ZP.271.1.8.2021.DC

Raszyn, dnia 7 czerwca 2021 r.

 

Zgodnie z art. 222 ust 5 pkt. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych tekst jedn. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) Zamawiający zamieszcza  informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami na:

Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego budowy sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Raszyn

 

1.    Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 7-06-2021 r. o godz. 12:00

W siedzibie Zamawiającego:

 

 

2.    Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:

    

Oferta nr 1

HIGHWAY Sp. z o.o.

ul. Jabłoniowa 20, 80-175 Gdańsk

 

Zadanie nr 1 – 76 153,61 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 2 – 104 140,41 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 3 – 151 960,84 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 4 – 81 058,23 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 5 – 70 903,97 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 6 – 33 148,50 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 7 – 49 012,43 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 8 – 41 897,00 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy dla każdego z zadań

Warunki płatności zawarte w projektowanych postanowieniach umowy zostały zaakceptowane.

 

 

Oferta nr 2

 

AL-PROJEKT Adam Lachowski

ul. Grunwaldzka 22, 05-152 Kazuń Nowy

 

Zadanie nr 1 – 100 730,85 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 2 – 163 848,30 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 3 – 225 085,08 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 4 – 167 433,75 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 5 – 100 527,90 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 6 BRAK OFERTY

Zadanie nr 7 – 78 812,25 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 8 BRAK OFERTY

Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy dla każdego z zadań

Warunki płatności zawarte w projektowanych postanowieniach umowy zostały zaakceptowane.

 

 

Oferta nr 3

Przedsiębiorstwo Projektowania i Realizacji Inwestycji Komunalnych „INKOM” Sp. z o.o.

ul. Sobieskiego 12, 15-014 Białystok

 

Zadanie nr 1 – 106 609,65 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 2 – 161 771,45 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 3 – 217 969,65 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 4 – 122 324,73 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 5 – 84 677,51 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 6 – 42 957,75 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 7 – 80 063,78 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Zadanie nr 8 – 67 068,21 zł brutto

Koncepcja projektowa, zostanie przekazana Zamawiającemu w okresie 6 tygodni.

Termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od daty zawarcia umowy dla każdego z zadań

Warunki płatności zawarte w projektowanych postanowieniach umowy zostały zaakceptowane.