Znak sprawy PU.270.6.2020

                    
                                           Raszyn, 22.12.2020r.


Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.)


I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
tel. 22 720 12 55, 797 00 99 62, e-mail: pelnomocnik@raszyn.pl

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
Prowadzenie zajęć sportowych dla młodzieży i dorosłych mieszkańców gminy Raszyn w Świetlicy Środowiskowej w Rybiu.

II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Specyfika głównych wymagań:
a. Miejsce i zakres wykonywania zadania: Świetlica Środowiskowa w Rybiu.
b. Terminy wykonywania zadania: poniedziałki i piątki pomiędzy godz. 15oo a 22 oo , od dnia podpisania umowy  do 20 grudnia  2021 roku.
2. Zajęcia będą prowadzone  w wymiarze 8 godzin tygodniowo
3. W przypadku nie zrealizowania zajęć Wykonawca nie może wyznaczyć innego terminu ich przeprowadzenia.
4. Zajęcia będą prowadzone osobiście przez Wykonawcę lub osobę przez niego wyznaczoną,  posiadającą wszelkie kwalifikacje do prowadzenia zajęć i zaakceptowaną przez Zamawiającego.
5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności.
6. Zamawiający zapewnia Wykonawcy:
a. pomieszczenia, odpowiadające wymogom bezpiecznej i higienicznej pracy,
b. pomieszczenia do przechowywania odzieży oraz środków ochrony indywidualnej,
c. dostęp do urządzeń higieniczno-sanitarnych oraz pomieszczeń socjalno – bytowych,
7. Zajęcia będą  prowadzone osobiście przez Wykonawcę lub osobę wskazaną przez Wykonawcę, posiadającą odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia zajęć sportowych tj. wykształcenie wyższe z przygotowaniem sportowym .
8. Do prowadzenia zajęć Wykonawca zapewni własne pomoce i przybory  oraz wykorzysta pomoce  znajdujące się w Świetlicy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do dbałości o stan pomieszczeń , sprzętu i urządzeń wykorzystywanych podczas wykonywania zajęć.
10. Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Kierownikiem Świetlicy w zakresie spraw mających wpływ na rytm pracy placówki w związku z prowadzeniem zajęć oraz przestrzegania obowiązujących przepisów prawa w tym statutu placówki.
11. Zamawiający upoważnia Kierownika Świetlicy do sprawowania kontroli nad prawidłowością realizacji przedmiotu umowy.
12. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie miesięczne po prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy potwierdzonym przez dyrektora placówki na zestawieniu ilości przepracowanych godzin załączonym do faktury VAT/rachunku.
13. W postępowaniu  mogą wziąć udział osoby fizyczne.
14. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki i wymagania:
a. mają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają w pełni z praw publicznych,
b. nie byli karani za przestępstwo popełnione umyślnie lub przestępstwo skarbowe.
15. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
16. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV – 92.00.00.00.
17. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
18. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
? wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
? kwalifikacje zawodowe, certyfikaty szkoleń,
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pełnomocnik Wójta ds. Profilaktyki Uzależnień - Beata Adamiak
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia  zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pn. 8oo-18oo ,  śr. - czw. w  godz. 8oo-16oo oraz pt. godz. 8oo-14oo .

VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail pelnomocnik@raszyn.pl
w terminie do dnia  31  grudnia 2020r., do godz.  10oo

VII. Opis sposobu obliczania ceny.
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za przeprowadzenie godziny zajęć sportowych.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
5. Zamawiający unieważni postępowanie, gdy kwota brutto najkorzystniejszej złożonej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

VIII. Informacje o formalnościach
1. Tylko oferty kompletne, zawierające wszystkie wymagane przez Zamawiającego załączniki zostaną dopuszczone do ocen.
2. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na podanie jednakowej ceny,  zamawiający wzywa oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
4. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
6. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
7. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

 


Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy.
2. Projekty umowy