Gminny Środek Kultury

Al. Krakowska 29

05-090 Raszyn

 

GOK/ 87/ZP-32/1/2006r.

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gminny Ośrodek Kultury

Adres

AL. KRAKOWSKA 29, 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 164, z dnia 14.09.2006r., poz. 1163 teks jednolity )

Data ogłoszenia

2006-10-03

Przedmiot zamówienia publicznego

 

  Sprzedaż, dostawa wraz z instalacją sprzętu i oprogramowania dla potrzeb wyposażenia pracowni grafiki i animacji komputerowej przy Gminnym Ośrodku Kultury w Raszynie w ilościach:

- zestawy komputerowe ( w tym monitory CRT 19” ) – 3 szt.

- oprogramowanie Photoshop – 3 szt.

- oprogramowanie Flash – 3 szt.

- skanery - 3 szt.

- projektor multimedialny – 1 szt.

 

UWAGA:

Gwarancja na dostarczony sprzęt i oprogramowanie wynosi zgodnie z załącznikami do formularza oferty (wymagane parametry) tj. min:

- zestawy komputerowe (wraz z monitorami) – min. 36 m-cy

- oprogramowanie Photoshop – na nośnik min. 90 dni

- oprogramowanie Flash – na nośnik min. 90 dni

- skanery – min. 24 m-ce

- projektor multimedialny – min. 36 m-cy

 

Rodzaj zamówienia

dostawa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 30.23.12.00-9, 36.12.12.30-6, 30.24.10.00-0,

 30.21.61.10-0, 32.32.20.00-6.

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

     Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

     Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

    Termin (okres) realizacji zamówienia:
wymagany:

 dostawa wraz z instalacją w terminie do: 30.11.2006r.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. nr 164, z dnia 14.09.2006r., poz. 1163 teks jednolity )

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

§         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

3.1/  wykażą się realizacją w ostatnich 3 ( trzech ) latach, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 ( trzech ) zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia,
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te były wykonywane należycie),

 

UWAGA:

W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

§         każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1 i 2,

§         w przypadku warunków określonych w pkt. 3.1 winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie.

 

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej – aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy były wykonywane należycie.

UWAGA:

            W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot. „Warunków udziału w postępowaniu”.

 

Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Zbigniew Kołowrotny,    Marcin Ciastoń   Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn , ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ  – 10 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie Urzędu Gminy Raszyn  - numer lokalu

113 (I piętro)

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców- pok. nr 15.

Termin składania ofert

2006-10-17, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

   poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

    30 dni od daty składania ofert, tj. do 15-11-2006 r.

     Kryterium cena

  

    Najniższa cena

 

     Język, w którym należy sporządzić  ofertę

    polski

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn przy ul. Szkolnej 2a

     Numer lokalu

      Sala konferencyjna pok. nr 102 (I piętro)

Data otwarcia

2006-10-17

Godzina otwarcia

12:30