Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/41/2006r.

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych  ( tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 )

Data ogłoszenia

2006-10-19

Przedmiot zamówienia publicznego

 

„Budowa kanału sanitarnego z przyłaczmi w ul. Spacerowej we wsi Rybie w gm. Raszyn, o długości kanału PCV śr. 200 - 621,00 mb, przyłączy PCV śr. 160 - 301,00 mb (48 szt.)”

 

Zamówienie obejmuje budowę kanalizacji wg przedstawionego zadania. Przyjęta jest technologia grawitacyjnego układania kanałów ze spadkami w kierunku kolektorów. Kanalizacja włączona jest do istniejących kolektorów. Zaprojektowano przyłącza prowadzące od kanału głównego do I-szej studzienki na terenie posesji łącznie z tą studzienką. Zagłębienie kanału pod terenem zmienia się w zakresie ok. 1.50 do 3,69. Na kanale zaprojektowano studnie rewizyjne O 1,20 m betonowe i O 0,40 m PCV. Włączenie przyłączy do kolektora ulicznego zaprojektowano poprzez studnie rewizyjne i trójniki PCV O 200/160. Na terenie posesji zaprojektowano studzienki O 0,40 m PCV. Stwierdza się występowanie wody gruntowej na niektórych odcinkach kanału oraz konieczność wymiany części gruntu.

 

Zakres zamówienia obejmuje również:

wykonanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas budowy, wykonanie organizacji ruchu na czas budowy, zajęcie pasa drogowego, odbudowę istniejącej nawierzchni ulic, prace odwodnieniowe, zagęszczenie gruntu wraz z badaniami geologicznymi w zakresie tego zagęszczenia po zasypaniu kanału, organizację placu budowy i zaplecza budowy, zasilenie w energię elektryczną placu budowy, opłaty za energię elektryczną placu budowy i zaplecza budowy, pełną obsługę geodezyjną: tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza w 3-ch egz. uzgodnienie w ZUD, wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3-ch egzemplarzach, zlecenie i opłacenie niezbędnych nadzorów specjalistycznych (MZG, telekomunikacji itp.)

 

UWAGA:

Gwarancja dla wszystkich robót i wbudowanych materiałów objętych zamówieniem winna wynosić min 3 lata.

 

Rodzaj zamówienia

robota budowlana

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

  45.23.24.40-8, 45.11.12.00-0, 45.23.31.42-6

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

31 lipca 2007

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 ).

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

§         prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.).

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 ( trzech ) robót budowlanych (rozpoczętych i zakończonych), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na wybudowaniu zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej na terenach o zwartej zabudowie jednorodzinnej lub wielorodzinnej, o wartości min. 250 tys. brutto każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że w/w roboty zostały wykonane należycie ). Uwaga: Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót.

3.2/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.:

·         1 osobą, posiadającą uprawnienia sanitarne do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą rolę Kierownika budowy),

·         1 osobą, posiadającą uprawnienia drogowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie budowy dróg, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego (pełniącą rolę Kierownika robót).

4/  Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:

a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150 tys. zł,

b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą jak 100 tys..

UWAGA: W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

- każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2 i 4b).

W przypadku warunku określonego:

- w pkt.: 3.1, 3.2a) i b),  4a) - winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.3/ aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

2.4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku:

A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego,

B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

2.5/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,

- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,

2.6/ Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania.

2.7/ Dokumentów potwierdzających, że w/w roboty zostały wykonane należycie ( dokumenty mówiące o należytym wykonaniu robót winny zawierać informację na temat ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ).

2.8/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej  Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

2.9/ Wykazu robót, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom ( wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców ).

2.10/ Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ( wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków ( wymagana wysokość: co najmniej 150 tys. ).

2.11/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak  100 tys..

UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot.
Warunków udziału w postępowaniu”
.

Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

     Marek Wandel,                                               Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 240 zł,

§         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-11-14, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  powyżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

Język, w którym należy sporządzić ofertę

polski

     Kryterium cena

   Najniższa cena

     Wadium

   8 000  (słownie: osiem tysięcy złotych)

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

      Sala konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

2006-11-14

Godzina otwarcia

12:30

Data przekazania do UZP

2006-10-12

Materiały do pobrania: http://pliki.raszyn.pl/index.php?dir=spacerowa/.