Ogłoszenie nr 510538085-N-2020 z dnia 09.12.2020 r.
Gmina Raszyn: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 578818-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 540165679-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 54663800000000, ul. ul. Szkolna , 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778. Adres strony internetowej (url): www.bip.raszyn.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.raszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w 2021 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZP.271.1.22.2020.DC
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: utrzymanie czystości na terenie Gminy Raszyn w roku 2021 z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Raszyn” Zadanie nr 2 „Usuwanie i przekazanie do utylizacji martwych zwierząt z terenu Gminy Raszyn” Zadanie nr 3 „Odbiór i zagospodarowanie odpadów z jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn” Zadanie nr 4 „Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn”
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: tak
II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90513100-7, 90512000-9, 90514000-3, 90533000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1 „Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Raszyn” |
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakresie każdego z zadań wpłynęły oferty, których wartość przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2 „Usuwanie i przekazanie do utylizacji martwych zwierząt z terenu Gminy Raszyn” |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 14350.00 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: „Zbiornica Skórzec” EKOLOGIA Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Paderewskiego 133A Kod pocztowy: 04-438 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 12420.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 12420.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12420.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3 „Odbiór i zagospodarowanie odpadów z jednostek organizacyjnych Gminy Raszyn” |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 171520.93 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: „SIR-COM” Stanisław Zajączkowski Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Krasickiego 65 Kod pocztowy: 05-500 Miejscowość: Nowa Iwiczna Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 175065.68 Oferta z najniższą ceną/kosztem 175065.68 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 175065.68 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie nr 4 „Likwidacja dzikich wysypisk na terenie Gminy Raszyn” |
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. W zakresie każdego z zadań wpłynęły oferty, których wartość przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.