Raszyn, dnia 1 grudnia 2020 r.

 

ZP.271.1.31.2020.DC

 

 

 

Dot.: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: „Dostawę energii elektrycznej dla Gminy Raszyn, jednostek organizacyjnych i podmiotów posiadających osobowość prawną na terenie Gminy Raszyn

 

Działając na podstawie art. 38 ust. 1 ust. 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.), Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi.

 

 

Pytanie nr 1

SIWZ XVI. 16.3 zdanie ostatnie

W związku z tym , że postępowanie przetargowe dotyczy tylko sprzedaży energii elektrycznej Wykonawca wnioskuje o wykreślenie słów: "koszty związane z dostawą energii do poszczególnych punktów”. Zapis ten dotyczy dystrybucji energii elektrycznej i powinien znaleźć się w umowie dystrybucyjnej zawartej pomiędzy zamawiającym a OSD.

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający użył określenia „dostawa” w rozumieniu „sprzedaż” energii i tak należy traktować to określenie.

 

 

Pytanie nr 2

Zał.9 do SIWZ Istotne postanowienia warunków umowy §12

a) Kto jest dotychczasowym sprzedawcą energii elektrycznej?

b) Jaki jest okres wypowiedzenia obowiązujących umów kompleksowych/ umów sprzedaży energii elektrycznej.

c) Czy Zamawiający samodzielnie wypowie obowiązujące umowy w terminach pozwalających na skuteczne przeprowadzenie procesu zmiany sprzedawcy czy też upoważni do tej czynności Wykonawcę?

d) Czy Zamawiający samodzielnie zawrze umowę o świadczenie usług dystrybucji w przypadku punktów poboru, dla których obowiązywały dotychczas umowy kompleksowe oraz w przypadku punktów poboru, dla których umowa dystrybucyjna została zawarta na czas określony, w termie umożliwiającym skuteczne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy ?

e) Czy Zamawiający ma zawarte umowy/ aneksy w ramach akcji promocyjnych lojalnościowych, które uniemożliwiają zawarcie nowej umowy sprzedażowej w terminach przewidzianych w SIWZ? Jeśli tak - jakie są terminy wypowiedzeń umów/aneksów w ramach akcji promocyjnych/programów lojalnościowych ?"

 

Odpowiedź Zamawiającego

Ad. a) Dotychczasowym sprzedawcą energii elektrycznej jest ORANGE ENERGIA Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 160

Ad. b) Obowiązujące obecnie umowy sprzedaży są umowami na czas określony do dnia 28.02.2021 r., w umowie nie przewidziano możliwości jej wypowiedzenia.

Ad. c) Zamawiający upoważni wybranego Wykonawcę do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy,

Ad. d) Nie dotyczy

Ad. e) Nie dotyczy

 

 

Pytanie nr 3

SIWZ

Czy Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w imieniu Zamawiającego zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej do OSD oraz wykonania czynności niezbędnych do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD wg wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę? W przypadku braku zgody na powyższe prosimy o wyjaśnienie czy

Zamawiający ponosił będzie odpowiedzialność za treść przedstawionego wzoru pełnomocnictwa i za jego ewentualne zakwestionowanie przez OSD?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający udzieli stosownego pełnomocnictwa do zgłoszenia w swoim imieniu do OSD oraz przeprowadzenia procesu zmiany Wykonawcy wg wzoru stosowanego przez Wykonawcę, zgodnego z wymogami.

 

 

Pytanie nr 4

Za do SIWZ Istotne postanowienia umowy § 7 ust 5

Zamawiający określił dzień zapłaty faktur VAT jako datę obciążenia rachunku Zamawiającego. Informujemy, że zgodnie z art. 454 § 1 Kodeksu Cywilnego, dotyczącego miejsca spełnienia świadczenia pieniężnego, a także zgodnie z zasadami obowiązującymi w obrocie gospodarczym za dzień zapłaty uznaje się dzień, w którym środki pieniężne wpłyną na rachunek bankowy podmiotu, któremu należna jest zapłata. W związku z powyższym Wykonawca zwraca się z prośbą o zmianę zapisu na następujący: „Za dzień zapłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Wykonawcy”.

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę zapisu.

 

 

Pytanie nr 5

Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne dane w wersji elektronicznej Excel oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy? Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie również załącznik do umowy.

Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy:

a) danych dla każdego punktu poboru:

- nazwa i adres firmy;

- opis punktu poboru;

- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina);

- grupa taryfowa ;

- planowane roczne zużycie energii;

- numer licznika;

- Operator Systemu Dystrybucyjnego;

- nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;

- numer aktualnie obowiązującej umowy;

- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;

- numer ewidencyjny PPE;

- czy jest to pierwsza czy kolejna zmiana sprzedawcy;

b) dokumentów dla każdej jednostki objętej postępowaniem:

- pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy;

- dokument nadania numeru NIP;

- dokument nadania numeru REGON;

- KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka;

- dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa.

Jednocześnie informujemy, że OSD może odrzucić zgłoszenia umów sprzedaży zawierające błędne dane skutkiem czego może być konieczność zakupu energii przez Zamawiającego od tzw. sprzedawcy rezerwowego, o którym mowa w art. 5 ust. 2a pkt 1 lit b) ustawy Prawo energetyczne.

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający przekaże Wykonawcy, wraz z podpisaniem umowy, dane w wersji elektronicznej Excel

Ad. a) Dla każdego punktu poboru, wszystkie poza planowanym rocznym zużyciem – tu w postępowaniu zastosowano algorytm szacowania zużycia sumarycznego dla wszystkich PPE w poszczególnych taryfach, obecne postępowanie będzie kolejną zmianą sprzedawcy.

Ad. b) Tak, wyłoniony Wykonawca otrzyma wszystkie wymienione dokumenty dla każdej jednostki objętej postępowaniem.

 

 

Pytanie nr 6

Zał. do SIWZ Istotne postanowienia warunków umowy §6 ust 3

Z uwagi na fakt, że Wykonawca przedstawia wartość umowy w oparciu o szacowaną przez Zamawiającego ilość energii w przypadku, gdy Zamawiający zużyje większą niż szacowana ilość energii, powinien uiścić opłatę za faktycznie zużytą energię. Ponadto ustalenie dokładnego dnia, w którym szacowana ilość energii zostanie faktycznie przekroczona jest fizycznie niemożliwe (Wykonawca otrzymuje informację o zużyciu energii od OSD po zakończeniu okresu rozliczeniowego). Z uwagi na powyższe Wykonawca zwraca się z prośbą o dodanie zapisu o treści: „W przypadku wykorzystania

kwoty, o której mowa w §... umowy rozwiązanie umowy następuje z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego następującym po okresie, w którym oświadczenie o wypowiedzeniu dotarło do Wykonawcy. Zamawiający zobowiązany jest do uregulowania wszelkich należności za dostarczoną energię do dnia rozwiązania umowy.""

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający przewidział w treści projektu umowy powyższą sytuację, w § 6  ust. 7: „Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie z tytułu realizacji niniejszej umowy, na podstawie danych pomiarowo-rozliczeniowych, przekazanych przez OSD za dany okres rozliczeniowy.”

 

 

Pytanie nr 7

Zał. do SIWZ Istotne postanowienia warunków umowy §6 ust 3

Czy Zamawiający samodzielnie kontrolował będzie wydatkowanie środków przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia w sposób umożliwiający rozliczenie z tytułu faktycznie pobranej energii przed wykorzystaniem ww. środków?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Tak.

 

 

Pytanie nr 8

Zwracamy się z zapytaniem czy Zamawiający dopuści zawarcie umowy drogą korespondencyjną?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Tak.

 

 

Pytanie nr 9

Wykonawca zwraca się z prośbą o udzielenie informacji, czy Zamawiający posiada:

1) status wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2020 r. poz. 261 z późn. zm.), co oznacza, że jest podmiotem wytwarzającym energię elektryczną lub ciepło z odnawialnych źródeł energii lub wytwarza biogaz rolniczy w instalacjach odnawialnego źródła energii, w stosunku do punktów poboru energii wymienionych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej?

2) status prosumenta energii odnawialnej, o którym mowa w art. 2 pkt 27a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii (Dz. U. z 2020 r. poz. 261 z późn. zm.), co oznacza, że jest odbiorcą końcowym wytwarzającym energię elektryczną wyłącznie z odnawialnych źródeł energii na własne potrzeby w mikroinstalacji, pod warunkiem, że wytwarzanie o którym mowa powyżej, nie stanowi przedmiotu przeważającej działalności gospodarczej określonej zgodnie z przepisami wydanymi na podstawie art. 40 ust. 2 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 649 i 730), w stosunku do punktów poboru energii wymienionych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej?

 

Odpowiedź Zamawiającego

Ad. 1) Zamawiający nie posiada statusu wytwórcy, o którym mowa w art. 2 ust. 39 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii.

Ad. 2) Status prosumenta posiada Centrum Sportu Raszyn.

 

 

Pytanie nr 10

Czy Zamawiający posiada koncesję na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej wydaną przez Prezesa URE? Informujemy, iż w przypadku posiadania koncesji na jedną z powyżej wymienionych działalności Zamawiający staje się płatnikiem i podatnikiem podatku akcyzowego. W takim przypadku, cena za energię elektryczną dla podmiotów posiadających koncesję powinna zostać pomniejszona o stawkę akcyzy i osobno wyceniona w ofercie Wykonawcy. Mając na uwadze powyższe uprzejmie prosimy o dostosowanie Formularza cenowego i uwzględnienie odrębnych kalkulacji cen za energię elektryczną dla Odbiorcy, który posiada koncesję oraz odrębnych kalkulacji cen dla pozostałych odbiorców.

 

Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający nie posiada koncesji na wytwarzanie, obrót, przesyłanie lub dystrybucję energii elektrycznej wydaną przez Prezesa URE. O tym stanowi zapis § 2 ust. 6 projektu umowy.

 

 

 

Zamawiający informuje, iż powyższe pytania wraz z odpowiedziami stają się integralną częścią SIWZ i są wiążące przy składaniu ofert. Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.

 

 

 

 

 

 

06/11/2020    S217

Polska-Raszyn: Elektryczność

2020/S 217-530074

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Urząd Gminy Raszyn
Adres pocztowy: ul. Szkolna 2a, Miejscowość: Raszyn
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni, Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Szkoła Podstawowa w Raszynie im. Cypriana Godebskiego
Adres pocztowy: ul. Szkolna 2, Miejscowość: Raszyn
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni, Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ładach
Adres pocztowy: ul. Długa 49
Miejscowość: Dawidy Bankowe
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Szkoła Podstawowa w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego
Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 5
Miejscowość: Słomin
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 „Pod Topolą” w Raszynie
Adres pocztowy: ul. Pruszkowska 21c
Miejscowość: Raszyn
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedszkole nr 2 w Raszynie „W stumilowym lesie”
Adres pocztowy: ul. Lotnicza 43A
Miejscowość: Raszyn
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedszkola nr 3 w Raszynie „Wyspa skarbów”
Adres pocztowy: ul. Poniatowskiego 18
Miejscowość: Raszyn
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedszkole w Falentach
Adres pocztowy: ul. Opackiego 44
Miejscowość: Falenty
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedszkole w Sękocinie
Adres pocztowy: ul. Sękocińska 20
Miejscowość: Sękocin Stary
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Świetlica Środowiskowa „Świetlik”
Adres pocztowy: ul. Spokojna 23
Miejscowość: Rybie
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Centrum Sportu Raszyn
Adres pocztowy: ul. Sportowa 30
Miejscowość: Raszyn
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Eko Raszyn Sp. z o.o.
Adres pocztowy: ul. Unii Europejskiej 3
Miejscowość: Raszyn
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Centrum Kultury Raszyn
Adres pocztowy: al. Krakowska 29A
Miejscowość: Raszyn
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Gminna Biblioteka Publiczna
Adres pocztowy: ul. Poniatowskiego 20
Miejscowość: Raszyn
Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni
Kod pocztowy: 05-090
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska
E-mail: zam.publ@raszyn.pl
Tel.: +48 227017803
Faks: +48 227017801
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym

W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień

I.3)Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.raszyn.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)Główny przedmiot działalności

Środowisko

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)Nazwa:

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Raszyn, jednostek organizacyjnych i podmiotów posiadających osobowość prawną na terenie Gminy Raszyn

Numer referencyjny: ZP.271.1.31.2020.DC

II.1.2)Główny kod CPV 09310000 Elektryczność

II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy

II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Raszyn, jednostek organizacyjnych i podmiotów posiadających osobowość prawną na terenie gminy Raszyn” w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 833 ze zm.).

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)Opis

II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

II.2.3)Miejsce świadczenia usług

Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni

Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn

II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Raszyn, jednostek organizacyjnych i podmiotów posiadających osobowość prawną na terenie Gminy Raszyn” w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 833 ze zm.).

Do zakresu przedmiotu zamówienia należy dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów użyteczności publicznej oraz oświetlenia ulic na terenie gminy Raszyn, tj. do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej dla Gminy Raszyn, dziesięciu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn oraz trzech podmiotów posiadających osobowość prawną, tj. do:

1) Gminy Raszyn z siedzibą w Raszynie przy ul. Szkolnej 2a, 05-090 Raszyn, (wraz z oświetleniem ulicznym oraz pozostałym wykorzystaniem, wyszczególnione w załączniku nr 1);

2) Szkoła Podstawowa w Raszynie im. Cypriana Godebskiego z siedzibą w Raszynie przy ul. Szkolnej 2, 05-090 Raszyn;

3) Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ładach, z siedzibą w Dawidach Bankowych przy ul. Długiej 49, 05-090;

4) Szkoły Podstawowej w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego, z siedzibą w Słominie przy ul. Wierzbowej 5, 05-090 Raszyn;

5) Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 1,,Pod Topolą” w Raszynie, z siedzibą w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej 21c, 05-090 Raszyn;

6) Przedszkola nr 2 w Raszynie „W stumilowym lesie”, z siedzibą w Raszynie przy ul. Lotniczej 43A, 05-090 Raszyn;

7) Przedszkola nr 3 w Raszynie „Wyspa skarbów”, z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 18, 05-090 Raszyn;

8) Przedszkola w Falentach, z siedzibą w Falentach, ul. Opackiego 44, 05-090;

9) Przedszkola w Sękocinie, z siedzibą w Sękocinie Starym przy ul. Sękocińskiej 20, 05-090 Raszyn;

10) Świetlicy Środowiskowej „Świetlik” z siedzibą w Rybiu przy ul. Spokojnej 23, 05-090 Raszyn;

11) Centrum Sportu Raszyn z siedzibą w Raszynie przy ul. Sportowej 30, 05-090 Raszyn;

12) Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Eko Raszyn Sp. z o.o., z siedzibą w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 3, 05-090 Raszyn;

13) „Centrum Kultury Raszyn” z siedzibą w Raszynie przy al. Krakowskiej 29A, 05-090 Raszyn;

14) Gminnej Biblioteki Publicznej, z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 20, 05-090 Raszyn.

Łącznie Zamawiający wyznaczył 237 punktów poboru energii elektrycznej do: oświetlenia ulic, dróg oraz obiektów użyteczności publicznej.

Szacunkowe ilości energii w zakresie każdej z taryf w okresie trwania umowy (tj. 24 mies.) określone zostały w załączniku A.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia: Kryteria określone poniżej: Cena

II.2.6)Szacunkowa wartość

II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Początek: 01/03/2021

Koniec: 28/02/2023

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak

Opis wznowień:

Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia, zamówień polegających na powtórzenia podobnych dostaw, zg. z art. 67.1.7 ustawy Pzp.

II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)Informacje o opcjach

Opcje: nie

II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych

Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny

II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału

III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Wykaz i krótki opis warunków:

Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki:

6.2.1. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

6.2.2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

6.2.3. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia s sprawie spłat tych należności;

6.2.4. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

6.2.5. oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z dnia 2016 r. poz. 716).

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe

Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, się wykonaniem dostaw w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych dostaw, określających czy zostały one wykonane należycie w tym co najmniej: 2 (dwa) zamówienia (wykonane/wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na dostawie energii elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych).

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis

IV.1.1)Rodzaj procedury

Procedura otwarta

IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)Informacje administracyjne

IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

 

Data: 09/12/2020 Czas lokalny: 09:00

 

IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:

Polski

IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)Warunki otwarcia ofert

 

Data: 09/12/2020   Czas lokalny: 12:00

 

Miejsce:  Siedziba Zamawiającego: Raszyn, ul. Szkolna 2A

Uwaga – ze względu na sytuację epidemiczną – nie będzie możliwości uczestniczenia w sesji otwarcia ofert – jednak Zamawiający niezwłocznie zamieści informacje z otwarcia na stronie internetowej.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak

Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: Listopad–grudzień 2023 r.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych

Akceptowane będą faktury elektroniczne

Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3)Informacje dodatkowe:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmiany postanowień umowy, określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy – załączniku do SIWZ.

Z uwagi na szacunkowe określenie zużycia energii (możliwość zwiększenia poboru energii spowodowana np. warunkami pogodowymi, możliwy rozwój infrastruktury, modernizację instalacji odbiorczych, likwidację zbędnych PPE), Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie (tzn. zwiększenie w czasie trwania umowy wartości dostawy o max. 10 %). Ewentualne wprowadzenie zmian, nastąpi tylko w załączniku do umowy zawierającym wykaz PPE i ich numery ewidencyjne.

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17A
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Miejscowość: Warszawa
Państwo: Polska

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Miejscowość: Warszawa
Państwo: Polska

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

02/11/2020

 

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Podstawa prawna:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Urząd Gminy Raszyn

Adres pocztowy: ul. Szkolna 2a

Miejscowość: Raszyn

Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni, Kod pocztowy: 05-090 Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska

E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Tel.:  +48 227017803 Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Szkoła Podstawowa w Raszynie im. Cypriana Godebskiego

Adres pocztowy: ul. Szkolna 2 Miejscowość: Raszyn Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni

Kod pocztowy: 05-090, Państwo: Polska, Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska

E-mail: zam.publ@raszyn.pl, Tel.:  +48 227017803, Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe:

Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ładach

Adres pocztowy: ul. Długa 49, Miejscowość: Dawidy Bankowe

Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni Kod pocztowy: 05-090 Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Tel.:  +48 227017803 Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Szkoła Podstawowa w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego

Adres pocztowy: ul. Wierzbowa 5, Miejscowość: Słomin Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni

Kod pocztowy: 05-090 Państwo: Polska

Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska E-mail: zam.publ@raszyn.pl  

Tel.:  +48 227017803 Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 ,,Pod Topolą” w Raszynie

Adres pocztowy: ul. Pruszkowska 21c, Miejscowość: Raszyn Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni

Kod pocztowy: 05-090 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska

E-mail: zam.publ@raszyn.pl  Tel.:  +48 227017803 Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedszkole nr 2 w Raszynie „W Stumilowym Lesie”

Adres pocztowy: ul. Lotnicza 43A, Miejscowość: Raszyn Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni Kod pocztowy: 05-090

Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Tel.:  +48 227017803 Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedszkola nr 3 w Raszynie „Wyspa Skarbów”

Adres pocztowy: ul. Poniatowskiego 18, Miejscowość: Raszyn Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni

Kod pocztowy: 05-090 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Tel.:  +48 227017803  Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedszkole w Falentach

Adres pocztowy: ul. Opackiego 44, Miejscowość: Falenty  Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni

Kod pocztowy: 05-090 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Tel.:  +48 227017803 Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Przedszkole w Sękocinie

Adres pocztowy: ul. Sękocińska 20,  Miejscowość: Sękocin Stary Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni

Kod pocztowy: 05-090 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Tel.:  +48 227017803 Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Świetlica Środowiskowa "Świetlik"

Adres pocztowy: ul. Spokojna 23, Miejscowość: Rybie Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni Kod pocztowy: 05-090

Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska E-mail: zam.publ@raszyn.pl Tel.:  +48 227017803

Faks:  +48 227017801 Adresy  internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Centrum Sportu Raszyn

Adres pocztowy: ul. Sportowa 30, Miejscowość: Raszyn Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni Kod pocztowy: 05-090

Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska  E-mail: zam.publ@raszyn.pl Tel.:  +48 227017803

Faks:  +48 227017801 Adresy  internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne EKO Raszyn Sp. z o.o.

Adres pocztowy: ul. Unii Europejskiej 3, Miejscowość: Raszyn Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni

Kod pocztowy: 05-090 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Tel.:  +48 227017803 Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Centrum Kultury Raszyn

Adres pocztowy: Al. Krakowska 29A, Miejscowość: Raszyn Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni Kod pocztowy: 05-090 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Tel.:  +48 227017803 Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.1)              Nazwa i adresy

Oficjalna nazwa: Gminna Biblioteka Publiczna

Adres pocztowy: ul. Poniatowskiego 20, Miejscowość: Raszyn Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni Kod pocztowy: 05-090 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Dorota Czajkowska E-mail: zam.publ@raszyn.pl

Tel.:  +48 227017803 Faks:  +48 227017801 Adresy internetowe: Główny adres: http://www.bip.raszyn.pl

I.2)             Informacja o zamówieniu wspólnym W zamówieniu stosowane jest wspólne udzielanie zamówień

I.3)              Komunikacja

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.raszyn.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej

I.4)             Rodzaj instytucji zamawiającej Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.5)             Główny przedmiot działalności Środowisko

Sekcja II: Przedmiot

II.1)               Wielkość lub zakres zamówienia

II.1.1)         Nazwa:

 

Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Raszyn, jednostek organizacyjnych i podmiotów posiadających osobowość prawną na terenie Gminy Raszyn

Numer referencyjny: ZP.271.1.31.2020.DC

 

II.1.2)        Główny kod CPV 09310000 Elektryczność

II.1.3)        Rodzaj zamówienia Dostawy

II.1.4)        Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Raszyn, jednostek organizacyjnych i podmiotów posiadających osobowość prawną na terenie Gminy Raszyn” w rozumieniu Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r poz. 833 ze zm.)

II.1.5)        Szacunkowa całkowita wartość

II.1.6)        Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.2)           Opis

II.2.2)        Dodatkowy kod lub kody CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

II.2.3)        Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL913 Warszawski zachodni Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: województwo mazowieckie, powiat pruszkowski, Gmina Raszyn

II.2.4)        Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Gminy Raszyn, jednostek organizacyjnych i podmiotów posiadających osobowość prawną na terenie Gminy Raszyn”

w rozumieniu Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2020 r poz. 833 ze zm.) Do zakresu przedmiotu zamówienia należy dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków, obiektów użyteczności publicznej oraz oświetlenia ulic na terenie Gminy Raszyn tj. do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej dla Gminy Raszyn, dziesięciu jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn oraz trzech podmiotów posiadających osobowość prawną tj. do:

1)         Gminy Raszyn z siedzibą w Raszynie przy ul. Szkolnej 2a, 05-090 Raszyn, (wraz z oświetleniem ulicznym oraz pozostałym wykorzystaniem, wyszczególnione w załączniku nr 1);

2)         Szkoła Podstawowa w Raszynie im. Cypriana Godebskiego z siedzibą w Raszynie przy ul. Szkolnej 2, 05-090 Raszyn;

3)         Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Ładach, z siedzibą w Dawidach Bankowych przy ul. Długiej 49, 05-090;

4)         Szkoły Podstawowej w Sękocinie im. Włodzimierza Potockiego, z siedzibą w Słominie przyul. Wierzbowej 5, 05-090 Raszyn;

5)         Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 ,,Pod Topolą” w Raszynie, z siedzibą w Raszynie przy ul. Pruszkowskiej 21c, 05-090 Raszyn;

6)         Przedszkola nr 2 w Raszynie „W Stumilowym Lesie”, z siedzibą w Raszynie przy ul. Lotniczej 43A, 05-090 Raszyn;

7)         Przedszkola nr 3 w Raszynie „Wyspa Skarbów”, z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 18, 05-090 Raszyn

8)         Przedszkola w Falentach, z siedzibą w Falentach, ul. Opackiego 44, 05-090;

9)         Przedszkola w Sękocinie, z siedzibą w Sękocinie Starym przy ul. Sękocińskiej 20, 05-090 Raszyn;

10)     Świetlicy Środowiskowej ,,Świetlik” z siedzibą w Rybiu przy ul. Spokojnej 23, 05-090 Raszyn;

11)     Centrum Sportu Raszyn z siedzibą w Raszynie przy ul. Sportowej 30, 05-090 Raszyn;12) Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego EKO Raszyn Sp. z o.o., z siedzibą w Raszynie przy ul. Unii Europejskiej 3, 05-090 Raszyn;

13)     „Centrum Kultury Raszyn” z siedzibą w Raszynie przy Al. Krakowskiej 29A, 05-090 Raszyn;

14)     Gminnej Biblioteki Publicznej, z siedzibą w Raszynie przy ul. Poniatowskiego 20, 05-090 Raszyn.

Łącznie Zamawiający wyznaczył 237 punktów poboru energii elektrycznej do: oświetlenia ulic, dróg oraz obiektów użyteczności publicznej.

Szacunkowe ilości energii w zakresie każdej z taryf w okresie trwania umowy (tj. 24 m-ce) określone zostały w załączniku A.

II.2.5)        Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej  Cena

II.2.6)        Szacunkowa wartość

II.2.7)        Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

Początek: 01/03/2021 Koniec: 28/02/2023

Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: tak Opis  wznowień: Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia, zamówień polegających na powtórzenia podobnych dostaw, zg. z art. 67.1.7 Ustawy PZP.

II.2.10)         Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2.11)         Informacje o opcjach Opcje: nie

II.2.12)        Informacje na temat katalogów elektronicznych Oferty należy składać w postaci katalogów elektronicznych lub muszą zawierać katalog elektroniczny

II.2.13)         Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

II.2.14)        Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)      Warunki udziału

III.1.1)      Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:

Wykonawca winien wykazać, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;

6.2.1 . Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

6.2.2 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;

6.2.3 Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie bieżącego porozumienia s sprawie spłat tych należności;

6.2.4 Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

6.2.5 Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z dnia 2016 r poz. 716);

III.1.3)   Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, się wykonaniem dostaw w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotu, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów (poświadczeń) dotyczących najważniejszych dostaw, określających czy zostały one wykonane należycie w tym co najmniej: 2 (dwa) zamówienia (wykonane/ wykonywane należycie) odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegającej na dostawie energii elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych;

Sekcja IV: Procedura

IV.1)          Opis

IV.1.1)       Rodzaj procedury Procedura otwarta

IV.1.3)       Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów

IV.1.8)      Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie

IV.2)            Informacje administracyjne

IV.2.2)       Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału

 

Data: 09/12/2020   Czas lokalny: 09:00

 

IV.2.3)       Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom

IV.2.4)      Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski

IV.2.6)      Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.2.7)       Warunki otwarcia ofert

Data: 09/12/2020 Czas lokalny: 12:00

 

Miejsce:  siedziba Zamawiającego: Raszyn, ul. Szkolna 2A

UWAGA - ze względu na sytuację epidemiczną - nie będzie możliwości uczestniczenia w sesji otwarcia ofert - jednak Zamawiający niezwłocznie zamieści informacje z otwarcia na stronie internetowej.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)          Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: listopad - grudzień 2023 r.

VI.2)          Informacje na temat procesów elektronicznych

Akceptowane będą faktury elektroniczne

Stosowane będą płatności elektroniczne

VI.3)          Informacje dodatkowe:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki zmiany postanowień umowy, określone zostały w Istotnych postanowieniach umowy – załączniku do SIWZ.

Z uwagi na szacunkowe określenie zużycia energii (możliwość zwiększenia poboru energii spowodowana np. warunkami pogodowymi, możliwy rozwój infrastruktury, modernizację instalacji odbiorczych, likwidację zbędnych PPE), Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie (tzn. zwiększenie w czasie trwania umowy wartości dostawy o max. 10%. Ewentualne wprowadzenie zmian, nastąpi tylko w załączniku do umowy zawierającym wykaz PPE i ich numery ewidencyjne.

VI.4)            Procedury odwoławcze

VI.4.1)       Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza, Adres pocztowy: ul. Postępu 17A, Miejscowość: Warszawa

Kod pocztowy: 02-676, Państwo: Polska

VI.4.2)           Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza, Miejscowość: Warszawa, Państwo: Polska

VI.4.4)             Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza, Miejscowość: Warszawa, Państwo: Polska

VI.5)              Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

02/11/2020