Ogłoszenie nr 2021/BZP 00141246/01 z dnia 2021-08-09

 

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Roboty budowlane

 

Przebudowa szatni i łazienek dla niepełnosprawnych na łazienki dla dzieci przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ładach

 

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: http://bip.raszyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Przebudowa szatni i łazienek dla niepełnosprawnych na łazienki dla dzieci przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ładach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7376ffce-e47f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00141246/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01                                                                                                                         

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-09 10:29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114264/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.14.2021.DC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 145000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa szatni i łazienki dla niepełnosprawnych na łazienki dla dzieci przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ładach” przy ul. Długiej, gm. Raszyn, powiat: pruszkowski na działce nr ew. 111 (część działki). Wykonawca przejmuje obowiązki gwarancyjne i serwisowe dla części obiektu w osiach I.L-I.R. Część ta wchodzi w etap I, który został wykonany i odebrany w dniu 12.06.2018 r. Obiekt jest użytkowany. Wszystkie urządzenia, sprzęt i materiały były fabrycznie nowe. Gwarancja i rękojmia udzielona przez Wykonawcę, który zrealizował całość inwestycji, Firmę Budimpol Sp. z o.o. kończy się 20 listopada 2024 r. Serwis na zainstalowane urządzenia oraz sprzęt kończy się 20 listopada 2023 r. Z gwarancji, rękojmi i serwisu, Wykonawcy całego obiektu Firmie Budimpol, wyłącza się część zawartą w osiach I.L-I.R. Wykonawca, który zostanie wybrany w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na przebudowę łazienki i szatni w Szkole Podstawowej w Ładach przy ul. Długiej w Dawidach Bankowych zobowiązany zostaje do przejęcia gwarancji, rękojmi i obowiązku serwisowania dla części budynku zawartej w osiach I.L-I.R. (projekt ETAP I ) stanowi załącznik nr 3.Wykonawca prowadząc roboty poza osiami I.L-I.R takie jak ustawienie c.o. w kotłowni (odcięcie i ponowne podłączenie części szkoły – etap 0) oraz instalacji wod.-kan. zobowiązany jest do ich prowadzenia pod nadzorem i za zgodą Wykonawcy BUDIMPOL Sp. z o.o., lub przejęcia gwarancji, rękojmi i serwisowania w tym zakresie. W/w obowiązki wynikają z zapisów § 4 ust. 1 pkt 16 umowy. Zakres robót został określony w dokumentacji technicznej i w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający załącza projekty Etapu I i Etapu 0 w zakresie niezbędnym do wykonania wszystkich podłączeń. Niezbędne prace budowlane i instalacyjne związane z przebudową istniejących pomieszczeń określa złączona dokumentacja projektowa, STWiORB oraz opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt:0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187350,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budimpol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251217714

7.3.3) Ulica: Mroźna 13 A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-654

7.3.6.) Województwo:

mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?:Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187350,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni