W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

- każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2.

 

W przypadku warunków określonych:

- w pkt.: 3.1, 3.2  - winny być one spełnione: przez min. 1 ( jednego ) Wykonawcę.

 

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbirców.

2.3/ Dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu usług winny zawierać informację na temat ich wartości, przedmiotu oraz dat i miejsca wykonania.

2.4/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot.Warunków udziału w postępowaniu”.

Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

Macin Ziniewicz                               Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§          w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 10 zł,

§          ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-10-20, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert, tj. do 18-11-2006 r.

     Kryterium cena

   Najniższa cena

Język, w którym należy sporządzić ofertę

polski

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       Sala konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

2006-10-20

Godzina otwarcia

12:30