Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/37/2006.

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

 

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

( tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163)

 

Data ogłoszenia

2006-10-11

Przedmiot zamówienia publicznego

 

   „Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w sezonie 2006-2007”

  

  Łączna długość dróg  objętych odśnieżaniem – 70 663   m

     Łączna długość dróg  objętych zwalczaniem śliskości zimowej – 42 711 m

 

 

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

 90212000-6,

 90213000-3

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

 

 od daty podpisania umowy do  15.04.2007 r.

 

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163)

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

-  prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.),

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

 

3.1/ Wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min

 

 

3.2/ Dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi, tj.:

  

A. Sprzętem do odśnieżania dróg:

 

a)    Pojazdem samochodowym, wyposażonym w pług odśnieżny lemieszowy o szerokości co najmniej 3,0 m.

Pług powinien być sterowany automatycznie z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego zarówno w płaszczyźnie pionowej (podnoszenie/opuszczanie) jak i w płaszczyźnie poziomej kątem nachylenia pługa (skręt lewo/prawo ±30o), umożliwiając przestawienie odkładnicy na skręt w lewo lub prawo, w zależności od miejsca prowadzenia robót - min. 3 szt.

b)       Ciągnikiem rolniczym wyposażonym w lekki pług lemieszowy o szerokości maksymalnej do 2,5 m - min. 1 szt.                      

c)     Ciężkim sprzętem do usuwania zasp śnieżnych z dróg, w postaci pługu wirnikowego, spychacza bądź ładowarki - min. 1 szt.

 

       B. Sprzętem i urządzeniami do zwalczania śliskości zimowej:

 

 a) Pojazdem samochodowym wyposażonym w posypywarkę o pojemności min. 4 m3 z instalacją do zraszania soli solanką.
Solarki muszą posiadać automatyczną z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego możliwość regulowania gęstości posypywania zarówno używanych środków chemicznych (w zakresie 5-30 g/m2), jak i środków uszorstniających (w zakresie 20-200 g/m2) - min. 3 szt.

 b)   Stacją do wytwarzania solanki.

 

UWAGA:

- Zamawiający dopuszcza użycie osprzętu w postaci pługów lemieszowych, o których mowa  w pkt. A  ppkt. a) oraz urządzeń do posypywania, o których mowa w pkt. B  ppkt. a) , zamontowanych na tych samych nośnikach.

     

- Wymagana ilość sprzętu (określona w pkt. 3.2/ ppkt. A i B) winna być w całodobowej dyspozycji dla potrzeb wykonywania zamówienia będącego przedmiotem postępowania oraz oznakowana w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę.

 

       C. Środkami łączności:

a)       minimum 2 stacjonarnymi liniami telefonicznymi wraz z faxem z całodobową obsługą,

b)       minimum 2 telefonami komórkowymi z całodobową obsługą..

    

      D.  Zapleczem technicznym:

    a) Bazą sprzętowo-magazynową, w tym zapleczem do magazynowania środków chemicznych i materiałów uszorstniających.

    b) Stanowiskiem dyspozytora umożliwiającym łączność Zamawiającego z  Wykonawcą przez 7 dni, 24h na dobę.

 

  3.3/ Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia ubranymi w jednolite stroje z logo firmy

4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. m.in.:

     -  są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej
z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 50 tys. zł.

 

UWAGA:

W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

 - każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1/, 2/ i 4/.

  W przypadku warunku określonego:

  - w pkt.: 3.1/ - winien być spełniony: przez min. 1 ( jednego ) Wykonawcę.

W przypadku warunków określonych

- w pkt. 3.2/ A, B, C, D  i  3.3/  winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie.

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/  Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców.

2.3/ Dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu usług winny zawierać informację na temat ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców.

2.4/ Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych ( pojazdów ) i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca,

  2.5/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji   zawodowych i zakresu wykonywanych przez nich czynności.

2.6/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 50 tys. zł.

 

UWAGA:   W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot.Warunków udziału w postępowaniu”.

Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

Ireneusz Bieńkowski,                 Paweł Bucholc,            Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§          w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 10 zł,

§          ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-10-20, godz. 13:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert, tj. do 18-11-2006 r.

Język, w którym należy sporządzić ofertę

polski

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       Sala konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

2006-10-20

Godzina otwarcia

13:30