KZ 6.2020 

ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 ust. 8 ustawy z dnia  29 stycznia 2004r. /Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm./

Zamawiający:  Gmina Raszyn reprezentowana przez Wójta Gminy
Adres do korespondencji:
05-090 Raszyn,   ul. Szkolna 2A .
tel. /0 22/ 701 -77-77/, faks /0 22/ 701-77-78
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na „Ochronę  mienia Urzędu Gminy”.

1.1/ Przedmiotem zamówienia jest:
a) Ochrona mienia Urzędu Gminy Raszyn przez jednego pracownika ochrony w dni powszednie: poniedziałek do 8,00 i od 18,00 do 8,00,  wtorek od 16,00 do 8,00, środa od 16,00 do 8,00, czwartek od 16,00 do 8,00, piątek od 14,00 i całodobowo w sobotę, niedzielę i święta.
b) Monitoring systemu alarmowego w USC w Raszynie w razie potrzeby.
 
2. Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
2.1/
    pkt 1.1 a)  od  01.01.2021r. do 31.12.2021r.
          Pkt 1.1b) od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.


3.   Dokumenty:
3.1/ Zaproszenie do składania ofert.
3.2/ Formularz oferty - /zał. nr 1/,
3.3/ Załączniki: 2 i 3.

4.  Informacje dotyczące ofert:
4.1/ Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
4.2/ Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz zgodnie z rejestrem handlowym lub wpisem do działalności gospodarczej i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
4.3/ Oferta musi być zgodna z Zapytaniem ofertowym.
Propozycji rozwiązań alternatywnych lub wariantowych Zamawiający nie dopuszcza.

5. Zawartość ofert:
      a)     Formularz oferty na załączonym druku - /zał. nr 1/,
      b)    pełnomocnictwo ( oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona ) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych - /zał. nr 2 /– załącznik Wykonawcy,
      c)    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert/, a w przypadku spółki cywilnej – aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/ - /zał. nr 3/ - załącznik Wykonawcy,
       d)   koncesja za wykonywanie usług ochrony  przez Wykonawcę.
      

 
UWAGA:!!!
- poświadczenie za zgodność z oryginałem składanej kserokopii musi być dokonane przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty oraz opatrzone jej pieczątką imienną i własnoręcznym podpisem.

6. Okres związania ofertą:
 Okres związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


7. Sposób obliczenia ceny oferty:
7.1/ Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia „Formularza  ofertowego” i podania  w nim łącznej ceny brutto za:
Ochronę mienia Urzędu Gminy
7.2/ W/w ceny winny zawierać wszystkie koszty związane z usługą w tym podatek od towarów i usług VAT. Przez okres obowiązywania umowy podane ceny nie podlegają zwiększeniu.
7.3/ Ceny brutto winny być podane cyfrą i słownie i wyrażone w złotych polskich (PLN).
7.4/ Płatność będzie odbywała się zgodnie z warunkami umowy:
7.5/ Rozliczenia między zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
7.6/ Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę ogółem brutto za wykonywanie przedmiotu zamówienia.

7.7.  Ofertę w zamkniętej kopercie oznaczonej:
Zamawiający:
Gmina Raszyn
05-090 RASZYN
ul. Szkolna 2a,
OFERTA NA:
Ochrona mienia Urzędu Gminy Raszyn i monitoring systemu alarmowego w USC

należy złożyć w siedzibie Zamawiającego- Biuro obsługi Mieszkańców, pok. nr 15 (parter) do dnia 17.12.2020r. godz. 10,40.
8. Osoby upoważnione do kontaktowania się z Wykonawcami:

8.1 W sprawach dot. części formalnej należy kontaktować się z Panią  Dorotą Czajkowską Kierownikiem Referatu Zamówień Publicznych tel. /022/ 701-78-03 codziennie od poniedziałku do czwartku w godz. 9:00 – 15:00, piątek do 14,00.
8.2.  W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia, należy kontaktować się z Panią Alicją GadowskąKierownikiem Referatu Kadr  i Zarządzania tel. /022/ 701-77-46 codziennie od poniedziałku do  czwartku w godz. 9:00 – 1:00 w piątek w godz. 9:00 – 14:00.
                                           
 Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy
2. Wzór umowy