Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, sanitarnej, ogólnobudowlanej oraz nadzoru nad pracami konserwatorskimi dla inwestycji pn.: Adaptacja budynków Austerii na Centrum integracji społeczno - kulturalnej w Raszynie - etap 2
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00088779/01 z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania Usługi Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, sanitarnej, ogólnobudowlanej oraz nadzoru nad pracami konserwatorskimi dla inwestycji pn.: Adaptacja budynków Austerii na Centrum integracji społeczno – kulturalnej w Raszynie – etap 2 SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn 1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a 1.5.2.) Miejscowość: Raszyn 1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090 1.5.4.) Województwo: mazowieckie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl 1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: http://bip.raszyn.pl 1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy 1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej, sanitarnej, ogólnobudowlanej oraz nadzoru nad pracami konserwatorskimi dla inwestycji pn.: Adaptacja budynków Austerii .... w Raszynie – etap 2 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eecf4d74-9b64-11eb-90e5-2aec432e2be5 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00088779/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-21 11:44 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001246/06/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.3.3 Adaptacja budynku Austerii na Centrum Integracji Społeczno – Kulturowej Etap II – Nadzór inwestorski i konserwatorski 2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak 2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030892/01 SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2021.DC 4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 430737,49 PLN 4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 108923,87 PLN Część 1 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 1 „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej wraz z zagospodarowaniem ternu” 4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 4.5.5.) Wartość części: 108923,87 PLN Część 2 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 2 „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej wraz z zagospodarowaniem ternu” 4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 4.5.5.) Wartość części: 90769,88 PLN Część 3 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 3 „Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży ogólnobudowlanej wraz z zagospodarowaniem ternu” 4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 4.5.5.) Wartość części: 163385,79 PLN Część 4 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie nr 4 „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad pracami konserwatorskimi” 4.5.3.) Główny kod CPV: 71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 4.5.4.) Dodatkowy kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 4.5.5.) Wartość części: 28500,00 PLN SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA Część 1 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY (dla części 1) 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1) 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie Wykonawca 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane "INTER-S" Stanisław Skrzeczyński 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341415242 7.3.3) Ulica: Gen. Meriana C.Coopera 9B lok. 6 7.3.4) Miejscowość: Warszawa 7.3.5) Kod pocztowy: 01-315 7.3.6.) Województwo: mazowieckie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1) 8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30 8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Część 2 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY (dla części 2) 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2) 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie Wykonawca 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadzory Budowlane "INTER-S" Stanisław Skrzeczyński 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341415242 7.3.3) Ulica: Gen. Meriana C. Coopera 9B lok. 6 7.3.4) Miejscowość: Warszawa 7.3.5) Kod pocztowy: 01-315 7.3.6.) Województwo: mazowieckie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2) 8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-16 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30 8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Część 3 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY (dla części 3) 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119556 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119556,00 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119556,00 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3) 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie Wykonawca 7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOTI C.E.L. Sp. z o.o. 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132539535 7.3.3) Ulica: Kępna 9 lok. 4 7.3.4) Miejscowość: Warszawa 7.3.5) Kod pocztowy: 03-730 7.3.6.) Województwo: mazowieckie 7.3.7.) Kraj: Polska 7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3) 8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-17 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119556,00 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-10-30 8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Część 4 SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4) 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem 5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy 5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania: Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. SEKCJA VI OFERTY (dla części 4) 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99000,00 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99000,00 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2021-06-21 11:53:28 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2021-06-21 11:58:07 |
Ostatnia zmiana: | 2021-06-21 11:58:23 |
Ilość wyświetleń: | 806 |