Fundusze Europejskie Program Regionalny / RP / Mazowsze Serce Polski / Unia Europejska EFSiI

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00228592/01 z dnia 2021-10-12

 

 

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Roboty budowlane

 

Wykonanie termomodernizacji budynków w ramach projektu pn.: Ograniczenie niskiej emisji w Gminie Raszyn poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na niskoemisyjne – etap 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego: Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://bip.raszyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Wykonanie termomodernizacji budynków w ramach projektu pn.: Ograniczenie niskiej emisji w Gminie Raszyn poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na niskoemisyjne – etap 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8cae915-03ef-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228592/01

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01                                                                                       

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-12 08:59

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu: „Ograniczenie niskiej emisji w Gminie Raszyn poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na niskoemisyjne – etap 2”, umowa nr RPMA.04.03.01-14-b300/19

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156958/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2021.DC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175319,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja dwóch budynków mieszkalnych na terenie Gminy Raszyn, która jest realizowana w ramach projektu „Ograniczenie niskiej emisji w Gminie Raszyn poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na niskoemisyjne - etap 2”. Prace termomodernizacyjne dwóch budynków mieszkalnych na terenie Gminy Raszyn, wykonane będą zgodnie z audytami energetycznymi i obejmują wymianę stolarki okiennej drewnianej oraz okien zewnętrznych drewnianych, docieplenie ścian zewnętrznych oraz stropu poddasza. Wszystkie prace związane z termomodernizacją budynku winny zostać wykonane zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego sporządzonego dla przedmiotowego budynku.

UWAGA: Szczegółowe parametry techniczne urządzeń oraz zakres prac montażowych i termomodernizacyjnych zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, określony został odpowiednio: w Załączniku nr 5 – w projektowanych postanowieniach umowy, Załączniku nr 6 – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Załączniku nr 7 – Programie funkcjonalnoużytkowym oraz w Załącznikach 8.1 i 8.2 – Audytach dla poszczególnych budynków objętych termomodernizacją. Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach projektu: „Ograniczenie niskiej emisji w Gminie Raszyn poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na niskoemisyjne – etap 2”, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, działanie 4.3 Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza, umowa nr RPMA.04.03.01-14-b300/19

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221591,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221591,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221591,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gut Service Robert Gut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582133457

7.3.3) Ulica: Długa 36

7.3.4) Miejscowość: Łady

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221591,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy 2021-10-12 Biuletyn Zamówień Publicznych