Budowa strażnicy OSP we wsi Dawidy, gmina Raszyn
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00087693/01 z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania Roboty budowlane Budowa strażnicy OSP we wsi Dawidy, gmina Raszyn SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn 1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a 1.5.2.) Miejscowość: Raszyn 1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090 1.5.4.) Województwo: mazowieckie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl 1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://bip.raszyn.pl 1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych -jednostka samorządu terytorialnego 1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Budowa strażnicy OSP we wsi Dawidy, gmina Raszyn 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfe551f0-b240-11eb-911f-9ad5f74c2a25 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087693/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18 12:34 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001246/06/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.15 Budowa Strażnicy OSP w Dawidach 2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak 2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051133/01 SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2021.DC 4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.3.) Wartość zamówienia: 5634782,30 PLN 4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej we wsi Dawidy, na działce nr ew. 91, 93/2 gmina Raszyn wraz z instalacją elektryczną, gazową, wodociągową, kanalizacyjną, kanalizacją deszczową, oświetleniem zewnętrznym, wentylacją mechaniczną, zbiornikiem na wodę opadową, placem zabaw masztami i zagospodarowaniem terenu oraz rozebranie budynku murowanego. Na realizację zadania składa się wykonanie obiektu składającego się z części dwukondygnacyjnej biurowo-socjalnej wraz z sanitariatami, szatniami, korytarzem, salą wielofunkcyjną, pomieszczeniami socjalnymi i biurowymi oraz części jednokondygnacyjnej garażowej – garaż dla samochodów gaśniczych wraz z kotłownią, pomieszczeniami sprzętu, konserwatora i dowodzenia. W ramach zadania należy wykonać również instalację elektryczną, gazową, wodociągową, kanalizacyjną, teletechniczną, kanalizację deszczową, oświetlenie zewnętrzne, wentylację mechaniczną i klimatyzację, monitoring oraz instalację alarmową, zbiornik na wodę opadową, plac zabaw oraz maszty wraz z zagospodarowaniem terenu. W/w roboty należy wykonać zgonie z załączonym projektem budowlanym i projektami wykonawczymi, STWiORB oraz opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że zadanie jest współfinansowane ze środków budżetu państwa w ramach Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych 4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45262300-4 - Betonowanie 45321000-3 - Izolacja cieplna 45410000-4 - Tynkowanie SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/ cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5685332,06 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8200894,21 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5685332,06 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano- Handlowe "Izolbud" Sp. z o.o. 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220004688 7.3.3) Ulica: Dominikańska 9 7.3.4) Miejscowość: Warszawa 7.3.5) Kod pocztowy: 02-738 7.3.6.) Województwo: mazowieckie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA 8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5685332,06 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące 8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Iwona Wójcik |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Iwona Wójcik |
Data wprowadzenia: | 2021-06-18 12:44:06 |
Opublikował: | Iwona Wójcik |
Data publikacji: | 2021-06-18 12:46:09 |
Ostatnia zmiana: | 2021-06-18 12:46:27 |
Ilość wyświetleń: | 959 |