Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/42/2006r.

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 )

Data ogłoszenia

2006-10-17

Przedmiot zamówienia publicznego

 

„Budowa oświetlenia ulic Gminy Raszyn, tj.:

- Al. Krakowskiej na skrzyżowaniu z ul. Graniczną we wsi Janki,

- Al. Krakowskiej na skrzyżowaniu z ul. Sękocińską we wsi Sękocin Stary,

- ul. Malwy we wsi Rybie,

- ul. Źródlanej we wsi Falenty Duże”

 

    w następującym zakresie:

a)        montaż słupów oświetleniowych,

b)       montaż wysięgników rurowych na słupach,

c)        montaż opraw OUSe,

d)       montaż przewodu AsXSn linii oświetleniowej,

          e)    układanie kabli oświetleniowych.

f)    montaż szaf sterowniczych

 

UWAGA:

Gwarancja dla wszystkich robót i wbudowanych materiałów objętych zamówieniem winna wynosić min 12 m-cy.

 

Rodzaj zamówienia

robota budowlana

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45316110-9

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

6 tygodni od daty podpisania umowy

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art

 

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

§         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.).

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3
( trzech ) robót budowlanych (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj
. polegających na wykonawstwie robót elektrycznych remontowych lub wykonawczych, dotyczących sieci energetycznych i oświetleniowych, o wartości min. 50 tys. brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że w/w roboty zostały wykonane należycie ) Uwaga: Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót.

 

3.2/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.:

a)  1 osobą ( Kierownik budowy ), posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego,

b)  2 osobami, posiadającymi Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania i eksploatacji instalacji i sieci o napięciu do 1KV.

 

4/  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. m.in.:

a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. działalności zgodnej
z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą jak 50 tys
..

UWAGA: W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

- każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2 i 4a).

W przypadku warunku określonego:

- w pkt.: 3.1, 3.2a i b) - winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.

2.3/ Dokumentów potwierdzających, że w/w roboty zostały wykonane należycie ( dokumenty mówiące o należytym wykonaniu robót winny zawierać informację na temat ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ).

2.4/  Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji i zakresu wykonywanych czynności ( wraz z dołączonymi kopiami uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, a także świadectwa kwalifikacyjnego, uprawniającego do wykonywania i eksploatacji urządzeń elektro – energetycznych do 1 kV).

2.5/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 50 tys..

UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot.Warunków udziału w postępowaniu”.

 

Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

    Witold Ruszczyński                                           Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 35 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-10-26, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

Język, w którym należy sporządzić ofertę

polski

     Kryterium cena

   Najniższa cena

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       Sala konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

2006-10-26

Godzina otwarcia

12:30