Zamawiajacy informuje, iż w niniejszym postępowaniu wpłynęły pytania, na które Zamawiajacy udziela opdowiedzi:

Pytanie:

W opisie kryterium stosowanych przy wyborze oferty widnieje zapis: „Doświadczenie w zakresie przygotowanej przez wykonawcę dokumentacji aplikacyjnej, w tym studium wykonalności, do wniosków w Regionalnych Programach Operacyjnych”. Zgodnie z regulaminem konkursu nie jest wymagane studium wykonalności. Czy wobec tego doświadczenie wykonawcy poświadczone rekomendacjami powinno dotyczyć przygotowania wniosków oraz uzyskania dofinansowania, bez studium wykonalności?

Odpowiedź:

Zamawiający koryguje zapis dot. Kryterium stosowane przy wyborze najkorzystniejszej oferty wykreślając słowa "w tym studium wykonalności". Wykonawca powinien więc wykazać się "Doświadczeniem w zakresie przygotowanej przez wykonawcę dokumentacji aplikacyjnej w Regionalnych Programach Operacyjnych (D): 40%"

 

 

Zapytanie ofertowe RPF.271.5.2020.KD

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł netto, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r.
Prawo zamówień publicznych  

 

I. ZAMAWIAJĄCY:  Gmina Raszyn  (adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, tel. 22 - 701 77 77, faks 22 - 701 77 71) zaprasza do złożenia ofert cenowych na Kompleksowe przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu w ramach RPO WM dz.8.3, poddziałanie 8.3.2 w ramach ZIT pn. „Żłobek w Raszynie”.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie dotyczy kompleksowego przygotowanie wniosku o dofinansowanie projektu w ramach konkursu RPMA.08.03.02-IP.02-14-002/20 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 w ramach ZIT obejmującego:

- przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia diagnozy potrzeb w ramach Projektu,

- zebranie wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania Wniosku,

- przygotowanie i złożenie na podstawie otrzymanych informacji kompletnego Wniosku zgodnie z wytycznymi określonymi w Regulaminie przy pomocy generatora Wniosków,

- przygotowanie stanowiska negocjacyjnego i/lub korekty Wniosku na zlecenie IOK dokonującej oceny wniosków,

- w przypadku negatywnej oceny Projektu i decyzji Zamawiającego o wdrożeniu procedury odwoławczej - sformułowanie protestu wraz z uzasadnieniem.

  1. Wykonawca będzie współpracował z Zamawiającym na etapie identyfikacji projektu i przygotowania dokumentacji niezbędnej do projektu wraz z załącznikami w celu znalezienia korzystnych rozwiązań i maksymalizacji punktacji w zakresie kryteriów wyboru projektu, adekwatnie do potrzeb i możliwości (technicznych, organizacyjnych, finansowych itd.) Zamawiającego jako Beneficjenta. Treści merytoryczne (opisy) winny być wypracowywane przez Wykonawcę na podstawie dokumentów i informacji udostępnionych i przekazanych przez Zamawiającego (Zamawiający nie dopuszcza możliwości, by Wykonawca kierował do Zamawiającego swoje wewnętrzne fiszki projektowe do wypełnienia).
  2. Przedmiot zamówienia winien zostać przekazany Zamawiającemu w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz wersji elektronicznej.
  3. Dokumentacja aplikacyjna winna zostać sporządzona w całości, zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami i wytycznymi w dniu odbioru przez Zamawiającego bez uwag, co zostanie potwierdzone protokołem odbioru, zgodnie z Regulaminem konkursu RPMA.08.03.02-IP.02-14-002/20.
  4. Wzór umowy stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
  5. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów: CPV – 71241000-9 – studia wykonalności, usługi doradcze, analizy.
  6. Weryfikacja dokumentacji, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu odbywać się będzie drogą elektroniczną, etapami, w terminach wzajemnie uzgodnionych przez Zamawiającego i Wykonawcę.
  7. Wykonawca związany jest ofertą 14 dni.
  8. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

 

1.      Rozpoczęcie realizacji zadania ustala się na dzień podpisania umowy.

2.      Termin opracowania wniosku o dofinansowanie, zawierającego wszystkie uwagi Zamawiającego ustala się na dzień 22.01.2021 r.

3.      Datą odbioru dzieła jest data opublikowania przez IOK wyników oceny formalnej, bądź otrzymania przez Zamawiającego pisemnej informacji dotyczącej pozytywnej weryfikacji wymogów formalnych Wniosku , co będzie podstawą odbioru dzieła przez Zamawiającego bez uwag i potwierdzone zostanie Protokołem Odbioru.

 

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU I SPOSÓB ICH POTWIERDZANIA

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru Załącznik nr 1.

2) Wykaz wykonanych zamówień sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat w postaci opracowanych min. 5 wniosków aplikacyjnych dotyczących tworzenia miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla jednostek samorządu terytorialnego, na potwierdzenie czego składa rekomendacje wystawione przez podmioty zlecające.

Ocena spełnienia dwóch powyższych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia – nie spełnia.

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

3.      Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

4.      Zamawiający odrzuci oferty, które:

·         wpłyną po podanym w niniejszym zapytaniu terminie – oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane,

·         nie spełniają wymagań formalnych i materialnych określonych w niniejszym zamówieniu,

·         są niezgodne z przepisami prawa,

·         Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień Wykonawcy wynika, iż Wykonawca  lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym, w szczególności Wykonawca nie przedstawi wraz z ofertą wymaganych dokumentów lub przedstawi dokumenty zawierające błędy lub nie uzupełni dokumentów w przypadku wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia, przy czym w postępowaniu przewidziano jednorazową możliwość uzupełnienia braków w terminie 3 dni roboczych.

5.      Wykonawca powinien również załączyć odpowiednie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej, jeśli w imieniu Wykonawcy ofertę lub dokumenty złożone wraz z ofertą podpisuje pełnomocnik. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie właściwe dokumenty złożyć musi każdy z nich.

6.      Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia w całości lub w części podwykonawcom.

7.       Złożona oferta winna zawierać całkowite wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia: cenę netto, stawkę VAT, cenę brutto wykonania prac objętych zamówieniem. Cena zawarta w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

8.       Podana w ofercie cena będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

9.       Datą odbioru dzieła jest data opublikowania przez IOK wyników oceny formalnej, bądź otrzymania przez Zamawiającego pisemnej informacji dotyczącej pozytywnej weryfikacji wymogów formalnych Wniosku , co będzie podstawą odbioru dzieła przez Zamawiającego bez uwag i potwierdzone zostanie Protokołem Odbioru.

10.    Postanowienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie  ubiegających się o zamówienie.

 

V. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

VI. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Katarzyna Dombska, kdombska@raszyn.pl, 22 - 701 78 73.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia codziennie w godzinach  9:00-13:00.

 

VII. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

 

1)      Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 11.01.2021r., do godz. 13:00:

- przez ePUAP - w pliku zakodowanym hasłem - za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /y2m823fydf/skrytka - oferty podpisane za pomocą Profilu zaufanego lub podpisem kwalifikowanym (elektronicznym)

- za pośrednictwem e-mail kdombska@raszyn.pl - w pliku zakodowanym hasłem - oferty podpisane podpisem kwalifikowanym (elektronicznym).

- dostarczyć na adres: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, kancelaria ogólna, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Żłobek w Raszynie”, nie otwierać do dnia 11.01.2021 g.13:00.

2)   Hasło do otwarcia pliku przesłanego drogą elektroniczną należy przesłać na maila kdombska@raszyn.pl dnia 11.01.2021 o 13:00.

3)   Liczy się data i godzina wpływu ofert do Urzędu Gminy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VIII. KRYTERIUM STOSOWANE PRZY WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.

Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:

Cena oferty brutto (C): 60%

Doświadczenie w zakresie przygotowanej przez wykonawcę dokumentacji aplikacyjnej,  w Regionalnych Programach Operacyjnych (D):  40%

 

1)Kryterium „Cena” – waga 60%

Punkty przyznawane za kryterium „Cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C = (C naj : C o) x 60

gdzie:

C – liczba punktów przyznana danej ofercie,

C naj – najniższa cena ofertowa brutto spośród ważnych ofert,

C o – cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę dla którego oferta jest oceniana.

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w kryterium „Cena” wynosi 60.


2) Kryterium „Doświadczenie w zakresie przygotowanej przez wykonawcę dokumentacji aplikacyjnej do wniosków  w Regionalnych Programach Operacyjnych w zakresie tworzenia miejsc opieki nad dziećmi do lat 3” - waga 40%

Punkty za kryterium Doświadczenie w zakresie przygotowanej przez wykonawcę dokumentacji aplikacyjnej, do wniosków w Regionalnych Programach Operacyjnych” będą przyznawane w następujący sposób:

 

5 dokumentacji aplikacyjnych do wniosków

10 pkt

6-10 dokumentacji aplikacyjnych  do wniosków

20 pkt

11 i więcej dokumentacji aplikacyjnych do wniosków

30 pkt

5 lub więcej dokumentacji aplikacyjnych do wniosków, które uzyskały dofinansowanie unijne

40 pkt

 

Wykonawca, który wykaże 5 lub więcej przygotowanych wniosków z uzyskanym dofinansowaniem unijnym otrzyma w kryterium „Doświadczenie w zakresie przygotowanej przez wykonawcę dokumentacji aplikacyjnej do wniosków w Regionalnych Programach Operacyjnych w zakresie tworzenia miejsc opieki nad dziećmi do lat 3” maksymalną ilość punktów tj.  40 pkt.

 

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów obliczoną na podstawie wzoru:

Lp= C + D

gdzie:

Lp– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,

C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”,

D – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Doświadczenie w zakresie przygotowanej przez wykonawcę dokumentacji aplikacyjnej, w Regionalnych Programach Operacyjnych”.

 

Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

IX. OPIS CENY

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić CENĘ OFERTOWĄ CAŁKOWITĄ  BRUTTO za wykonanie przedmiotu zamówienia. Podana cena będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

3.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

X. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informację na swojej stronie internetowej www.bip.raszyn.pl

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

6.      Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

7.      Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert.

8.      W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie zostanie udzielone przez Zamawiającego podmiotom nie będącym powiązanymi osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania  zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

XI. KLAUZULA INFORMACYJNA:

Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Warszawa;
  • inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest Pan Arkadiusz Godula, kontakt: adres e-mail iod@raszyn.pl,
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843); 
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

nie przysługuje Pani/Panu:

  • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

XII. ZAŁĄCZNIKI:

1. Formularz ofertowo-cenowy

2. Wykaz wykonanych zamówień

3. Wzór umowy