Zapytanie ofertowena dostawę nowego sprzętu specjalistycznego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Dawidach
Raszyn dn. 03.08.2021 r.
RFZ.042.24.2021.ŁO
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł
zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
I. Zamawiający: Gmina Raszyn
Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a 05-090 Raszyn
tel. /022/701-77-70 , faks /22/701-77-71
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:
dostawę nowego sprzętu specjalistycznego, tj. zestawu: aparat powietrzny, butla kompozytowa i maska nadciśnieniowa oraz trzech węży hydraulicznych z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Dawidach, Gmina Raszyn. Niniejsze zamówienie objęte jest umową o dofinansowanie, zawartą przez Gminę Raszyn z Województwem Mazowieckim w dniu 30.06.2021 r.
II. Opis przedmiotu zamówienia
-
Przedmiotem zamówienia jest nowy sprzęt specjalistyczny
Specyfikacja:
1) Zestaw (1 komplet):
• aparat powietrzny oddechowy autonomiczny, nadciśnieniowy, na jedną butlę z noszakiem z pasem mocującym butlę i w pełni regulowaną uprzężą nośną z miękkimi wkładkami. Posiadający dwustopniowy układ powietrzny składający się z uruchamianego pierwszym wdechem nadciśnieniowego automatu dawkującego z obejściem, reduktor ciśnienia pierwszego stopnia z pojedynczym przyłączem wysokociśnieniowym do butli 200/300 bar oraz mocowany na pasie naramiennym wskaźnik ciśnienia z gwizdkiem ostrzegającym o spadku ciśnienia w butli.
• butla kompozytowa z rdzeniem aluminiowym, w osłonie z włókna węglowego, spełniającą wymogi CE, posiadająca kątowy zawór wyposażony w pokrętło z zabezpieczeniem przed przypadkowym zakręceniem.
• maska nadciśnieniowa posiadająca sferyczny wizjer powlekany z poliwęglanu. Spełniającą wymagania normy EN-136, klasa 3 oraz Świadectwo Dopuszczenia CNBOP.
2) Wąż hydrauliczny pojedynczy ze wzmocnieniem stalowym, zawierający szybkozłącza z zaślepkami zabezpieczającymi i sprężynami przeciwzałamaniowymi na obydwu końcach o długości 3 m., w kolorze pomarańczowym – 1 sztuka
3) Wąż hydrauliczny koncentryczny z systemem jednoprzewodowym zasilania narzędzi hydraulicznych o długości 10 m., w kolorze pomarańczowym – 1 sztuka
4) Wąż hydrauliczny koncentryczny z systemem jednoprzewodowym zasilania narzędzi hydraulicznych o długości 10 m., w kolorze niebieskim – 1 sztuka,
-
Okres gwarancji – minimum 12 miesięcy.
-
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
-
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
Termin dostawy – do dwóch miesięcy od daty podpisania umowy.
-
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
III. Opis kryteriów wyboru:
Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami przy wyborze oferty:
-
Cena – 95 pkt.
-
Okres gwarancji – 5 pkt.
-
Kryterium cena:
-
C = cena najniższa / cena ofertowa x 95
-
-
Kryterium okres gwarancji:
-
12 miesięcy – 0 pkt.
24 miesiące – 2,5 pkt.
36 miesięcy – 5 pkt.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów
IV. Warunki udziału w zamówieniu:
O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
-
Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.
-
Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ust. 2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.
VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
-
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:
-
-
Pani Katarzyna Dombska pod nr tel. /022/ 701-78-02, e-mail kdombska@raszyn.pl
-
Pan Łukasz Orzana pod nr tel. /022/ 701-78-04, e-mail lorzana@raszyn.pl
-
-
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek godz. 8.00 – 18.00; wtorek, środa, czwartek godz. 8.00 – 16.00, piątek godz. 8.00 – 14.00
VIII. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy złożyć do dnia 11.08.2021r. do godziny 11:00 drogą elektroniczną na adres e-mail: rfz@raszyn.pl oraz lorzana@raszyn.pl
IX. Opis sposobu obliczania ceny
-
Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.
-
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
-
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
-
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
X. Informacje o formalnościach
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.
-
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną.
-
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
-
Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
-
Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn mający siedzibę przy ul. Szkolnej 2A w Raszynie reprezentowana przez Wójta Gminy Raszyn.
2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Raszyn można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@raszyn.pl
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 12019 ze zm./, przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz. 1840 z późń.zm.), przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm. ), przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2018, poz. 1967 ze zm.),
5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) obsługa prawna
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Raszyn przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Raszyn.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Raszyn Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Raszyn ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
9. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.
10. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w zakładce Przetwarzanie danych osobowych.
ZATWIERDZIŁ:
…..………………………………..
(data, podpis i pieczęć
osoby zatwierdzającej postępowanie)
Załączniki:
-
Formularz cenowo-ofertowy
-
Wzór umowy
Załączniki (4) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Zapytanie ofertowe OSP Dawidy (145kB) | ||
Zał 1 - Formularz cenowo-ofertowy - OSP Dawidy (91.5kB) | ||
Zał 1 - Formularz cenowo-ofertowy - OSP Dawidy (145.4kB) | ||
Umowa OSP Dawidy - wzór (118.5kB) |
Metadane
Źródło informacji: | Marcin Ciastoń |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Marcin Ciastoń |
Data wprowadzenia: | 2021-08-03 15:44:54 |
Opublikował: | Marcin Ciastoń |
Data publikacji: | 2021-08-03 15:55:50 |
Ostatnia zmiana: | 2021-09-01 14:37:37 |
Ilość wyświetleń: | 683 |