Raszyn, dnia 27 sierpnia 2021 r.

Znak sprawy SG.271.1.2021

Zamawiający niniejszym informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Opracowanie dokumentu pn. "Strategia Rozwoju Gminy Raszyn na lata 2022-2030"wpłynęły pytania, na które Zamawiający udzielił odpowiedzi. Jednak Zamawiający postanawia zmodyfikować treść odpowiedzi udzielonej na pytanie nr 1 w następujący sposób:

  1. Pytanie dotyczące paragrafu 2 pkt 12 wzoru umowy: prosimy o doprecyzowanie ile ma być takich spotkań jest to niezbędne do oszacowania oferty a tym samym do porównania ofert. Chodzi aby każdy potencjalny wykonawca ujął ten sam zakres oferty.

    Odpowiedź Zamawiającego po modyfikacji - ilość spotkań z mieszkańcami ok. 4-5.

Raszyn, dnia 25 sierpnia 2021 r.

Znak sprawy SG.271.1.2021

Zamawiający niniejszym informuje, iż w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Opracowanie dokumentu pn. "Strategia Rozwoju Gminy Raszyn na lata 2022-2030"wpłynęły pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi.

  1. Pytanie dotyczące paragrafu 2 pkt 12 wzoru umowy: prosimy o doprecyzowanie ile ma być takich spotkań jest to niezbędne do oszacowania oferty a tym samym do porównania ofert. Chodzi aby każdy potencjalny wykonawca ujął ten sam zakres oferty.

    Odpowiedź Zamawiającego
    - brak możliwości wskazania, czy oszacowania ilości spotkań. Wykonawca musi ocenić samodzielnie i skalkulować w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.
  2. Pytanie dotyczące paragrafu 7 pkt 1 wzoru umowy prosimy również o informację, który termin realizacji Strategii jest właściwy? Czy ten w Zapytaniu – 31.0.5.2022r, Czy ten w umowie- 15.06.2022.

    Odpowiedź Zamawiającego
    - termin realizacji Strategii to 31.05.2021 zawarty w Zapytaniu.
  3. Pytanie dotyczące paragrafu 8 pkt 1 ppkt 3 i 4; Argument-/zapis trudny do weryfikacji. Co dokładnie oznacza „przedmiot zamówienia o rażąco niskiej jakości” wg jakich kryteriów będzie to ocenianie ? Zapis sporny, proponujemy usunąć.

    Odpowiedź Zamawiającego
    - brak zgody ze strony Zamawiającego.
  4. Pytanie dotyczące paragrafu 8 pkt 4, propozycja doprecyzowania o następujący zapis:
    „jednak do kwoty nieprzekraczającej 100% wartości umowy brutto”

    Odpowiedź Zamawiającego
    - brak zgody na zmiany w paragrafie 8 ze strony Zamawiającego
  5. Pytanie dotyczące paragrafu 9 wzoru umowy pkt 1 ppkt 2, oferent pyta na jakiej podstawie będzie to stwierdzone i proponuje usunąć ten zapis

    Odpowiedź Zamawiającego
    - brak zgody ze strony Zamawiającego.
  6. Pytanie dotyczące paragrafu 9 wzoru umowy pkt 1 ppkt 4, Argument-/zapis trudny do weryfikacji. Co dokładnie oznacza „przedmiot zamówienia o rażąco niskiej jakości” wg jakich kryteriów będzie to ocenianie ? Zapis sporny. proponujemy usunąć.

    Odpowiedź Zamawiającego
    - brak zgody ze strony Zamawiającego.
  7. Pytanie dotyczące paragrafu 9 wzoru umowy pkt 1 ppkt 7, C

    Odpowiedź Zamawiającego
    - brak zgody ze strony Zamawiającego.
  8. Pytanie dotyczące paragrafu 9 wzoru umowy dotyczące punktów: 5, 6, 7, 8, proponujemy usunąć. Zwłoka jest ciężka do udowodnienia. Prace nad dokumentem mogą trwać mimo, że Zamawiający nie jest o tym na bieżąco informowany.

    Odpowiedź Zamawiającego
    - brak zgody
  9. Pytanie dotyczące paragrafu 9 wzoru umowy o dopisanie punktu 9 o następującej treści: „W przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, z winy Zamawiającego, Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie proporcjonalne do zaawansowanych prac”.

    Odpowiedź Zamawiającego
    - brak zgody.

Znak sprawy SG.271.1.2021

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych


 

I. ZAMAWIAJĄCY I TRYB POSTĘPOWANIA

1. Gmina Raszyn reprezentowana przez Wójta Gminy Raszyn

ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

NIP: 534 24 88 243 REGON: 013269232

2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, zwanej dalej ustawą), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy, gdyż wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza 130.000 zł netto.

3. Do czynności podejmowanych przez zamawiającego i wykonawców w postępowaniu
o udzielenie zamówienia mają zastosowanie postanowienia niniejszego „Zapytania ofertowego” a w sprawach nieuregulowanych przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U z 2020 r. poz. 1740).

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1)  odstąpienia od zapytania ofertowego lub jego unieważnienia bez podania przyczyny, lub przerwania postępowania na każdym etapie,

2)  przedłużenia terminu składania ofert oraz terminu związania ofertą;

3)  zmiany lub uzupełnienia treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, informując o tym Wykonawców.

 

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentu pn. „Strategia Rozwoju Gminy Raszyn na lata 2022-2030”
  2. Strategia zostanie opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z:

- Ustawą z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym

- Ustawą z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju

- Ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach odziaływania na środowisko.

      3. Strategia będzie zgodna z następującymi dokumentami:

- Strategia Rozwoju Kraju 2030

- Strategia Rozwoju Województwa Mazowieckiego

 

MINIMALNY ZAKRES STRATEGII:

 

  1. Wprowadzenie obejmujące uzasadnienie i zakres oraz metodologię opracowania strategii
  2. Diagnozę strategiczną obejmującą ogólną charakterystykę Gminy (rys historyczny, położenie geograficzne, podział administracyjny), uwarunkowania wewnętrzne uwzględniające:
    1. Analizę procesów demograficznych wraz z prognozą demograficzną i ich wpływ na rozwój społeczno – gospodarczy Gminy, struktury zatrudnienia, rynku pracy, stanu oświaty, kultury i sportu, ochrony zdrowia, opieki społecznej i bezpieczeństwa (analiza winna obejmować ostatnie  5 lat)
    2. Analizę w zakresie strefy gospodarczej uwzględniającej przedsiębiorczość, instytucje otoczenia biznesu, rolnictwo i leśnictwo, turystykę i rekreację (analiza winna obejmować ostatnie 5 lat)
    3. Analizę systemu obszarów chronionych,
    4. Analizę strefy kulturowej, przez którą rozumie się ochronę dziedzictwa kulturowego
    5. Analizę infrastruktury technicznej (sieci kanalizacyjne, wodociągowe, gospodarki odpadami, komunikacji oraz sieci dróg)
    6. Analizę uwarunkowań zewnętrznych (analiza ustaleń podstawowych dokumentów o charakterze strategicznym  i kierunkowym, ustaleń Strategii Rozwoju Województwa Mazowieckiego do 2030 r. oraz Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Gminy Raszyn). Ponadto diagnoza winna  zawierać analizę mikrootoczenia, analizę wykonaną na Bazie danych z GUS oraz udostępnionych przez gminę oraz badania społeczne przeprowadzone na grupie respondentów. Wykonawca przedmiotu zamówienia winien wszelkie opracowania  i analizy zebrać we własnym zakresie, przy czym analiza danych liczbowych winna być przedstawiona w  formie tabelarycznej i graficznej
    7. Analizę SWOT
    8. Misję i wizję rozwoju gminy
    9. Model struktury funkcjonalno – przestrzennej gminy oraz rekomendacje w zakresie kształtowania polityki przestrzennej gminy
    10. Cele strategiczne rozwoju gminy w wymiarze społecznym, gospodarczym i przestrzennym
    11. Kierunki podejmowanych działań dla osiągniecia celów strategicznych
    12. Oczekiwane rezultaty planowanych działań w wymiarze przestrzennym oraz wskaźniki ich osiągnięcia
    13. Obszary strategicznej interwencji określone w strategii rozwoju województwa wraz z zakresem planowanych działań
    14. System realizacji strategii , w tym wytyczne do sporządzania dokumentów wykonawczych
    15. Prognozę trendów rozwojowych w okresie objętym strategią
    16. Misję rozwoju w horyzoncie czasowym do roku 2030
    17. Ramy i żródła finansowania

 

Uwaga!

Z uwagi na brak ogólnie przyjętych standardów metodyki tworzenia lokalnych strategii rozwoju Zamawiający wymaga od Wykonawcy przygotowania propozycji w tym względzie.

 

ZAKRES ZAMÓWIENIA:

 

  1. Opracowanie dokumentu Strategii zgodnie z w/w założeniami
  2. Opracowanie dokumentu Strategii w oparciu o „Szczegółowy tryb i harmonogram opracowania” wraz z uwzględnionym terminem realizacji stanowiącym załącznik do Uchwały nr XLIII/369/2021 Rady Gminy Raszyn z dnia 28 lipca 2021 r.
  3. Ścisła współpraca przy tworzeniu Strategii z powołanym Pełnomocnikiem Wójta ds. opracowania Strategii Gminy Raszyn na lata 2022-2030
  4. Przeprowadzenie procesu konsultacji społecznych z mieszkańcami w formie elektronicznej i bezpośredniej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w zależności od obowiązujących restrykcji związanych z epidemią Covid-19) oraz przygotowanie raportu z konsultacji. Raport z konsultacji otwartych zostanie przedstawiony Zamawiającemu w ciągu 5 dni kalendarzowych z propozycją uwzględnienia bądź nie uwzględnienia poszczególnych uwag. Zamawiający przyjmie lub odrzuci propozycję i poinformuje o swojej decyzji Wykonawcę, w ciągu 5 dni kalendarzowych. Raport z konsultacji zostanie dostarczony w wersji papierowej (3 egz.) oraz elektronicznej z edytowalnymi plikami źródłowymi w tym także arkusz kalkulacyjne zawierające otwarte, edytowalne formuły (płyta CD/DVD);
  5. Przygotowanie systemu monitorowania i ewaluacji Strategii oraz wszelkich niezbędnych dokumentów wykonawczych (np. lista wskaźników, metodologii określenia ich wartości bazowych i docelowych, częstotliwość ich monitorowania)
  6. Przygotowanie prezentacji multimedialnej Strategii
  7. Przygotowanie pełnej wersji Strategii po zatwierdzeniu przez Radę Gminy Raszyn wraz z dokonaniem 3 egzemplarzy wydruku w wersji kolorowej i wersji elektronicznej (płyta CD/DVD)
  8. Przygotowanie wystąpienia do Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Warszawie o odstąpienie od przeprowadzenia Oceny Oddziaływania na Środowisko. W przypadku konieczności, sporządzenie dokumentu Oceny.
  9. Przeprowadzenie wszelkich niezbędnych uzgodnień projektu Strategii z organami administracji publicznej
  10. Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów, w tym opracowań, badań i ekspertyz
  11. Prezentacja Strategii na Sesji Rady Gminy Raszyn
  12. Bieżące raportowanie postępu prac nad Strategią przez kontakt z Zamawiającym począwszy od daty podpisania umowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego w celu oceny prawidłowego wykonywania przedmiotu zamówienia.

 

Pełnomocnik Wójta ds. opracowania Strategii Gminy Raszyn na lata 2022-2030 ma prawo do nadzorowania i wnoszenia uwag do opracowanych dokumentów na etapie ich tworzenia, a Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Pełnomocnikiem.

 

Przekazanie opracowanej i zatwierdzonej Strategii będzie się wiązało z przekazaniem autorskich praw autorskich do przedmiotowego opracowania tj. z możliwością nieograniczonego korzystania, rozpowszechniania, powielania, udostępniania innym osobom, wprowadzania do komputera oraz publicznego prezentowania na polach eksploatacji szczegółowo opisanych w projekcie umowy.

 

III. DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY:

 

  1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
    1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, stwierdzający imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy /wystawiony/e nie wcześniej niż 3 m- cy przed upływem terminu składania ofert/, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,

3) w przypadku podpisywania oferty przez inną osobę niż ujawniona w rejestrze, pełnomocnictwo do podpisania oferty,

  1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  2. Dokumenty i oświadczenia składane przez Wykonawcę powinny być sporządzone w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentów sporządzonych w innym języku niż dopuszczony, Wykonawca zobowiązany jest załączyć tłumaczenie na język polski.
  3. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w takiej samej formie, jak składana oferta.
  4. Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp. Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:

a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z niniejszym zapytaniem ofertowym,

b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:

- dokumenty dotyczące własnej firmy składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu,

- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy - składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,

c)   kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców.

  1. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:

a)   zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,

b)  określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,

c)   czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

  1. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia dokumentu o którym mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym

 

IV.     TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od daty zawarcia umowy do 31.05.2022

 

Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie, w przypadku zmiany harmonogramu opracowania Strategii Rozwoju Gminy Raszyn na lata 2022-2030 wprowadzone stosowną uchwałą Rady Gminy Raszyn.

 

V.      WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia i zdolności technicznej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej trzech usług polegających na opracowaniu strategii rozwoju gmin, potwierdzonych wydanymi dokumentami, w szczególności takimi jak referencje, listy polecające, protokoły odbioru dokumentujące należyte wykonanie usługi

 

VI.    OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

 

  1. Wszystkie wartości cenowe określone będą w złotych polskich PLN, a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich.
  2. Cenę ofertową należy podać w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku
    z zastosowaniem przybliżenia dziesiętnego.
  3. Zaoferowana cena musi być podana liczbą oraz słownie i będzie ceną ryczałtową (definicja ryczałtu zgodnie z treścią art. 632 Kodeksu cywilnego).
  4. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
  5. Cena ofertowa brutto (wraz z podatkiem VAT) jest ceną ofertową wykonawcy i jako cena ryczałtowa nie podlega zmianom.
  6. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych  z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą.
  7. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia podzielona będzie na dwie transze:

- 90% po odbiorze ostatecznej wersji Strategii Rozwoju Gminy Raszyn, i wykonaniu Prognozy Oddziaływania na Środowisko (element warunkowy),

- 10% po uchwaleniu przez Radę Gminy Raszyn „Strategii Rozwoju Gminy Raszyn”.

  1. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi po dostarczeniu faktur Zamawiającemu wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym.
  2. Wyceniając przedmiot zamówienia, Wykonawca winien odnieść się do warunków umownych oraz warunków przedstawionych w zapytaniu ofertowym w celu uzyskania pełnych wskazówek, informacji, instrukcji. Cena winna pokrywać wszystkie wymogi kompletnego i należytego wykonania usługi.
  3. Cena ofertowa musi pokrywać wszelkie koszty wykonania usługi, jak również koszty:

-    wypełnienia obowiązków wynikających z umowy i wszystkich innych zobowiązań
i wymagań związanych z wykonaniem usługi,

-    przeprowadzenia konsultacji,

-     koszty związane z postępowaniami administracyjnymi, których przeprowadzenie będzie konieczne w toku realizacji przedmiotu umowy oraz koszty ogólne Wykonawcy, zysk, podatki.

Koszty powyższe nie stanowią odrębnego wynagrodzenia Wykonawcy.

 

VII.   OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT

 

  1. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją bez zastrzeżeń w całości warunków określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym.
  2. Oferta musi być złożona z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności.
  3. Jeden Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  4. Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
  5. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
  6. Naniesienie zmian w ofercie przez Wykonawcę zobowiązuje go do złożenia podpisu
    w każdym miejscu dokonania zmiany.
  7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  9. Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
    w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

 

Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1913) rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa powinny być zgrupowane i stanowić oddzielną część oferty, opisaną w następujący sposób: „tajemnica przedsiębiorstwa – tylko do wglądu przez Zamawiającego” (dotyczy oferty złożonej w formie pisemnej). Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa złożone w postaci elektronicznej podpisane, powinny zostać złożone w osobnym pliku. Nazwa pliku powinna jednoznacznie wskazywać, iż dane w nim zawarte stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

Zamawiający ma prawo badać skuteczność zastrzeżenia dotyczącego zakazu udostępniania informacji zastrzeżonych jako tajemnica przedsiębiorstwa. Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia będzie ich odtajnienie.

Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.

  1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zaproszeniu do składania ofert stosuje się w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego oraz przepisy prawa związane
    z przedmiotowym zamówieniem.

 

VIII.    KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT

 

  1. Najniższa cena – waga 90%

 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

Kryterium – Cena 90%.

Pod pojęciem „cena” rozumie się całkowitą cenę brutto za realizację całego zamówienia.

Ocena w ramach kryterium będzie dokonywana według wzoru:

               C min      

W  =                   x  100 pkt x 90 %

                C n

 

  gdzie:

W    -   punkty uzyskane za dane kryterium przez Wykonawcę „badanego”,

 

Cmin  -   najniższa cena wśród zaproponowanych przez Wykonawców,

 

Cn    -  cena zaproponowana przez Wykonawcę „badanego”.

 

 

  1. Doświadczenie w opracowaniu strategii rozwoju na rzecz jednostek samorządu terytorialnego – waga 10%.

 

Zamawiający wskazuje, iż oferta do której zostanie załączony wykaz wykonanych przez Wykonawcę zawierający informację o  największym doświadczeniu, otrzyma maksymalną liczbę punków - (waga kryterium 10%), a punkty dla pozostałych ofert zostaną obliczane według następującego wzoru:

 

 

 liczba  pkt z doświadczeniem badanej oferty x 100 pkt x 10%
Doświadczenie  Liczba pkt = -----------------------------------------------------------------------------   

Najwyższa liczba  pkt z doświadczeniem spośród wszystkich ofert

 

Zamawiający oceniać będzie wyłącznie liczbę wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert i tylko i wyłącznie zamówienia powyżej ilości wskazanej w warunku udziału w postępowaniu.

 

IX.       MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

  1. Ofertę należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania, w siedzibie Urzędu Gminy Raszyn (liczy się data wpływu), na adres:

 

Urząd Gminy Raszyn

ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

(biuro podawcze)

  1. Opakowanie oferty (koperta) musi zostać opisane w sposób dokładny, podając pełną nazwę Wykonawcy wraz z imieniem i nazwiskiem oraz pełnym adresem korespondencyjnym. Na opakowaniu należy napisać nazwę zadania.
  2. Termin składania ofert upływa dnia:31.08.2021 r. o godz 14:00
  3. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowych rokowań z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wzywania Wykonawców do składania wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty oraz uzupełniania dokumentów, jak również do poprawiania w ofertach oczywistych omyłek rachunkowych i pisarskich.
  5. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, wycofa się z postępowania lub odmawia podpisania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do pozostawienia zapytania bez dokonania wyboru.
  7. Zamawiający wyznacza następujące osoby do porozumiewania się z Wykonawcami,
    w sprawach dotyczących niniejszego postępowania:

 

Katarzyna Klimaszewska

tel. kontaktowy: 510 035 747

e-mail: kklimaszewska@raszyn.pl

 

Alicja Gadowska

Sekretarz Gminy

tel. kontaktowy: 22 701 77 46

e-mail: ratusz@raszyn.pl

 

X. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH

 

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
    o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
  5. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

XI. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

  1. Wykonawca nie może powierzyć wykonania przedmiotu zamówienia tak w całości, jak  i w żadnej części osobom trzecim, bez względu na podstawę takiego powierzenia oraz stosunek prawny łączący wykonawcę z osobą trzecią.
  2. Zasady poprawiania omyłek w ofertach:

1) W przypadku stwierdzenia w ofercie oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych lub innych omyłek polegających na niezgodności oferty
z zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, Zamawiający poprawi je niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

2)  Podanie niewłaściwej stawki podatku VAT będzie traktowane jako błąd
w obliczeniu ceny i nie będzie podlegało poprawieniu przez Zamawiającego. Oferta, która będzie zawierała tego rodzaju błąd w obliczeniu ceny będzie podlegała odrzuceniu.

3)  W przypadku omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny przyjmuje się, że prawidłowo podano cenę jednostkową netto i wówczas Zamawiający dokona poprawy omyłek przyjmując w/w cenę jednostkową netto.

4)  W przypadku rozbieżności ceny podanej cyfrowo i słownie, Zamawiający przyjmie,    że prawidłowo podano ten zapis, który wynika z obliczeń zawartych
w tabeli formularza oferty.

  1. Zamawiający na każdym etapie prowadzenia postępowania zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w celu złożenia wyjaśnień w zakresie treści złożonej oferty lub złożonych dokumentów, o których mowa w rozdziale IX, w określonym przez Zamawiającego terminie. W przypadku nie złożenia przez Wykonawcę  wyjaśnień  lub jeśli złożone wyjaśnienia nie potwierdzą spełniania wymogów określonych w zapytaniu ofertowym oferta będzie podlegała odrzuceniu.
  2. Jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów o których mowa w rozdz. IX pkt 2 zapytania ofertowego dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający zastrzega sobie możliwość do wezwania Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę cenową,  do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu z uwagi na niespełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
  3. Jeżeli Wykonawca nie odpowie na wezwanie, o którym mowa w pkt 4, Zamawiający wezwie kolejnego Wykonawcę z najkorzystniejszą ofertą cenową.
  4. Po wyborze Wykonawcy Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacjiwarunków realizacji przedmiotu zamówienia oraz zaoferowanej ceny i upustów.
  5. Koszty przygotowania oferty pokrywa Wykonawca.