Zarządzenie nr 171/2021
Wójta Gminy Raszyn
z dnia 11 października 2021 roku

w sprawie powołania pełnomocnika wójta do spraw opracowania strategii rozwoju Gminy Raszyn na lata 2022-2030

Na podstawie art. 31 i art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1372) art. 19 ust. 3b ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (tj. Dz. U. z 2021 poz. 1057) zarządza się co następuje:

§ 1.

W związku z koniecznością przystąpienia do opracowania Strategii Rozwoju Gminy Raszyn na lata 2021-2030, zwanej dalej Strategią, powołuje się Pełnomocnika Wójta Gminy Raszyn ds. strategii rozwoju gminy w osobie Pani Katarzyny Klimaszewskiej, zwaną dalej pełnomocnikiem.

§ 2.

  1. Do zadań, Pełnomocnika należy koordynowanie prac związanych z opracowaniem strategii rozwoju gminy.
  2. W ramach zadań, o których mowa w ust. 1 Pełnomocnik jest uprawniony,
    w szczególności do reprezentowania Wójta Gminy Raszyn przed dyrektorami
    i kierownikami gminnych jednostek organizacyjnych oraz innymi podmiotami w zakresie uzasadnionym realizacją postawionych mu zadań.

§ 3.

Pełnomocnik, w zakresie swojej działalności, podlega bezpośrednio Wójtowi Gminy Raszyn.

§ 4.

Zobowiązuje się wszystkich kierowników i pracowników Urzędu Gminy Raszyn oraz dyrektorów i kierowników podległych i nadzorowanych jednostek organizacyjnych do ścisłej wpółpracy i udzielania Pełnomocnikowi wszelkiej pomocy związanej z realizacją zadania, w tym udzielania żądanych informacji i danych.

§ 5.

W pracach nad Strategią mogą brać udział eksperci i specjaliści oraz osoby reprezentujące istotne dla rozwoju gminy cele partnerów społeczno-gospodarczych, zaproszeni do współpracy przez Pełnomocnika.

§ 6.

  1. Opracowany projekt Strategii podlegać będzie przyjęciu w drodze odrębnej uchwały przez Radę Gminy Raszyn.
  2. Pełnomocnik kończy swoją działalność z dniem uchwalenia Strategii.

§ 7.

Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierza się sekretarzowi Gminy.

§ 8.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.