obrazek

 

 RZF.271.5.2020.AW ( 2 )

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. art. 2  ust 1. pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych
/ tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019  ze zm./

 

Gmina Raszyn kierując się regułą poszukiwania Wykonawców na zasadach konkurencyjnych zawiadamia o wszczęciu procedury wyłonienia Wykonawcy dla zadania pn.:

Wykonania termomodernizacji budynku w ramach Projektu pn. „Ograniczenie niskiej emisji w Gminie Raszyn poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na niskoemisyjne” współfinansowanego z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.      Zakres zamówienia:

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego położonego w miejscowości Słomin należącego do osoby prywatnej.

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

1)        w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej:

a)    wyminę 1 zestawu drzwi wejściowych na  nowe drzwi metalowe, docieplone, o powierzchni 1,9 m 2 o współczynniku przenikania ciepła U wynoszącym 1,4 w/ m 2K

b)    wyminę 7 zestawów okiennych na nowa stolarkę PCV o łącznej powierzchni 4,8 m2 o współczynniku przenikania ciepła U wynoszącym 1,3 w/ m2K

Przy montażu okienna leży  zapewnić odpowiednie nawiewniki pozwalające na zapewnienie odpowiedniej wilgotności pomieszczeń, z uwzględnienie aktualnych potrzeb mieszkalnych. Przed zakupem kolorystyk okien podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

2)      w zakresie docieplenia ścian:

a)       docieplenie ścian zewnętrznych o powierzchni 263,84 m2 z pomocą styropianu o grubości minimalnej 15 cm i współczynniki ?0,0036 W/m2,

b)      docieplenie ścian poniżej  poziomu gruntu za pomocą styroduru o grubości 15 cm do poziomu  dolnej warstwy podłogi,

c)       przygotowanie podłoża pod docieplenie,

d)      zdemontowanie starej blacharki okiennej i zamontowanie nowej po wykonaniu prac.

e)      wykonanie opaski wokół  budynku celem ochrony elewacji przed zabrudzeniem

f)        docieplenie należy  wykonać metoda lekko mokra,

g)         ściany należy pokryć tynkiem zewnętrznym cementowo wapiennym

3)      w zakresie docieplenia stropu  poddasza:

a)       usuniecie  istniejącego docieplenia poddasza w postaci trocin grubości ok. 10 cm,

b)      docieplenie istniejącego poddasza o powierzchni 84,19 m2 z pomocą wełny mineralnej o grubości 20cm i współczynniki ?0,0036 W/m2

c)       wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii izolacyjnej/

4)      w zakresie  docieplenia stropu piwnicy:

a)       dostosować powierzchnię stropu do termomodernizacji,

b)      docieplenie stropu o powierzchni 84,19 m2 z pomocą styropianu o grubości 10 cm i współczynniki ?0,0036 W/m2,

2.       Terminy wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 30 września  2021 r.

3.       Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

4.       Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV 50721000-5, 45450000-6 -

 

 

III. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.         Zamawiający dopuści do udziału w postępowaniu wykonawców, którzy posiadają ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami kubaturowymi lub dysponują osobą posiadającą ww. uprawnieni (odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im obowiązujące uprawnienia, w zakresie adekwatnym do zawartego w niniejszym punkcie opisu, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym), a która będzie sprawować nadzór objęty przedmiotowym zamówieniem, co Zamawiający zweryfikuje na podstawie  dokumentu wskazanego w pkt. 2 c) poniżej.

2.         Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

a)    wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 1,

b)    kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru wydana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, w którym wpisany jest przedsiębiorca. Dopuszczalna jest także odpowiednio informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (ze zm.) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. **. 

 

 

** Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez osobę fizyczną.

 

IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 1. Złożona oferta winna zawierać cenę netto, stawkę VAT, cenę brutto wykonania prac objętych zamówieniem. Cena zawarta w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

2. Podana w ofercie cena będzie ceną ryczałtową i będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmowała wszystkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Zaleca się, aby ofertę sporządzić w z wykorzystaniem formularza, którego wzór stanowi załącznik nr 1 - Formularz cenowo - ofertowy

4. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składnia ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

5. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i podpisana przez osobę/y uprawnione do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.

6. Wykonawca powinien również załączyć odpowiednie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej, jeśli w imieniu wykonawcy ofertę lub dokumenty złożone wraz z ofertą podpisuje pełnomocnik. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie właściwe dokumenty złożyć musi każdy z nich.

7. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

 

8. Zamawiający odrzuci oferty, które:

a)       nie spełniają wymagań określonych w niniejszym zapytaniu, w szczególności Wykonawca nie przedstawi wraz z ofertą wymaganych dokumentów lub przedstawi dokumenty zawierające błędy i nie uzupełni dokumentów w przypadku wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia;

b)      są niezgodne z przepisami prawa

c)       Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień

Wykonawcy wynika, iż Wykonawca  lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,

d)      zawierają rażąco niską cenę.

9. Zamawiający uprawniony jest do wyjaśnienia oferty oraz złożonych z nią dokumentów, a także do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia wymaganych dokumentów.

10. Postanowienia dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie  ubiegających się o zamówienie.

11. Zamawiający uprawniony jest do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych lub pisarskich.

 

V. KRYTERIUM OCENY OFERT

 

 Złożone oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

 

1   cena - 100 %

 

 

 

 

Cena:

Oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg wzoru:

                                    wartość oferty o najniższej cenie

                C =    ---------------------------------------------------------  x       100 punktów

                                       wartość oferty badanej

 

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyskała największą ilość punktów. W przypadku, gdy Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty otrzymujące taką samą liczbę punktów, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w terminie określonym przez Zamawiającego) ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

Przez cenę Zamawiający rozumie miesięczne wynagrodzenie wykonawcy zaoferowane w formularzu ofertowym.

 

VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY

 

1)      Ofertę sporządzoną w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem  pkt. 2 poniżej

2)      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.04.2021r., do godz. 11:00:

- przez ePUAP - w pliku zakodowanym hasłem - za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /y2m823fydf/skrytka - oferty podpisane za pomocą Profilu zaufanego lub podpisem kwalifikowanym (elektronicznym)

- za pośrednictwem e-mail awierzbicka@raszyn.pl - w pliku zakodowanym hasłem - oferty podpisane podpisem kwalifikowanym (elektronicznym).

- dostarczyć na adres: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, kancelaria ogólna, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: z dopiskiem na kopercie: „Wykonania termomodernizacji budynku w ramach Projektu pn. „Ograniczenie niskiej emisji w Gminie Raszyn poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na niskoemisyjne” współfinansowanego z Europejskiego Fundusz Rozwoju Regionalnego”, nie otwierać do dnia 19.04.2021 g.11:00.

3)    Hasło do otwarcia pliku przesłanego drogą elektroniczną należy przesłać na maila awierzbicka@raszyn.pl dnia 14.04.2021 o 11:00.

4)    Liczy się data i godzina wpływu ofert do Urzędu Gminy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

VII. OSOBY DO KONTAKTU

 

W sprawie niniejszego zamówienia osobami uprawnionymi do kontaktu z oferentami są:

1. Anna Wierzbicka - Abramska email: awierzbicka@raszyn.pl, tel. (22) 701-78-78

 

VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

 

Wykonawca związany jest ofertą 30 dni, licząc od upływu terminu składnia ofert, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia ofert.

IX. KLAUZULA INFORMACYJNA:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

???administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Warszawa;

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest Pan Arkadiusz Godula, kontakt: adres e-mail iod@raszyn.pl,

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.); 

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

g) nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

X. INNE:

 

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

2. W przypadku, gdy wybrany wykonawca uchyli się od podpisania umowy z zamawiającym zamawiający jest uprawniony do podpisania umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.bip.raszyn.pl

4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert

4. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie zostanie, udzielane przez Zamawiającego podmiotem, nie będącym podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania  zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami

wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem

procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

 

XI. ZAŁĄCZNIKI

1. Formularz cenowo - ofertowy

2. Istotne postanowienia umowy