Dostawa wraz z montażem przekładni walcowej typu ZF 188-K2-225 do aeratora typu Landy 220 F na oczyszczalni ścieków w Falentach gm. Raszyn
Gmina Raszyn
ul. Szkolna 2 a 05-090 Raszyn ZP-341/PN/39/2006. Dane zamawiającego Nazwa Gmina Raszyn Adres Ulica SZKOLNA 2a , 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, pow. pruszkowski Strona WWW Adres e-mail Telefon (022) 701-77-78 Dane zamówienia Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 ) Data ogłoszenia 2006-10-12 Przedmiot zamówienia publicznego „Dostawa wraz z montażem przekładni walcowej typu ZF 188-K2-225 do aeratora typu Landy 220 F na oczyszczalni ścieków w Falentach gm. Raszyn” Informacje dodatkowe dotyczące przekładni: - pozycja pracy V1 - TN = 18 450 Nm - i = 32,37 - T2 max = 9420 Nm Przekładnia powinna być wyposażona w odpowietrznik ciśnieniowy i wziernik poziomu oleju, oraz w kołnierz i sprzęgło elastyczne do zamontowania silnika zgodnie z normą IEC dla wielkości 225. Informacje dodatkowe dotyczące sposobu zamontowania przekładni i istniejącego napędu: - korpus przekładni osadzony będzie na kołnierzu O 550 mm, przekładnia przenosi napęd za pomocą wału zdawczego pełnego O 120 , l = 210 mm. IP 55, - zainstalowany silnik VEM typ K 11R 225 S4 o mocy 37 kW. 1470 obr/min., Un - 3x400V, IP55, UWAGA: - Wykonawca udzieli min. 12 m-cy gwarancji na dostarczoną i zamontowaną przekładnię. Rodzaj zamówienia dostawa Tryb zamówienia publicznego Przetarg nieograniczony Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 29.14.13.00-2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany: 8 tygodni od daty podpisania umowy Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 ) 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), UWAGA: W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1/ i 2/. Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: 1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/. UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt
Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami: Imię i nazwisko Ireneusz Bieńkowski, Helena Małuj, Elżbieta Musialska Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu: w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00 Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): § w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 0 zł, § ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl. W siedzibie zamawiającego - numer lokalu 113 Miejsce i termin składania ofert Sposób składania w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a Numer lokalu Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców Termin składania ofert 2006-10-19, godz. 13:00 Atrybuty przetargów Wartość zamówienia poniżej 60 tys. Euro Okres związania ofertą 30 dni od daty składania ofert, tj. do 17-11-2006 r. Język, w którym należy sporządzić ofertę polski Kryterium cena Najniższa cena Miejsce i termin otwarcia ofert Miejsce otwarcia ofert w siedzibie zamawiającego Numer lokalu Sala konferencyjna – pokój nr 102 Data otwarcia 2006-10-19 Godzina otwarcia 13:30
kl. izolacji F).
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Sylwia Jabłońska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Sylwia Jabłońska |
Data wprowadzenia: | 2006-10-12 11:18:18 |
Opublikował: | Sylwia Jabłońska |
Data publikacji: | 2006-10-12 11:19:53 |
Ostatnia zmiana: | 2011-03-29 13:51:08 |
Ilość wyświetleń: | 3659 |