ZP.271.1.3.2021.DC

Raszyn, dnia 26 kwietnia 2021 r.

 

Zgodnie z art. 222 ust 5 pkt. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych tekst jedn. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający zamieszcza  informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami na:

Wykonywanie oznakowania poziomego, pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonywanie nowych projektów stałej organizacji ruchu na drogach gminnych na terenie Gminy Raszyn

 

1.    Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 26-04-2021 r. o godz. 12:00

W siedzibie Zamawiającego:

 

 

2.    Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:

 

Oferta nr 1

Planeta S.A.

ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa

 

Cena oferty w zakresie:

zadania nr 1 – 159 949,20 zł brutto

Czas przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego w godzinach –

odpowiednio dla poszczególnych trybów:

Tryb awaryjny 24 godziny (max. 24 godzin)

Tryb zwyczajny 2 dni (max. 2 dni)

Tryb planowany 7 dni (max. 7 dni)

Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję:3 lata gwarancji i 5 lat rękojmi.

Termin realizacji zamówienia –do 15 grudnia 2021 r.

 

zadania nr 2 – 34 563,00 zł brutto

Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:

dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy 25 dni (max. 45 dni)

w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których

zarządcą jest Starosta powiatu 80 dni (max. 90 dni)

Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję:3 lata gwarancji i 5 lat rękojmi.

Termin realizacji zamówienia –do 30 listopada 2021 r.

 

Warunki płatności zawarte w projektowanych postanowieniach umowy zostały zaakceptowane.

 

 

Oferta nr 2

Znakserwis Adam Ponenta

ul. Promienna 3, 03-672 Warszawa

 

 

Cena oferty w zakresie:

zadanie nr 1 – 107 655,75 zł brutto

Czas przystąpienia do realizacji robót od zgłoszenia przez Zamawiającego w godzinach –

odpowiednio dla poszczególnych trybów:

Tryb awaryjny 8 godziny (max. 24 godzin)

Tryb zwyczajny 1 dzień (max. 2 dni)

Tryb planowany 3 dni (max. 7 dni)

Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję:5 lat gwarancji i 5 lat rękojmi.

Termin realizacji zamówienia –do 15 grudnia 2021 r.

 

zadanie nr 2 – 104 550,00 zł brutto

Czas wykonania prac projektowych – odpowiednio:

dla dróg zarządzanych przez Wójta Gminy 25 dni (max. 45 dni)

w przypadku skrzyżowania z drogą zarządzaną przez Zarząd Powiatu lub dróg gminnych na których

zarządcą jest Starosta powiatu 80 dni (max. 90 dni)

Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję:3 lata gwarancji i 5 lat rękojmi.

Termin realizacji zamówienia –do 30 listopada 2021 r.

 

Warunki płatności zawarte w projektowanych postanowieniach umowy zostały zaakceptowane.