Znak spraw:  KZ.271.1.2021.DO    

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych



 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 502 685 499, email: dosiadacz@raszyn.pl

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:  „Dostawę środków chemicznych do utrzymania czystości w budynku Urzędu Gminy Raszyn”.

II. Opis przedmiotu zamówienia

Specyfika głównych wymagań
Przedmiotem jest sukcesywny zakup następujących środków:

 

Lp

Nazwa artykułu

Ilość

j.m.

Opis dodatkowy

 

1

AJAX PŁYN DO SZYB 500 ML

12

szt.

Płyn do mycia szyb 500 ml z rozpylaczem

2

BLITZ ORANGE 1 L - G482

50

szt.

Środek do codziennego mycia powierzchni ph7 koncentrat

3

BRISE 300ML SPRAY

55

szt.

Odświeżacz powietrza w sprayu 400 ml

4

CIF 700/750 ML

20

szt.

Uniwersalne mleczko do czyszczenia

5

CLEAN PRO PAPIER JUMBO

160

szt.

Papier toaletowy jumbo makulatura 2warstwy, długość 120m

6

CZYŚCIWO 250MB

24

szt.

Czyściwo papierowe, biała makulatura 250m

7

DOMESTOS 750 ML

60

szt.

Płyn dezynfekujący na bazie chloru 750 ml

8

KATRIN RĘCZNIK ZZ -

10

szt.

Ręczniki składane, makulatura selektywna biała, 3150 listków

9

KRĄŻEK do WC

30

szt.

Żelowy krążek barwiący do toalet

10

KREM DO RĄK 100 ML

40

szt.

 ph neutralne, wzbogacony witaminami

11

KRET GRANULKI ŻEL 500 G

10

szt.

Produkt przeznaczony jest do udrożniania rur i syfonów w instalacjach kanalizacyjnych – granulki

12

RĘKAWICE GOSPODARCZE (S,M,L)

30

szt.

Rękawice gumowe gospodarcze żółte

13

MOP KIESZENIOWY 40CM

10

szt.

Wkład kieszeniowy z mikrofazy biały 40 cm 125 g

14

MOP SZNURKOWY B-N 300 G

10

szt.

Mop sznurkowy bawełniany 300g

15

MOP Z MIKROFAZY 40 CM

15

szt.

Mop z mikrofazy biały typu speedy, 95g, 40 cm

16

MYDŁO W PŁYNIE 5 L

20

szt.

Antybakteryjne mydło w płynie, 5l, ph 5,5-6

17

ODŚWIEŻACZ POWIETRZA

40

szt.

Odświeżacz powietrza w żelu 150 g

18

OFFICE CLEAN SPRYSKIWACZ 1 L

35

szt.

Płyn do mycia mebli i urządzeń biurowych o ph 7

19

PŁYN DO NACZYN

50

szt.

Płyn do mycia naczyń, 1l, ph neutralne, wzbogacony witaminami

20

RĘCZNIK MAXI SYSTEM CELULOZA

130

szt.

Ręcznik papierowy w roli, celuloza 2 warstwy, 150m, 6 szt/op.

21

ROKO FAST&CLEAN SANITER 0,5 L

20

szt.

Kwaśny preparat do codziennego czyszczenia sanitariatów i wc

22

ROKO GOLD UNITER 1 L

10

szt.

Uniwersalny preparat do czyszczenia na bazie alkoholu i terpenu o ph7

23

SPIR.GLASRG. 1 L

20

szt.

Profesjonalny środek do mycia szyb i okien na bazie etanolu, ph około 7

24

SUPER GREEN SPECJAL 10 L

5

szt.

Aktywna piana ph14 koncentrat mycie samochodów dostawczych

25

ŚCIERKA Z MIKROFAZY 32x32

60

szt.

Ścierka do codziennej pielęgnacji, rozmiar 32x32, gramatura 320g/m2

26

TOPEFEKT NORMAL 10 L

10

szt.

Preparat do codziennego zmywania posadzek, ph11

27

WC KOSTKA

65

szt.

Kostka odświeżająca do wc 51g

28

WC KOSZYK

60

szt.

Kostka odświeżająca do spłuczki 45g

29

WOREK LD 120 CZARNE

60

szt.

Worek, czarna folia 120l, 25szt/ rolka

30

WOREK LD 35/50 CZARNY

160

szt.

Worek, czarna gruba folia 35l, 50szt/ rolka

31

WOREK LD 60/50 CZARNY

135

szt.

Worek, czarna gruba folia 60l, 50szt/ rolka

32

ZMYWAK KUCHENNY PROFILOWANY

30

szt.

Zmywak kuchenny z żółtym padem, wymiary 13x7x4

a)           Faktyczne ilości oraz rodzaj zakupywanych materiałów określi przedstawiciel Zamawiającego na podstawie składanych kolejno zapotrzebowań materiałowych telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Rodzaj oraz ilość materiałów określone powyżej mogą ulec zmianie.

b)          Zamawiający odbierze zamówione materiały własnym transportem i na własny koszt.

c)           Zamawiający zastrzega sobie, aby odległość od magazynu (punktu wydania towaru) Wykonawcy do siedziby Zamawiającego była nie większa niż 5 km w jedną stronę. Powyżej 5 kilometrów Wykonawca zobowiązany jest do dostawy tych materiałów do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt bez obciążenia kosztami z tego tytułu Zamawiającego.

d)          Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 1 dnia roboczego od dnia złożenia zapotrzebowania.

e)           Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie     z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

f)            Termin wykonania przedmiotu umowy: sukcesywnie do 20 grudnia 2021 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.

1.      Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:

3.      Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

Detergenty                                            -           Kod CPV  -  24513290-2

Mydło                                                    -           Kod CPV  -  24513100-4

Papier toaletowy                                   -           Kod CPV  -  21221100-9

Pasty i proszki czyszczące                    -           Kod CPV  -  24511400-3

Ręczniki papierowe do rąk                   -           Kod CPV  -  21221300-1

Rękawice gumowe                                -           Kod CPV  -  25161100-8

Rękawice jednorazowe                         -           Kod CPV  -  25161200-9

Roztwory myjące                                  -           Kod CPV  -  24513295-7

Środki czyszczące                                 -           Kod CPV  -  24513000-3

Worki na odpady z tworzyw sztucznych          Kod CPV  -  25222100-4

4.      Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu  składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Dariusz Osiadacz.

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj. 8.00 – 16.00.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn  w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa środków chemicznych do utrzymania czystości w budynku Urzędu Gminy Raszyn ” , NIE OTWIERAĆ PRZED 22.01.2020 r.

w terminie do dnia 22.01.2020 r. , do godz.12.00.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.      Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.      Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.      Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.      Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.      Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.      Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.      Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn mający siedzibę przy ul. Szkolnej 2A w Raszynie reprezentowana przez  Wójta Gminy Raszyn.

2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Raszyn można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@raszyn.pl

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.

4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późń.zm./, przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz. 1840 z późń.zm.), przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r. poz. 1454 z późń. zm. ),  przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2018, poz. 1967 ze zm.),

5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)  organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b)  obsługa prawna

c)  inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Raszyn przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Raszyn.

6.   W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a)  prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b)   prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;

d)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych  osobowych.

7.    W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Raszyn Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

8.    Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Raszyn ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

9.    Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.

10.    Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w zakładce Przetwarzanie danych osobowych.

 

Załączniki:

1.      Formularz ofertowo-cenowy

2.      Projektowane postanowienia umowy