W trosce o Państwa bezpieczeństwo i w związku ze zwiększoną liczbą zachorowań w kraju na COVID-19 informujemy, że od wtorku, 03 listopada 2020 r. wszystkie sprawy w urzędzie będą realizowane tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na wizytę. Obowiązuje nakaz obsługi klientów/mieszkańców/wykonawców tylko i wyłącznie w wyznaczonym miejscu na parterze.

Dla osób, które nie mają możliwości elektronicznego przesłania dokumentów, została ustawiona skrzynka podawcza w przedsionku urzędu przy wejściu głównym (od ul.Szkolnej 2a), do której można wrzucić pismo/wniosek/podanie. Oznacza to jednak, że nie otrzymają Państwo potwierdzenia wpływu dokumentu do urzędu gminy. Skrzynka jest dostępna w godzinach pracy urzędu gminy.

Zachęcamy do realizowania spraw za pomocą:

  • e-maila: ratusz@raszyn.pl
  • telefonu: 22 701 77 77;
  • poprzez e-puap;

Informujemy, iż kasa w Urzędzie Gminy Raszyn będzie nieczynna do odwołania. Wszelkie płatności prosimy dokonywać na rachunek bankowy o numerze: 65 8004 0002 2001 0000 0316 0001. Natomiast płatności za odbiór odpadów komunalnych należy regulować na indywidualny rachunek bankowy przypisany do każdej nieruchomości.

Filia Wydziału Obsługi Mieszkańców Starostwa Powiatowego informuje, że w związku z pracą zmianową przyjmuje wyłącznie osoby zapisane na wizytę.

Za niedogodności uprzejmie przepraszamy.