OŚGK.271.14.2021.JB(7)

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00zł

zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019r. przepisów Prawa zamówień

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn tel. (22) 701-79-12

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2021 r., obejmujący następujący zakres prac:

1) mechaniczne zamiatanie z piasku i innych nieczystości nawierzchni jezdni, pasów przykrawężnikowych, placów i zatok postojowych w technologii bezpylnej (w układzie zamkniętym) z możliwością zraszania oraz bieżące usuwanie przerostów trawy i chwastów przy krawężnikach jezdni,

2) ręczne oczyszczanie poboczy, chodników oraz pasów zieleni z zalegających nieczystości stałych, piasku i liści oraz przerostów trawy i chwastów porastających pas drogi i ciąg pieszy,

3) załadunek i wywóz zebranych odpadów do odpowiedniej instalacji do unieszkodliwienia.

Przy temperaturach powietrza powyżej

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Zakres usług dotyczy pasa drogowego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 470 z późń.zm.).

Utwardzone drogi gminne na terenie Gminy Raszyn zgodnie z wykazem tabelarycznym ujętym w załączniku nr 1a i 1b w zakresie:

- strefa A (strefa 1, 2, 3 i 4) - obszar zurbanizowany (załącznik nr 1a)          - 43,478 km

- strefa B - obszar niezurbanizowany (załącznik nr 1b)                    - 14,835 km

                                                                                                                

                      Łącznie:      58,313 km

W okresie objętym zamówieniem przewiduje się trzykrotność oczyszczenia w/w dróg.

Wymagany termin wykonania usługi objętej jednorazowym zleceniem Zamawiającego

- maksymalnie 21 dni od daty zgłoszenia – dot. pełnego zakresu usługi zgodnie z załącznikiem nr 1a  i 1b (sumaryczna długość dróg 58,313 km), z tym że dla strefy A - maksymalnie 14 dni .

2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg kodu CPV: 90210000-2

4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

6. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie wg potrzeb w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15.12.2021 r. lub do dnia wyczerpania wszystkich środków finansowych przeznaczonych na realizacje usługi.       

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.      Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

a)  wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego     wzoru formularza ofertowego – załącznik nr 2,

b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności  gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert załącznik Wykonawcy,

c) wykaz sprzętu (załącznik nr 3), tj.:

- zamiatarka samojezdna lub samochód z osprzętem do zamiatania w systemie bezpyłowym przystosowanym do oczyszczania ulic na mokro – 1szt,

- samochód samowyładowczy o ładowności min. 3,5 MG – 1szt.,

d) posiadają aktualny na czas realizacji usługi wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami (BDO) prowadzonym przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r., poz. 701 z późn. zm.) w zakresie transportu odpadów o kodzie 20 03 03,

e)      polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej- do przedstawienia przed podpisaniem umowy. Wykonawca zobowiązuje się, że w przypadku wygaśnięcia polisy przedłuży ją na czas realizacji umowy będącej przedmiotem niniejszego zamówienia,

f)    Wykaz usług w zakresie utrzymania dróg wykonanych w ciągu ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie należycie jednej usługi w zakresie utrzymania czystości i porządku w tym zamiatania ulic lub dróg gminnych o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością .

2. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia.

3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się  z Wykonawcami

1.      Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Jolanta Banasiak pod nr tel. (22) 701-79-12 Faks: (22) 701-77-78 e-mail: jbanasiak@raszyn.pl

2.      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek godz. 8.00-15.00 oraz piątek 8.00-13.00.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.14.2021.JB – „Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2021r. – nie otwierać przed dniem 07.05.2021r. ” należy przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 050-090 w terminie do dnia 07.05.2021r. ( liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.     Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę brutto
za wykonanie przedmiotu zamówienia.

2.    Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.     Zamawiający zaleca Oferentowi dokonanie przeglądu wymienionych w załączniku nr 1a i 1b dróg, co jest konieczne do przygotowania oferty i zawarcia umowy na wykonanie usługi. Koszt wizji lokalnej ponosi Oferent.

    Oferent poda jednostkową cenę w zł za oczyszczenie 1 km pasa drogowego z przerostów    trawy i chwastów porastających pas drogi i ciąg pieszy w liniach rozgraniczających, wraz z leżącymi w jego ciągu jezdnią, poboczami, placami, zatokami postojowymi, chodnikami i pasami zieleni z zalegających nieczystości stałych, piasku, liści i innych zanieczyszczeń wraz z wywozem zebranych odpadów.

W/w cena jednostkowa winna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem prac, w tym podatek od towarów i usług VAT (cena brutto). Podana cena nie podlega zmianie na okres obowiązywania umowy.

4.    Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą                           w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.    Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.    Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.    Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.    Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn mający siedzibę przy ul. Szkolnej 2A w Raszynie reprezentowana przez  Wójta Gminy Raszyn.

2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Raszyn można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@raszyn.pl

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.

4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późń.zm/, ustawa z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020r., poz. 470 z późń. zm.).

5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)  organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b)  obsługa prawna

c)  inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Raszyn przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Raszyn.

6.   W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a)  prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b)   prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
d)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych  osobowych.

7.    W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Raszyn Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

8.    Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Raszyn ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

9.    Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.

10.    Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w zakładce Przetwarzanie danych osobowych.

 

 

Załączniki:

 1. Wzór umowy - zał. nr 1

 2. Wykaz ulic objętych oczyszczaniem - strefa A -  zał. nr 1a

 3. Wykaz ulic objętych sprzątaniem - strefa B - zał. nr 1b

 4.  Formularz ofertowo-cenowy - zał. nr 2

 5.  Wykaz sprzętu - zał. nr 3