KZ. 271.9.2021.DO

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
/t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2019/

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na: „Remont kapitalny dachu nad klatką schodową wraz  z odgrzygiebieniem, likwidacją zacieków i malowaniem klatki schodowej, z wykorzystaniem materiałów powierzonych, w budynku komunalnym przy ul. Nadrzecznej 6b w Raszynie

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.            Specyfika głównych wymagań.

Etap I

Roboty zabezpieczające  folie,  itp. – 50 m2

Rozebranie listew dociskowych  z wycięciem ocieplenia o wys. 20 cm – 17,0 mb

Demontaż obróbki blacharskiej pasa nadrynnowego, wyder itp.   – 5,7 m2

Zerwanie dwóch warstw papy termozgrzewalnej z dachu – 22,10 m2

Demontaż deski okapowej i gzymsowej – 6,0 mb

Demontaż płyty wygłuszająco-usztywniającej gr.25 mm z warstwy dachu - 22,10 m2

Demontaż zbutwiałej wełny mineralnej  - j.w.

Oczyszczenie konstrukcji z wkrętów, gwożdzi itp.

Odgrzybienie konstrukcji drewnianej metodą smarowania

Wzmocnienie konstrukcji drewnianej poprzez montaż kantówek o gr. 50 mm – 25,5 m

izolacja wzmocnień drewnianych i istniejących belek papą asfaltową – 8,5 m2

Wykonanie zabudowy ze sklejki wodoodpornej połączenia połaci z branndmurami  z zabezpieczeniem przeciw wilgociowym – 2 kpl.

Wykonanie izolacji wełny mineralnej gr. 10 cm

Montaż płyt nośnych ze sklejki wododpornej gr. 22-25mm  – 22,10 m2

zabezpieczenie warstwy ocieplenia przed ogniem - wklejeniem pasa siatki o szer. 17 cm. oraz wykonaniu klej + struktury  - 17 mb

Zagruntowanie płyt Siplast Primier z wydrami  – 27,20 m2

Wyklejenie papą termozgrzewalną podkładową o gr. min. 4,0 mm konstrukcji płyty łącznie z wydrami oraz pasami nadrnnowymi – 27,20 m2

 Montaż obróbek blacharskich

Pokrycie dachu papą termodgrzewalną  gr. 5,2 mm modyf. SBS – 22,1 mb

Odtworzenie warstw ocieplenia zdemontowanych wcześniej  z wklejeniem pasa siatki o szer. 30 cm. oraz wykonaniu struktury  - 17 mb

Wyklejenie wyder z papy termozgrzewalnej wierzchnniego krycia gr. 5,2 mm modyf. SBS – 11,10 m2

Założenie pasów usztywniających z blachy – 17,00 mb

Słupek rusztowania o wys. do 8 m – do prac montażowych i jako wyciąg pionowy.

Oczyszczenie terenu budowy oraz wywózka i utylizacja zdemontowanych elementów 

Malowanie części brandmurów farbą silikonową. - 23 m2

Etap II

Roboty zabezpieczające  folie,  itp. – 100 m2

Rozebranie listew styropianowych – 10,0 mb

Demontaż zagrzybionych płyt g-k.   – 6,5 m2

Skasowanie wykwitów  – 2,6 m2

Montaż płyt g-k  gr.12,5 mm z rusztowania  - 6,5 m2

Zagruntowanie powierzchni ścian i sufitów na klatce schodowej – 70,00 m2

Malowanie dwukrotne klatki schodowej z przygotowaniem powierzchni farbą lateksową – 70 m2

Oczyszczenie terenu budowy oraz wywózka i utylizacja zdemontowanych elementów 

Rusztowania o wys. do 6 m – do prac montażowych i malarskich

Etap III

Roboty zabezpieczające  folie,  itp. – 50 m2

Rusztowania elewacyjne o wys. do 10 m – 60 m2

Przygotowanie podłoża  - oczyszczenie mechaniczne i zmycie – 56,0 m2

Miejscowa naprawa elewacji- 2 kpl.

Zagruntowanie powierzchni elewacji – 56,00 m2

Malowanie dwukrotne elewacji farbą silikonową – 56,00 m2

Oczyszczenie terenu budowy oraz wywózka i utylizacja zdemontowanych elementów 

2.            Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zamówienie w terminie do 30 października 2021 roku.

3.            Wykonawca zobowiązany jest do wykorzystania materiałów fabrycznie nowych, wykonanych zgodnie z Polskimi Normami, posiadających wymagane prawem atesty i certyfikaty.

4.            Kryteria oceny ofert: cena 100%

5.            Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

6.            Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:

         nr kategorii słownika 45000000-7 - Roboty budowlane

7.            Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III.              O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.              posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2.              dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.              posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,

4.       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1        Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego

1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż  6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – załącznik Wykonawcy. 

2.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu. Każdy wykonawca otrzymujący informację faksem zobowiązany jest do potwierdzenia jej otrzymania.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pan Dariusz Osiadacz tel. 502 685 499

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek
8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem:

 KZ.271.9.2021.DO „Remont kapitalny dachu nad klatką schodową wraz  z odgrzygiebieniem, likwidacją zacieków i malowaniem klatki schodowej, z wykorzystaniem materiałów powierzonych, w budynku komunalnym przy ul. Nadrzecznej 6b w Raszynie należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 06.08.2021 r. do godziny 12.00 (liczy się data wpłynięcia do kancelarii w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn).

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę  brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „Remont kapitalny dachu nad klatką schodową wraz z odgrzygiebieniem, likwidacją zacieków i malowaniem klatki schodowej, z wykorzystaniem materiałów powierzonych, w budynku komunalnym przy ul. Nadrzecznej 6b w Raszynie”.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

5.       Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

VII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.