Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

ZP-341/PN/40/2006r.

 

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a , 05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

www.bip.raszyn.pl

Adres e-mail

zam.publ@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

 

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych ( tekst jednolity - Dz. U. nr 164 z 2006r, poz. 1163 ) na:

 

Data ogłoszenia

2006-10-26

Przedmiot zamówienia publicznego

  „Wykonanie projektów wykonawczych i budowlano – wykonawczych oświetlenia poszczególnych ulic w gminie Raszyn”

    w następującym zakresie:

   1.  Projekt oświetlenia ulicy Modrzewiowej w Falentach Nowych – na długości ok. 230 m,

   2.  Projekt oświetlenia ulicy Janczewickiej – Piaseczyńskiej w Słominie – od strony ul. 6-go Sierpnia na długości  ok. 240 m,

   3.  Projekt oświetlenia ulicy Perłowej- Objazdowej w Jaworowej –  na długości ok. 70 m,

   4.  Projekt oświetlenia ulicy Rzemieślniczej w Falentach Nowych – na całej długości ulicy
        ok. 300 m,

   5.  Projekt oświetlenia ulicy Róży -  od ul Falenckiej w Falentach Nowych na długości
        ok. 230 m,

   6.  Projekt oświetlenia ulicy Reya  w Sękocinie Nowym --  na całej długości ulicy ok. 300 m,

   7.  Projekt oświetlenia ulicy Handlowej w Sękocinie Nowym – na całej długości ulicy ok. 360 m,

   8.  Projekt oświetlenia ulicy Diamentowej w Sękocinie Nowym  – na całej długości ulicy ok.110 m,

   9.  Projekt oświetlenia ulic Starowiejskiej – Olchowej – Podleśnej  w Sękocinie Starym -  na

        odcinkach nowych o łącznej długości ok.240 m. i dświetlenia na istniejącej linii napo   wietrznej   na odcinkach o długości ok. 300m,

  10. Projekt wykonawczy oświetlenia ulicy Jesiennej w Nowych Grocholicach na istniejącej linii napowietrznej o długości odcinka ok. 120m.

Rodzaj zamówienia

usługa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

     Klasyfikacja wg. Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

  74.23.23.10-0                  

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

      Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

      Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

  Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany:

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: 6 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Termin wykonania zamówienia zostanie uznany za dotrzymany, jeżeli Wykonawca w ciągu 6 miesięcy od daty zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu kompletną dokumentację wraz z kosztorysami umożliwiającą złożenie przez Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę.

 

Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 

 

   1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art

2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.:

-  prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

3.1/      wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 ( trzech ) dokumentacji projektowych oświetlenia ulic odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (popartych dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie ).

3.2/     dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.

                    - 2 osobami ( projektantem i sprawdzającym ), posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, i wpisanymi na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.

UWAGA:

W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

- każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2.

 

W przypadku warunków określonych:

- w pkt.: 3.1, 3.2  - winny być one spełnione: przez min. 1 ( jednego ) Wykonawcę.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

 

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

2.2/ Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dokumentacji projektowych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców.

2.3/ Dokumentów potwierdzających, że w/w usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu usług winny zawierać informację na temat ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców.

2.4/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot.Warunków udziału w postępowaniu”.

 

Dane pracowników upoważnionych do kontaktów z Wykonawcami:

 

Imię i nazwisko

Witold Ruszczyńki                               Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu:

w poniedziałki w godz. 10.00 – 18.00
oraz we wtorki - piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ):

§          w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 ( I piętro ) lub za zaliczeniem pocztowym ( po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 022, 701 77 78 ) - cena SIWZ – 10 zł,

§          ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl.

 

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania ofert

2006-11-16, godz. 12:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

  poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

  30 dni od daty składania ofert

     Kryterium cena

   Najniższa cena

Język, w którym należy sporządzić ofertę

polski

Miejsce i termin otwarcia ofert

 

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie zamawiającego

     Numer lokalu

       Sala konferencyjna – pokój nr 102

Data otwarcia

2006-11-16

Godzina otwarcia

12:30