Znak sprawy: RFZ.271.8.2021.ŁO

 

Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej 130 000,00 zł

Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych


1. Przedmiot zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej przy realizacji zadania:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania”

Zadanie nr 2 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ul. Sokołowskiej i Żwirowej w miejscowości Janki i Puchały na terenie gm. Raszyn;

Zadanie nr 3 – Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w rejonie ul. Godebskiego w miejscowości Raszyn na terenie gm. Raszyn;

Zadanie nr 4 – Budowa sieci wodociągowej w ul. Poziomkowej w miejscowości Rybie na terenie gm. Raszyn

2.  Wartość szacunkowa zamówienia:

netto    26 967,47 PLN

brutto   33 169,99 PLN

wysokość podatku VAT 23%

3.  Rodzaj przeprowadzonej procedury  Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe umieszczono w dniu 1 września 2021 r. na stronie internetowej Gminy Raszyn: www.bip.raszyn.pl w zakładce Zamówienia Publiczne – Przetargi - Ogłoszenia poniżej 130 000 zł - Ogłoszenia.

4. Porównanie ofert:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do 06.09.2021 r. do godziny 10:00, wpłynęły następujące oferty:

 

Nr Oferty

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto zł za pełnienie nadzoru inwestorskiego:

Suma brutto oferty

1.

PRO-BUD Katarzyna Tracz

Białynin Podbór 4

96-130 Głuchów

Zad. 2 – 51 604,00

Zad. 3 – 10 864,00

Zad. 4 – 13 580,00

76 048,00 zł brutto

2.

Biuro Projektowe DELTA Sp. z o.o.

Ul. Wereszczakówny 72-74

21-400 Łuków

Zad. 2 – 29 120,00

Zad. 3 – 2 091,00

Zad. 4 – 3 075,00

34 286,00 zł brutto

3.

BCD CONSULTING Sp. z o.o.

Ul. Brwinowska 15 lok. 1

05-800 Pruszków

Zad. 2 – 50 399,00

Zad. 3 – 2 601,00

Zad. 4 – 7 470,00

60 470,00 zł brutto

4.

GADOM

Ul. Szafirowa 27

05-500 Piaseczno

Zad. 2 – 40 000,00

Zad. 3 – 5 000,00

Zad. 4 – 10 000,00

55 000,00 zł brutto

5.

Bud-Invent Sp. z o.o.

Ul. Żupnicza 17 lok. 5

03-821 Warszawa

Zad. 2 – 57 564,00

Zad. 3 – 19 680,00

Zad. 4 – 19 680,00

96 924,00 zł brutto

 

5. Wskazanie wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

W ramach postępowania wpłynęło pięć ofert, z których wybrano najkorzystniejszą:

 

Nazwa Wykonawcy/adres:

 

Biuro Projektowe DELTA Sp. z o.o.

Ul. Wereszczakówny 72-74

21-400 Łuków

 

Cena brutto – 34 286,00 zł.,

Termin realizacji:

Dla zadania nr 2 - 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy

Dla zadania nr 3 - 4 miesiące od dnia zawarcia umowy

Dla zadania nr 4 - 4 miesiące od dnia zawarcia umowy

 

Uzasadnienie wyboru:

Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w zapytaniu ofertowym.

 

Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie

1)       Łukasz Orzana