Znak sprawy RFZ.042.22.2021.ŁO

Raszyn, dnia 02.08.2021 r.

Informacja nr 1 dla Wykonawców - w związku z pytaniami Zamawiający wprowadza następujące zmiany:
 

1.wydłuża termin składania ofert do 10.08.2021 r. do godziny 10:00,

2. Zamawiający informuje, że przygotowanie podłoża pod altanę jest w gestii Zamawiającego,

3.Wykonawca nie może przerwać prac na okres powyżej 7 dni, chyba, że z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. Covid-19, przy czym termin ostateczny wykonania zadania nie ulega zmianie.

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych

  

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. 22 701 78 04, e-mail: rfz@raszyn.pl

Zaprasza do złożenia oferty na:

„Zagospodarowanie terenu wokół stawu w Ładach, gmina Raszyn”

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Szczegółowy zakres prac do wykonania określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Termin realizacji: nie później niż do dnia 20.09.2021 r.
  4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
  5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  6. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – najniższa cena za wykonanie Zadania.
  7. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację przedmiotu zamówienia.
  8. Zamawiający odrzuci ofertę sprzeczną z Zapytaniem ofertowym, w tym nie zawierającą wymaganych dokumentów, z zastrzeżeniem  pkt. III.6 i pkt. 9 poniżej zapytania ofertowego.
  9. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki pisarskie i rachunkowe.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza cenowo - ofertowego (załącznik nr 3),
  2. karty katalogowe przedstawiające rysunki i/lub zdjęcia oferowanych elementów zamówienia, w których powinny znajdować się wymiary proponowanych artykułów oraz informacje dotyczące parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na poszczególne elementy zamówienia niż wskazano w niniejszym opisie.
  3. Kopię potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru wydanego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym wpisany jest przedsiębiorca. Dopuszczalne jest także złożenie odpowiednio informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobranej na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalność Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik.
  5. Dokumenty wymienione w pkt. 2 powyżej Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
  6. Zamawiający uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia złożonych dokumentów, jak również ich uzupełnienia, jeśli zawierają błędy lub Wykonawca ich nie złożył.

 

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Bolesław Sanecki, Pan Łukasz Orzana.
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert.

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyćw terminie do dnia 06.08.2021 r. do godz. 1100:

 - przez ePUAP - w pliku zakodowanym hasłem - za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /y2m823fydf/skrytka - oferty podpisane za pomocą Profilu zaufanego lub podpisem kwalifikowanym (elektronicznym)

 

- za pośrednictwem e-mail rfz@raszyn.pl - w pliku zakodowanym hasłem - oferty podpisane podpisem kwalifikowanym (elektronicznym).

 

- dostarczyć na adres: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, kancelaria ogólna, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

 

„Zagospodarowanie terenu wokół stawu w Ładach, gmina Raszyn”

NIE OTWIERAC PRZED 06.08.2021 r. godz. 1100

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym (załącznik nr 3) należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. Protokół z przeprowadzonego postępowania  zostanie umieszczony na stronie www.bip.raszyn.pl.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

IX. Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyn.