Norway grants / Gmina Raszyn / MMKiDN 

 

Znak sprawy RFZ.271.3.2021.AK(8)

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych



 

I. Zamawiający:  Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

tel. +48 22 701 77 77; +48 22 701 78 02 faks +48 22 701 77 71

Gmina Raszyn zaprasza do złożenia ofert cenowych na dostawę sprzętu nagłaśniającego do Projektu realizowanego w ramach Umowy Finansowej nr 74/Działanie1/2021/MFEOG zawartej między Gminą Raszyn a Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego pn. Adaptacja budynków Austerii na Centrum Integracji społeczno-kulturalnej w Raszynie przy al. Krakowskiej 1 – etap 2. Projekt współfinasowany jest przez Mechanizm Finansowy EOG, Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu oraz Gminę Raszyn.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

sprzedaż fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu nagłaśniającego wraz z dostawą
i świadczeniem usług gwarancyjnych:

      zadanie 1 – statywy

      zadanie 2 – system audio

      zadanie 3 – okablowanie

      zadanie 4 – zestaw mikrofonowy

      zadanie 5 – skrzynia transportowa

 

2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Jednakże oferta kompleksowa – na zadania 1-5 łącznie - będzie miała pierwszeństwo.

 

Warunki szczegółowe

Zadanie 1 – zgodnie z „Wymaganiami minimalnymi funkcjonalności i parametrami statywów”

zał. nr 2

Zadanie 2 – zgodnie z „Wymaganiami minimalnymi funkcjonalności i parametrami systemu audio” zał. nr 3

Zadanie 3 – zgodnie z „Wymaganiami minimalnymi funkcjonalności i parametrami okablowania”

zał. nr 4

Zadanie 4 – zgodnie z „Wymaganiami minimalnymi funkcjonalności i parametrami zestawów mikrofonowych” zał. nr 5

Zadanie 5 – zgodnie z „Wymaganiami minimalnymi funkcjonalności i parametrami skrzyni transportowej” zał. nr 6

 

3.       Zamawiający wymaga podania kosztów brutto dla każdego zadania oddzielnie, jednakże rozpatrywana będzie łącznie kwota za przedstawione zadania.

4.       Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

5.       Przedmiot zamówienia opisany został wg. kodów CPV –

32000000-3 – sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

                         (sprzęt nagłaśniający)

6.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

7.       Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

8.       Termin wykonania przedmiotu zamówienia – 31 grudnia 2021 r.

9.       Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – najniższa cena.

10.    Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

 

III. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, jakie Wykonawca powinien dołączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 7),

b)  kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Dopuszczalna jest także odpowiednia informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (ze zm.) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. **

 

** Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez osobę fizyczną.

 

IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 1. Złożona oferta winna zawierać cenę brutto, w tym stawkę VAT wykonania przedmiotu zamówienia. Cena zawarta w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

2. Zaleca się, aby ofertę sporządzić z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 3 - Formularz cenowo-ofertowy.

3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składnia ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

4. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i być podpisana przez osobę/y uprawnione do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.

5. Wykonawca powinien również załączyć odpowiednie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej, jeśli w imieniu Wykonawcy ofertę lub dokumenty złożone wraz z ofertą podpisuje pełnomocnik. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie właściwe dokumenty złożyć musi każdy z nich.

6. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

7. Zamawiający odrzuci oferty, które:

a)       nie spełniają wymagań określonych w niniejszym zapytaniu, w szczególności Wykonawca nie przedstawi wraz z ofertą wymaganych dokumentów lub przedstawi dokumenty zawierające błędy i nie uzupełni dokumentów w przypadku wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia,

b)       są niezgodne z przepisami prawa,

c)       Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień

Wykonawcy wynika, iż Wykonawca lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,

d)       zawierają rażąco niską cenę.

8. Zamawiający uprawniony jest do wyjaśnienia oferty oraz złożonych z nią dokumentów, a także do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia wymaganych dokumentów.

9. Postanowienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie  ubiegających się o zamówienie.

10. Zamawiający uprawniony jest do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych lub pisarskich.

 

V. KRYTERIUM OCENY OFERT

 

 Złożone oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

 

1   cena - 100 %

 

 

Cena:

Oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg wzoru:

                                    wartość oferty o najniższej cenie

                C =    ---------------------------------------------------------  x       100 punktów

                                       wartość oferty badanej

 

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyskała największą ilość punktów. W przypadku, gdy Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty otrzymujące taką samą liczbę punktów, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w terminie określonym przez Zamawiającego) ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY

 

1)       Ofertę sporządzoną w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem  pkt. 2 poniżej

2)       Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 08.10.2021r. do godz. 12:oo

- przez ePUAP - w pliku zakodowanym hasłem - za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP: /y2m823fydf/skrytka - oferty podpisane za pomocą Profilu zaufanego lub podpisem kwalifikowanym (elektronicznym);

- za pośrednictwem e-mail: akaczynska@raszyn.pl - w pliku zakodowanym hasłem - oferty podpisane podpisem kwalifikowanym (elektronicznym);

- dostarczyć na adres: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, kancelaria ogólna, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Sprzedaż i dostawa sprzętu multimedialnego do Projektu realizowanego w ramach Umowy Finansowej nr 74/Działanie1/2021/MFEOG zawartej między Gminą Raszyn a Ministerstwem Kultury i Dziedzictwa Narodowego pn. Adaptacja budynków Austerii na Centrum Integracji społeczno-kulturalnej w Raszynie przy al. Krakowskiej 1 – etap 2.

Nie otwierać do dnia 08.10.2021 do godz. 12:oo.”

3)    Hasło do otwarcia pliku przesłanego drogą elektroniczną należy przesłać na maila akaczynska@raszyn.pl dnia 08.10.2021 do 12:15

4)    Liczy się data i godzina wpływu ofert do Urzędu Gminy. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. KLAUZULA INFORMACYJNA:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Warszawa;

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest Pan Arkadiusz Godula, kontakt: adres e-mail iod@raszyn.pl,

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.); 

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

g) nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

VIII. INNE:

 

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

2. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy z Zamawiającym zamawiający jest uprawniony do podpisania umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.bip.raszyn.pl informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert.

5. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania  zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Załączniki:

1.       Wzór Umowy  (załącznik nr 1)

2.       Wymagania minimalne funkcjonalności i parametry statywów (załącznik nr 2)

3.       Wymagania minimalne funkcjonalności i parametry systemu audio” (załącznik nr 3)

4.       Wymagania minimalne funkcjonalności i parametry okablowania” (załącznik nr 4)

5.       Wymagania minimalne i funkcjonalności i parametry zestawów mikrofonowych (załącznik nr 5)

6.       Wymagania minimalne funkcjonalności i parametry skrzyni transportowej (załącznik nr 6)

7.       Formularz cenowo-ofertowy (załącznik nr 7)