Gmina Raszyn

ul. Szkolna 2 a

05-090 Raszyn

 

ZP-341/PN/1/2007r.

Dane zamawiającego

Nazwa

Gmina  Raszyn

Adres

Ulica SZKOLNA  2a ,
05-090 Raszyn,  woj. mazowieckie,  pow. pruszkowski 

Strona WWW

http://www.raszyn.pl

Adres e-mail

ratusz@raszyn.pl

Telefon

(022) 701-77-78

Dane zamówienia

Postępowanie prowadzone na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r

Data ogłoszenia

2007-01-10

Przedmiot zamówienia publicznego

„Dostawy ( sprzedaż i transport ) wraz z przepompowaniem do silosu na terenie Oczyszczalni Ścieków w Falentach w Gminie Raszyn wapna palonego mielonego w łącznej ilości 200 ton”, na n/w zasadach:

a) parametry jakościowe wapna palonego mielonego muszą być zgodne z wymaganiami normy PN EN 459-I CL 90Q (norma PN-90/B-30020 jest nieaktualna),

b) zakup wraz z dostawą i przepompowaniem wapna do silosu realizowany będzie sukcesywnie partiami po 25 ton każda,

c) każdorazowa dostawa winna być potwierdzona świadectwem kontroli jakości wystawionym przez producenta i świadectwem ważenia zaplombowanej autocysterny,

d) dostawy realizowane będą w terminie do 5 dni od daty otrzymania przez Wykonawcę pisemnego zamówienia przekazanego przez Zamawiającego za pośrednictwem faxu.

UWAGA:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszania ilości zamawianego wapna o 15% łącznej ilości w/w określonej.

 

Rodzaj zamówienia

dostawa

Tryb zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony

Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

24.12.10.00-8

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Termin (okres) realizacji zamówienia: wymagany

Sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego, od daty podpisania umowy do 31.12.2007 r.

Warunki uczestnictwa

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U. nr 164 z dnia 14.09.2006 r. poz. 1163 – tekst jednolity ).

2/Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.).

3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:

      3.1/ Wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie min 1 (jednego) zamówienia odpowiadającego rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia (popartej dokumentami potwierdzającymi, że dostawa/y została wykonana należycie).

UWAGA: W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia:

- każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2 i  3.1.

 

Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków:

1/ Złożenie oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp.

2/ Złożenie dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.:

2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty/.

UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 2.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

§         nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości,

§         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,

§         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

2.2/ Wykazu wykonanych w okresie ostatnich 3 ( trzech ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

 

2.3/ Dokumentów potwierdzających, że w/w dostawy zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu dostaw winny zawierać informację na temat wartości oraz dat ich wykonania i nazw odbiorców

UWAGA:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełniania określonych warunków zamieszczonych w/w.

 

Dane pracownika upoważnionego/ych do kontaktów z Wykonawcami:

Imię i nazwisko

Helena Małuj,                                        Elżbieta Musialska

Godziny udzielania informacji dotyczących przetargu

w poniedziałki w godz. 10.00-18.00

oraz we wtorki – piątki w godz. 8.00-16.00

Sposoby pozyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)

·         w siedzibie Zamawiającego, ul. Szkolna 2a pok. 113 (I piętro)              lub za pośrednictwem poczty (po wysłaniu zapotrzebowania na nr faksu: 022 701 78 01, 701 77 78)

·         ze strony internetowej : www.bip.raszyn.pl

W siedzibie zamawiającego - numer lokalu

113

Miejsce i termin składania ofert/wniosków

Sposób składania

w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Szkolnej 2a  

Numer lokalu

 Parter- Biuro Obsługi Mieszkańców

Termin składania
ofert  

2007-01-19, godz. 10:00

Atrybuty przetargów

Wartość zamówienia

poniżej 60 tys. Euro

Okres związania ofertą

30 dni od daty składania ofert

Język, w którym należy sporządzić ofertę

polski

Kryterium:

Cena

najniższa cena

 

Miejsce i termin otwarcia ofert

Miejsce otwarcia ofert

w siedzibie Zamawiającego

Numer lokalu

Sala konferencyjna – pokój nr 102 (I piętro)

Data otwarcia

2007-01-19

Godzina otwarcia

10:30