Znak sprawy RFZ.042.23.2021.ŁO

  Raszyn, dnia 02.08.2021 r.

Informacja nr 1 dla Wykonawców - w związku z pytaniami Zamawiający wprowadza następujące zmiany:

1.wydłuża termin składania ofert do 10.08.2021 r. do godziny 10:00,

2. Zamawiający informuje, że przygotowanie podłoża pod altanę jest w gestii Zamawiającego,

3.Wykonawca nie może przerwać prac na okres powyżej 7 dni, chyba, że z uzasadnionych przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. Covid-19, przy czym termin ostateczny wykonania zadania nie ulega zmianie.

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a,  05-090 Raszyn

tel. 22 701 78 04, e-mail: rfz@raszyn.pl

Zaprasza do złożenia oferty na:

Uzupełnienie zagospodarowania terenu na placu zabaw w miejscowości Jaworowa, gmina Raszyn.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Szczegółowy zakres prac do wykonania w zakresie zadania nr 1 określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Szczegółowy zakres prac do wykonania w zakresie zadania nr 2 określa opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik 1a do niniejszego zapytania ofertowego.

Wykonawca może złożyć ofertę na jedno Zadanie lub na obydwa Zadania.

  1. Wzór umowy w zakresie każdego z zadań stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. Zamawiający podpisze odrębnie umowę dla każdego z zadań.
  2. Termin realizacji: w zakresie każdego z zadań nie później do dnia 20.09.2021 r.
  3. Wykonawca związany jest ofertą na każde z zadań 30 dni.
  4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  5. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdego z zadań – najniższa cena za wykonanie Zadania.
  6. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na realizację zamówienia dla każdego z zadań.
  7. Zamawiający odrzuci ofertę sprzeczną z Zapytaniem ofertowym, w tym nie zawierającą wymaganych dokumentów, z zastrzeżeniem pkt. III.6 i pkt. 9 poniżej zapytania ofertowego.
  8. Zamawiający poprawi w ofercie omyłki pisarski i rachunkowe.

 

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

  1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 3).
  2. Karty katalogowe przedstawiające rysunki i/lub zdjęcia oferowanych elementów zamówienia, w których powinny znajdować się wymiary proponowanych artykułów oraz informacje dotyczące parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innego rodzaju materiałów na poszczególne elementy zamówienia niż wskazano w niniejszym opisie (dotyczy każdego z zadań).
  3. Kopiępotwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru wydana nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, w którym wpisany jest przedsiębiorca. Dopuszczalna jest także odpowiednio informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (ze zm.) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej.
  4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik.
  5. Dokumenty wymienione w punkcie 2 powyżej Wykonawca składa w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (dotyczy każdego zadania)
  6. Zamawiający uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do wyjaśnienia złożonych dokumentów jak również ich uzupełnienia, jeśli zawierają błędy lub Wykonawca ich nie złożył.

 

Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, lub drogą elektroniczną.

 

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pan Bolesław Sanecki, Pan Łukasz Orzana.
  2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie niniejszego zapytania do upływu składania ofert.

 

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyćw terminie do dnia 06.08.2021 r. do godz. 1100:

 - przez ePUAP - w pliku zakodowanym hasłem - za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /y2m823fydf/skrytka - oferty podpisane za pomocą Profilu zaufanego lub podpisem kwalifikowanym (elektronicznym)

 

- za pośrednictwem e-mail rfz@raszyn.pl - w pliku zakodowanym hasłem - oferty podpisane podpisem kwalifikowanym (elektronicznym).

 

- dostarczyć na adres: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, kancelaria ogólna, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

 

„Uzupełnienie zagospodarowania terenu na placu zabaw w miejscowości Jaworowa, gmina Raszyn”

NIE OTWIERAC PRZED 06.08.2021 r. godz. 1100

 

VII. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym (załącznik nr 3) należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie Zadania na które Wykonawca składa ofertę.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

VIII. Informacje o formalnościach

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. Protokół z przeprowadzonego postępowania  zostanie umieszczony na stronie www.bip.raszyn.pl.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 IX

Zamawiający uprawniony jest do unieważnienia postępowania dla każdego z zadań na każdym etapie postępowania bez podania przyczyn.