Raszyn, dnia 26 kwietnia 2021 r.
Zgodnie z art. 222 ust 5 pkt. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych tekst jedn. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami na:
„Wykonywanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywanie nowych projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie Gminy Raszyn”
1. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 26-04-2021 r. o godz. 12:00
W siedzibie Zamawiającego:
2. Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:
Oferta nr 1
Planeta S.A.
ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa
Cena oferty w zakresie:
zadania nr 1 – 159 949,20 zł brutto
Czas przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego w godzinach –
odpowiednio dla poszczególnych trybów:
Tryb awaryjny 24 godziny (max. 24 godzin)
Tryb zwyczajny 2 dni (max. 2 dni)
Tryb planowany 7 dni (max. 7 dni)
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję:3 lata gwarancji i 5 lat rękojmi.
Termin realizacji zamówienia –do 15 grudnia 2021 r.
zadania nr 2 – 34 563,00 zł brutto
Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:
dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy 25 dni (max. 45 dni)
w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których
zarządcą jest Starosta powiatu 80 dni (max. 90 dni)
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję:3 lata gwarancji i 5 lat rękojmi.
Termin realizacji zamówienia –do 30 listopada 2021 r.
Warunki płatności zawarte w projektowanych postanowieniach umowy zostały zaakceptowane.
Oferta nr 2
Znakserwis Adam Ponenta
ul. Promienna 3, 03-672 Warszawa
Cena oferty w zakresie:
zadanie nr 1 – 107 655,75 zł brutto
Czas przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego w godzinach –
odpowiednio dla poszczególnych trybów:
Tryb awaryjny 8 godziny (max. 24 godzin)
Tryb zwyczajny 1 dzień (max. 2 dni)
Tryb planowany 3 dni (max. 7 dni)
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję:5 lat gwarancji i 5 lat rękojmi.
Termin realizacji zamówienia –do 15 grudnia 2021 r.
zadanie nr 2 – 104 550,00 zł brutto
Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:
dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy 25 dni (max. 45 dni)
w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których
zarządcą jest Starosta powiatu 80 dni (max. 90 dni)
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję:3 lata gwarancji i 5 lat rękojmi.
Termin realizacji zamówienia –do 30 listopada 2021 r.
Warunki płatności zawarte w projektowanych postanowieniach umowy zostały zaakceptowane.