Przebudowa ul. Prostej (odc. od ul. Słowikowskiego do ul. Godebskiego) w miejscowości Raszyn gm. Raszyn
Ogłoszenie
nr 2021/BZP 00121114/01 z dnia
2021-07-20
Ogłoszenie
o zamówieniu
Roboty
budowlane
Przebudowa
ul. Prostej (odc. od ul. Słowikowskiego do ul. Godebskiego) w
miejscowości
Raszyn
gm. Raszyn
SEKCJA
I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.)
Rola zamawiającego Postępowanie
prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.)
Nazwa zamawiającego: Gmina
Raszyn
1.3.)
Oddział zamawiającego: Raszyn
1.4)
Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON
013269232
1.5)
Adres zamawiającego
1.5.1.)
Ulica: Szkolna
2a
1.5.2.)
Miejscowość: Raszyn
1.5.3.)
Kod pocztowy: 05-090
1.5.4.)
Województwo: mazowieckie
1.5.5.)
Kraj: Polska
1.5.6.)
Lokalizacja NUTS 3: PL913
- Warszawski zachodni
1.5.9.)
Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl
1.5.10.)
Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl
1.6.)
Rodzaj zamawiającego: Zamawiający
publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu
terytorialnego
1.7.)
Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne
usługi publiczne
SEKCJA
II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.)
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia
publicznego
2.2.)
Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług:
Nie
2.3.)
Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Przebudowa
ul. Prostej (odc. od ul. Słowikowskiego do ul. Godebskiego) w miejscowości
Raszyn gm. Raszyn
2.4.)
Identyfikator postępowania: ocds-148610-67cf1a37-e930-11eb-b885-f28f91688073
2.5.)
Numer ogłoszenia: 2021/BZP
00121114/01
2.6.)
Wersja ogłoszenia: 01
2.7.)
Data ogłoszenia: 2021-07-20
14:32
2.8.)
Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.)
Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP
00001246/06/P
2.10.)
Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.1.8
Przebudowa ul. Cichej i ul. Prostej
2.11.)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w
art. 94 ustawy: Nie
2.14.)
Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.)
Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie
udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2
ustawy
SEKCJA
III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I
KOMUNIKACJA
3.1.)
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania http://bip.raszyn.pl
3.2.)
Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej:
https://bip.raszyn.pl
3.6.)
Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
określone
w pkt. XII SWZ
3.7.)
Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub
formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.8.)
Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi,
które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.)
Oferta - katalog elektroniczny: Nie
dotyczy
3.14.)
Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.)
RODO (obowiązek informacyjny): Informacja
dotycząca przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 13 RODO przez
zamawiających w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: -
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn, ul. Szkolna 2a,
05-090 Raszyn - inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest: Pan
Arkadiusz Godula Tel.: 22 701-78-42, adres e-mail: iod@raszyn.pl - Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.:
„Przebudowa ul. Prostej (odc. od ul. Słowikowskiego do ul. Godebskiego) w
miejscowości Raszyn gm. Raszyn” znak: ZP.271.1.16.2021.DC, prowadzonym w trybie
podstawowym, - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74
ustawy z dnia 11 września 2021 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; -
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; - posiada Pani/Pan: - na podstawie
art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na
podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na
podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie
art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.
c RODO. - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na
niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych:
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA
IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.)
Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe:
Nie
4.1.2.)
Numer referencyjny: ZP.271.1.16.2021.DC
4.1.3.)
Rodzaj zamówienia: Roboty
budowlane
4.1.4.)
Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.)
Wartość zamówienia: 1213267,80
PLN
4.1.8.)
Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.)
Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2.
Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu
zamówienia:
4.2.2.)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa
ulicy Prostej na odcinku od ul. Słowikowskiego do ul. Godebskiego o długości ok.
261,45 m, obejmuje swoim zakresem przebudowę nawierzchni jezdni z kostki
betonowej, zjazdów indywidualnych z kostki betonowej, budowę odcinka chodnika,
kanalizacji deszczowej a także wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu,
oznakowania poziomego i pionowego. Do zakresu przedmiotu zamówienia, należy
również: przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budowa nowych
przyłączy wodociągowych i kanalizacji sanitarnej (w ramach pasa drogowego),
budowa kanału technologicznego. W ramach zamówienia, należy także wykonanie
robót tymczasowych i prac im towarzyszących niezbędnych do prawidłowej
realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Budowlane. Szczegółowy
zakres przedmiotu zamówienia, został opisanych w dokumentacji projektowej
odpowiednio dla każdej z branż, w projektach wykonawczych, Specyfikacjach
Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach
robót
4.2.6.)
Główny kod CPV: 45233000-9
- Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni
autostrad, dróg
4.2.7.)
Dodatkowy kod CPV:
45110000-1
- Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty
ziemne
45111300-1
- Roboty rozbiórkowe
45231300-8
- Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania
ścieków
45232130-2
- Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody
burzowej
45232310-8
- Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
45233000-9
- Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni
autostrad, dróg
45233260-9
- Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233290-8
- Instalowanie znaków drogowych
45316213-1
- Instalowanie oznakowania drogowego
4.2.8.)
Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.)
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4
miesiące
4.2.11.)
Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.)
Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne
usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.)
Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub
roboty budowlane: Zamawiający
zastrzega możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia
podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia
polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7
Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U.
z 2019, poz. 2019 ze zm.). Zakres w/w robót może dotyczyć wykonania robót
ziemnych, rozbiórkowych, brukarskich, podbudowy z kruszywa, odwodnienia. W/w
roboty zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy na podstawie opracowanego
przez Wykonawcę i przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu ofertowego
sporządzonego w oparciu o ceny jednostkowe przyjęte w kosztorysie ofertowym
zamówienia podstawowego, a jeżeli roboty nie występowały w kosztorysie
ofertowym, podstawą kalkulacji będzie opracowanie oparte na: - danych
wyjściowych do kosztorysowania z formularza ofertowego w zakresie kosztów
robocizny, narzutu kosztów pośrednich i zysku, - cenach materiałów i sprzętu,
które nie będą wyższe niż średnie ceny publikowane przez kwartalnik SEKOCENBUD
aktualny na czas ich wbudowania i wykorzystania, a dla materiałów
specjalistycznych wg faktur zakupu, - nakładach robocizny i nakładach rzeczowych
z odpowiednich katalogów (KNR-ów), a dla robót specjalistycznych wg kalkulacji
własnej.
4.3.)
Kryteria oceny ofert
4.3.1.)
Sposób oceny ofert: Cena-
waga kryterium 60%, Okres udzielonej gwarancji – waga kryterium
40%
4.3.2.)
Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.)
Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium
ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium
1
4.3.5.)
Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.)
Waga: 60
Kryterium
2
4.3.4.)
Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.)
Nazwa kryterium: Okres
udzielonej gwarancji
4.3.6.)
Waga: 40
4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda
etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium
oceny ofert: Nie
SEKCJA
V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.)
Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.)
Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.)
Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O
udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki
dotyczące: 7.2.4. zdolności technicznej i zawodowej a) w zakresie posiadanego
doświadczenia: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał roboty
budowlane w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie
wykonał roboty, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez
podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca
z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne odpowiednie dokumenty, tj.: - 2 (dwóch) robót budowlanych polegających na
budowie /rozbudowie /przebudowie dróg/ placów o nawierzchni z kostki betonowej
wraz z wykonaniem odwodnienia/ lub sieci wodociągowej/ lub sieci kanalizacji
sanitarnej oraz wykonaniem kanału technologicznego o łącznej wartości co
najmniej 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych) każda z robót;
b) w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawca spełni warunek,
jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co
najmniej: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w
specjalności drogowej bez ograniczeń (pełniącą rolę Kierownika budowy), zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie
przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne
uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów (wpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego ). -
1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, (pełniącą rolę Kierownika robót),
zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w
sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające
im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów (wpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego). - 1
osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
(pełniącą rolę Kierownika robót), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29.04.2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.
831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów (wpisaną na listę członków Regionalnej Izby
Samorządu Zawodowego). W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na
podstawie przepisów wcześniej obowiązujących, zakres uprawnień powinien
odpowiadać w/w specjalnościom.
5.5.)
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:
Tak
5.6.)
Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania
wykluczeniu: 1.
Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. 2.
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369),
z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do
tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 2 do SWZ. 3.
oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o
którym mowa w pkt. 9.1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych
w pkt. 8.1 SWZ – wzór oświadczenia, stanowi Załącznik nr 3 do
SWZ
5.7.)
Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu:
1.
Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. 2. w celu
potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4a) SWZ – wykaz robót
budowlanych spełniających wymagania określone w pkt. 7.2.4a) SWZ, wykonanych nie
wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi
przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których te roboty budowlane zostały wykonane,
oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
lub nadal są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane (były wykonane należycie) były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - (wg. wzoru
przedstawionego przez Zamawiającego na dalszym etapie postępowania). 3. w celu
potwierdzenia spełniania warunku wskazanego w pkt. 7.2.4b) SWZ – wykaz osób,
skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających
wymagania wskazane w pkt. 7.2.4b) SWZ wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami (wg. wzoru przedstawionego przez
Zamawiającego na dalszym etapie postępowania)
5.9.)
Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych:
Nie
5.11.)
Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca,
który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ oraz oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu z postępowania – którego wzór stanowi Załącznik
4a
SEKCJA
VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.)
Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.)
Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.)
Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1)
Informacje dotyczące wadium:
1
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w
wysokości:
15
000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
2
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie
do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa
w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach:
1)
pieniądzu
2)
gwarancjach bankowych,
3)
gwarancjach ubezpieczeniowych,
4)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm./
6.5.)
Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.)
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia:
1.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw
wykluczenia z postępowania.
2.
pełnomocnictwo (oryginał podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie
została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach
rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących
wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę - załącznik
Wykonawcy,
3.
W sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
załączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi/ roboty
budowlane wykonywane będą przez poszczególnych wykonawców- załącznik
Wykonawcy
6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały
przyznane: Nie
SEKCJA
VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.)
Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.)
Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.)
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: rodzaj
i zakres zmian umowy został określony w Projektowanych postanowieniach umowy -
stanowiący załącznik do SWZ
7.5.)
Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub
etykiety
7.5.)
Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.)
Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w
zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których
mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA
VIII – PROCEDURA
8.1.)
Termin składania ofert: 2021-08-04
09:00
8.2.)
Miejsce składania ofert: https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal
8.3.)
Termin otwarcia ofert: 2021-08-04
12:00
8.4.)
Termin związania ofertą: do
2021-09-02
8.5.)
Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Tak
8.6.)
Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji:
3
8.7)
Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia
liczby wykonawców:
Cena-
waga kryterium 60%
Okres
udzielonej gwarancji – waga kryterium 40%
SEKCJA
IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
11.8.
Ofertę składa się na „Formularzu ofertowym” – wraz z formularzem ofertowym,
wykonawca składa:
11.8.1
Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1(wzór stanowi
Załącznik nr 1 do SWZ),
11.8.2
wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
zobowiązany jest złożyć dowody, że realizując zamówienie będzie dysponował
niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie
tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia (wzór stanowi
Załącznik
nr 4 oraz 4a do SWZ), o którym mowa w Rozdziale X SWZ – pkt. 10.3, 11.8.3 W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
którym mowa w Rozdziale IX SWZ – pkt. 9.1 składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegający się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnienie warunków
udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw
wykluczenia z postępowania.
11.8.4
pełnomocnictwo (oryginał podpisany podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i złożenia oferty, jeżeli oferta nie
została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności w dokumentach
rejestracyjnych lub w przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących
wspólnie, pełnomocnictwo dla osoby podpisującej w ich imieniu ofertę - załącznik
Wykonawcy,
11.8.5
W sytuacji, w której wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia,
załączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi/ roboty
budowlane wykonywane będą przez poszczególnych wykonawców- załącznik
Wykonawcy.
Załączniki do pobrania (FTP):
Załączniki (9) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Dorota Czajkowska |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Dorota Czajkowska |
Data wprowadzenia: | 2021-07-20 14:51:57 |
Opublikował: | Dorota Czajkowska |
Data publikacji: | 2021-07-20 15:19:08 |
Ostatnia zmiana: | 2021-09-01 14:06:25 |
Ilość wyświetleń: | 658 |