Uzupełnienie zagospodarowania terenu na placu zabaw w miejscowości Jaworowa, gmina Raszyn
Znak sprawy RFZ.042.23.2021.ŁO
Raszyn, dnia 02.08.2021 r.
Informacja nr 1 dla Wykonawców - w związku z pytaniami Zamawiający wprowadza następujące zmiany:
1.wydłuża termin składania ofert do 10.08.2021 r. do godziny 10:00,
2. Zamawiający informuje, że przygotowanie podłoża pod altanę jest w gestii Zamawiającego,
3.Wykonawca nie może przerwać prac na okres powyżej 7 dni, chyba, że z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. Covid-19, przy czym termin ostateczny wykonania zadania nie ulega zmianie.
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł
zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn
tel. 22 701 78 04, e-mail: rfz@raszyn.pl
Zaprasza do złożenia oferty na:
Uzupełnienie zagospodarowania terenu na placu zabaw w miejscowości Jaworowa, gmina Raszyn.
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Szczegółowy zakres prac do wykonania w zakresie zadania nr 1 określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
Szczegółowy zakres prac do wykonania w zakresie zadania nr 2 określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik 1a do niniejszego zapytania ofertowego.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno Zadanie lub na obydwa Zadania.
- Wzór umowy w zakresie każdego z zadań stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający podpisze odrębnie umowę dla każdego z zadań.
- Termin realizacji: w zakresie każdego z zadań nie później do dnia 20.09.2021 r.
- Wykonawca związany jest ofertą na każde z zadań 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdego z zadań – najniższa cena za wykonanie Zadania.
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację zamówienia dla każdego z zadań.
- Zamawiający odrzuci ofertę sprzeczną z Zapytaniem ofertowym, w tym nie zawierającą wymaganych dokumentów, z zastrzeżeniem pkt. III.6 i pkt. 9 poniżej zapytania ofertowego.
- Zamawiający poprawi w ofercie omyłki pisarski i rachunkowe.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 3).
- Karty katalogowe przedstawiające rysunki i/lub zdjęcia oferowanych elementów zamówienia, w których powinny znajdować się wymiary proponowanych artykułów oraz informacje dotyczące parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na poszczególne elementy zamówienia niż wskazano w niniejszym opisie (dotyczy każdego z zadań).
- Kopiępotwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru wydana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, w którym wpisany jest przedsiębiorca. Dopuszczalna jest także odpowiednio informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (ze zm.) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.
- Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik.
- Dokumenty wymienione w punkcie 2 powyżej Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy każdego zadania)
- Zamawiający uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia złożonych dokumentów jak również ich uzupełnienia, jeśli zawierają błędy lub Wykonawca ich nie złożył.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
- Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Bolesław Sanecki, Pan Łukasz Orzana.
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie niniejszego zapytania do upływu składania ofert.
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyćw terminie do dnia 06.08.2021 r. do godz. 1100:
- przez ePUAP - w pliku zakodowanym hasłem - za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /y2m823fydf/skrytka - oferty podpisane za pomocą Profilu zaufanego lub podpisem kwalifikowanym (elektronicznym)
- za pośrednictwem e-mail rfz@raszyn.pl - w pliku zakodowanym hasłem - oferty podpisane podpisem kwalifikowanym (elektronicznym).
- dostarczyć na adres: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, kancelaria ogólna, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Uzupełnienie zagospodarowania terenu na placu zabaw w miejscowości Jaworowa, gmina Raszyn”
NIE OTWIERAC PRZED 06.08.2021 r. godz. 1100
VII. Opis sposobu obliczania ceny
- Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym (załącznik nr 3) należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie Zadania na które Wykonawca składa ofertę.
- Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
- Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
- Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
- Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. Protokół z przeprowadzonego postępowania zostanie umieszczony na stronie www.bip.raszyn.pl.
- Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
- Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
- Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
IX
Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania dla każdego z zadań na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.
Załączniki (5) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Ziętara |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Ziętara |
Data wprowadzenia: | 2021-08-02 18:00:31 |
Opublikował: | Marcin Ziętara |
Data publikacji: | 2021-08-02 18:02:31 |
Ostatnia zmiana: | 2021-09-01 14:37:25 |
Ilość wyświetleń: | 551 |