Ogłoszenie nr 510549798-N-2020 z dnia 21.12.2020 r.
Gmina Raszyn: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, drogowej oraz elektrycznej dla dwóch obiektów realizowanych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 601597-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Raszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 54663800000000, ul. ul. Szkolna , 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 017 770, e-mail zam.publ@raszyn.pl, faks 227 017 778. Adres strony internetowej (url): www.bip.raszyn.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.bip.raszyn.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, drogowej oraz elektrycznej dla dwóch obiektów realizowanych na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): ZP.271.1.30.2020.DC
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, drogowej oraz elektrycznej dla dwóch obiektów realizowanych na terenie Gminy Raszyn, Do zakresu zamówienia należy pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej, drogowej oraz elektrycznej dla dwóch obiektów realizowanych na terenie Gminy Raszyn: „Budowy budynku socjalno – komunalnego w Podolszynie Nowym” oraz „Budowy Strażnicy OSP we wsi Dawidy” na terenie Gminy Raszyn, z podziałem na zadania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: tak
II.5) Główny Kod CPV: 71248000-8
Dodatkowe kody CPV: 71247000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie 1 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad realizacją następującego przedsięwzięcia inwestycyjnego ,,Budowa budynku socjalno-komunalnego w Podolszynie Nowym wraz z zagospodarowaniem terenu i drogą dojazdową” |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 61030.47 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Instalacje Sanitarne Wykonawstwo i Nadzór Ryszard Podkowiak Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Prusa 4 Kod pocztowy: 26-800 Miejscowość: Białobrzegi Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 74000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 43053.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116850.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadania nr 2 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją następującego przedsięwzięcia inwestycyjnego ,,Budowa budynku socjalno-komunalnego w Podolszynie Nowym wraz z zagospodarowaniem terenu i drogą dojazdową” |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 61030.47 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: INTER-S NADZORY BUDOWLANE Stanisław Skrzeczyński Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. M. Coopera 9B/6 Kod pocztowy: 01-315 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 52800.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 52800.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116850.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadania nr 3 – „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją inwestycji Budowa budynku socjalno-komunalnego w Podolszynie Nowym wraz z zagospodarowaniem ternu i drogą dojazdową” |
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na przedmiotowe zadanie wpłynęła jedna oferta, której wartość przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadania nr 4 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad realizacją następującego przedsięwzięcia inwestycyjnego ,,Budowa Strażnicy OSP w Dawidach” |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 61030.47 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Instalacje Sanitarne Wykonawstwo i Nadzór Ryszard Podkowiak Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Prusa 4 Kod pocztowy: 26-800 Miejscowość: Białobrzegi Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 52000.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 49815.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116850.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadania nr 5 – Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad realizacją następującego przedsięwzięcia inwestycyjnego ,,Budowa Strażnicy OSP w Dawidach” |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 64917.33 Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2 w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: INTER-S NADZORY BUDOWLANE Stanisław Skrzeczyński Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. M. Coopera 9B/6 Kod pocztowy: 01-315 Miejscowość: Warszawa Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 35200.00 Oferta z najniższą ceną/kosztem 35200.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 116850.00 Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.