3.2/ Dysponują następującymi jednostkami sprzętowymi, tj.:
A. Sprzętem do odśnieżania dróg:
a) Pojazdem samochodowym, wyposażonym w pług odśnieżny lemieszowy o szerokości co najmniej 3,0 m.
Pług powinien być sterowany automatycznie z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego zarówno w płaszczyźnie pionowej (podnoszenie/opuszczanie) jak i w płaszczyźnie poziomej kątem nachylenia pługa (skręt lewo/prawo ±30o), umożliwiając przestawienie odkładnicy na skręt w lewo lub prawo, w zależności od miejsca prowadzenia robót - min. 3 szt.
b) Ciągnikiem rolniczym wyposażonym w lekki pług lemieszowy o szerokości maksymalnej do 2,5 m - min. 1 szt.
c) Ciężkim sprzętem do usuwania zasp śnieżnych z dróg, w postaci pługu wirnikowego, spychacza bądź ładowarki - min. 1 szt.
B. Sprzętem i urządzeniami do zwalczania śliskości zimowej:
a) Pojazdem samochodowym wyposażonym w posypywarkę o pojemności min. 4 m3 z instalacją do zraszania soli solanką.
Solarki muszą posiadać automatyczną z kabiny pojazdu za pomocą pulpitu sterującego możliwość regulowania gęstości posypywania zarówno używanych środków chemicznych (w zakresie 5-30 g/m2), jak i środków uszorstniających (w zakresie 20-200 g/m2) - min. 3 szt.
b) Stacją do wytwarzania solanki.
UWAGA:
- Zamawiający dopuszcza użycie osprzętu w postaci pługów lemieszowych, o których mowa w pkt. A ppkt. a) oraz urządzeń do posypywania, o których mowa w pkt. B ppkt. a) , zamontowanych na tych samych nośnikach.
- Wymagana ilość sprzętu (określona w pkt. 3.2/ ppkt. A i B) winna być w całodobowej dyspozycji dla potrzeb wykonywania zamówienia będącego przedmiotem postępowania oraz oznakowana w sposób umożliwiający identyfikację świadczącego usługę.
C. Środkami łączności:
a) minimum 2 stacjonarnymi liniami telefonicznymi wraz z faxem z całodobową obsługą,
b) minimum 2 telefonami komórkowymi z całodobową obsługą..
D. Zapleczem technicznym:
a) Bazą sprzętowo-magazynową, w tym zapleczem do magazynowania środków chemicznych i materiałów uszorstniających.
b) Stanowiskiem dyspozytora umożliwiającym łączność Zamawiającego z Wykonawcą przez 7 dni, 24h na dobę.
3.3/ Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia ubranymi w jednolite stroje z logo firmy
4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. m.in.:
- są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej
z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 50 tys. zł.
UWAGA:
W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:
- każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1/, 2/ i 4/.
W przypadku warunku określonego:
- w pkt.: 3.1/ - winien być spełniony: przez min. 1 ( jednego ) Wykonawcę.
W przypadku warunków określonych
- w pkt. 3.2/ A, B, C, D i 3.3/ winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie.
Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:
1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.
2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:
2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.
2.2/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców.
2.3/ Dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu usług winny zawierać informację na temat ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonywania i odbiorców.
2.4/ Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowych ( pojazdów ) i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca,
2.5/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i zakresu wykonywanych przez nich czynności.
2.6/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 50 tys. zł.
UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot. „Warunków udziału w postępowaniu”.