Sprzedaż, dostawa wraz z instalacją sprzętu i oprogramowania dla po-trzeb wyposażenia pracowni grafiki i animacji komputerowej przy Gminnym Ośrodku Kultury w Raszynie
Gminny Środek Kultury
Al. Krakowska 29 05-090 Raszyn GOK/ 87/ZP-32/1/2006r. Dane zamawiającego Nazwa Gminny Ośrodek Kultury Adres AL. KRAKOWSKA 29, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 164, z dnia 14.09.2006r., poz. 1163 teks jednolity ) Data ogłoszenia 2006-10-03 Przedmiot zamówienia publicznego Sprzedaż, dostawa wraz z instalacją sprzętu i oprogramowania dla potrzeb wyposażenia pracowni grafiki i animacji komputerowej przy Gminnym Ośrodku Kultury w Raszynie w ilościach: - zestawy komputerowe ( w tym monitory CRT 19” ) – 3 szt. - oprogramowanie Photoshop – 3 szt. - oprogramowanie Flash – 3 szt. - skanery - 3 szt. - projektor multimedialny – 1 szt. UWAGA: Gwarancja na dostarczony sprzęt i oprogramowanie wynosi zgodnie z załącznikami do formularza oferty (wymagane parametry) tj. min: - zestawy komputerowe (wraz z monitorami) – min. 36 m-cy - oprogramowanie Photoshop – na nośnik min. 90 dni - oprogramowanie Flash – na nośnik min. 90 dni - skanery – min. 24 m-ce - projektor multimedialny – min. 36 m-cy Rodzaj zamówienia dostawa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9, 36.12.12.30-6, 30.24.10.00-0, 30.21.61.10-0, 32.32.20.00-6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin (okres) realizacji zamówienia: dostawa wraz z instalacją w terminie do: 30.11.2006r. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 164, z dnia 14.09.2006r., poz. 1163 teks jednolity ) 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: § prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 3.1/ wykażą się realizacją w ostatnich 3 ( trzech ) latach, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 ( trzech ) zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, UWAGA: W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: § każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1 i 2, § w przypadku warunków określonych w pkt. 3.1 winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: 1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej – aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/. 2.2/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy były wykonywane należycie. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot. „Warunków udziału w postępowaniu”. Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Zbigniew Kołowrotny, Marcin Ciastoń Elżbieta Musialska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn , ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 10 zł, § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie Urzędu Gminy Raszyn - numer lokalu 113 (I piętro) Miejsce i termin składania ofert Sposób składania w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców- pok. nr 15. Termin składania ofert 2006-10-17, godz. 12:00 Atrybuty przetargów Wartość zamówienia poniżej 60 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert, tj. do 15-11-2006 r. Kryterium cena Najniższa cena Język, w którym należy sporządzić ofertę polski Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Sala konferencyjna pok. nr 102 (I piętro) Data otwarcia 2006-10-17 Godzina otwarcia 12:30
wymagany:
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te były wykonywane należycie),
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Sylwia Jabłońska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Sylwia Jabłońska |
Data wprowadzenia: | 2006-10-03 10:00:32 |
Opublikował: | Sylwia Jabłońska |
Data publikacji: | 2006-10-03 10:04:42 |
Ostatnia zmiana: | 2011-03-29 13:52:37 |
Ilość wyświetleń: | 3678 |