Fundusze Europejskie Program Regionalny / RP / Mazowsze Serce Polski / Unia Europejska EFSiI

          

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych

                                                                                                                                                                                                                                

I.                     Zamawiający:

Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 „Pod Topolą”

Adres do korespondencji: ul. Pruszkowska 21c, 05-090 Raszyn

tel. 22 498-14-06, sekretariat@przedszkoletopola.pl

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na dostawę sprzętu komputerowego oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 „Pod Topolą” w Raszynie.

II.                   Opis przedmiotu zamówienia:

Niniejsze postępowanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Dobry start dla przedszkolaków w Gminie Raszyn”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.1.4 Edukacja przedszkolna. Projekt finansowany w 80% z Europejskiego Funduszu Społecznego.

1.       Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego wraz z świadczeniem usług gwarancyjnych oraz sprzedaż i dostawa specjalistycznego sprzętu dydaktycznego z podziałem na zadania (części):

 

zadanie 1 – sprzęt komputerowy – zestaw laptop z oprogramowaniem i urządzeniem wielofunkcyjnym

zadanie 2 – zestaw pomocy dydaktycznych do Terapii Snoezelen – lustrzany panel

zadanie 3 – zestaw pomocy dydaktycznych do Terapii Snoezelen – zestaw walizkowy UN sensory

zadanie 4 – zestaw pomocy dydaktycznych do Terapii Snoezelen – kolorowe świecące kamienie

zadanie 5 – zestaw pomocy dydaktycznych do zajęć wzmacniających mięśnie

zadanie 6 – zestaw pomocy dydaktycznych do zajęć terapii komunikacji alternatywnej

 

Warunki szczegółowe:

1. załącznik nr 2 - Minimalne wymagania funkcjonalności i parametry sprzętu komputerowego oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych

2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub kilka części

4. Każdy z elementów specjalistycznych pomocy dydaktycznych powinien posiadać certyfikaty i atesty oraz spełniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 20 października 2016 r. w sprawie wymagań dla zabawek (Dz.U. z 2016 r. poz. 1730 z pozn.zm.)

5.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się  wraz z upływem terminu składania ofert.

6.       Termin wykonania przedmiotu zamówienia dla każdej jego części – 15 dni od daty zawarcia umowy.

7.       Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad.

8.       Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu podczas dostawy do Zamawiającego.

9.       Do każdego elementu zamówieniu wymagana jest instrukcja w języku polskim.

10.    Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

11.    Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

30236000-2 – Różny sprzęt komputerowy

12.    Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty – najniższa cena.

13.    Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

14.    Postanowienia dotyczące oferty odnoszą się odpowiednio do ofert częściowych.

III. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty, jakie Wykonawca powinien dołączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

a) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowo-ofertowy – załącznik nr 3;

b) opis oferowanych pomocy dydaktycznych do każdej części zamówienia, na które składana jest oferta wraz z załączeniem certyfikatów/atestów oraz dopuszczeniem do pracy w placówkach oświatowych – załącznik Wykonawcy oddzielnie dla każdej części, na którą składana jest oferta;

c) kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru, wydaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. Dopuszczalna jest także odpowiednia informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4a ustawy z 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym (ze zm.) albo wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. **

** Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przez osobę fizyczną.

IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 1. Złożona oferta winna zawierać cenę brutto, w tym stawkę VAT wykonania przedmiotu zamówienia. Cena zawarta w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.

2. Zaleca się, aby ofertę sporządzić z wykorzystaniem formularza stanowiącego załącznik nr 3 - Formularz cenowo-ofertowy.

3. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składnia ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

4. Oferta winna być sporządzona w języku polskim i być podpisana przez osobę/y uprawnione do składnia oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wg. dokumentów rejestrowych lub właściwego pełnomocnictwa.

5. Wykonawca powinien również załączyć odpowiednie pełnomocnictwa w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej, jeśli w imieniu Wykonawcy ofertę lub dokumenty złożone wraz z ofertą podpisuje pełnomocnik. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie właściwe dokumenty złożyć musi każdy z nich.

6. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na dane zadanie.

7. Zamawiający odrzuci oferty, które:

a)       nie spełniają wymagań określonych w niniejszym zapytaniu, w szczególności Wykonawca nie przedstawi wraz z ofertą wymaganych dokumentów lub przedstawi dokumenty zawierające błędy i nie uzupełni dokumentów w przypadku wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia,

b)       są niezgodne z przepisami prawa,

c)       Wykonawca w wyznaczonym terminie nie wyjaśnił treści oferty lub z treści oferty i wyjaśnień

Wykonawcy wynika, iż Wykonawca lub jego oferta nie spełnia wymagań określonych w zapytaniu ofertowym,

d)       zawierają rażąco niską cenę.

8. Zamawiający uprawniony jest do wyjaśnienia oferty oraz złożonych z nią dokumentów, a także do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia wymaganych dokumentów.

9. Postanowienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie  ubiegających się o zamówienie.

10. Zamawiający uprawniony jest do poprawienia w ofercie oczywistych omyłek rachunkowych lub pisarskich.

V. KRYTERIUM OCENY OFERT

 Złożone oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

 

1   cena - 100 %

 

Cena:

Oferty otrzymają ilość punktów obliczoną wg wzoru:

                                    wartość oferty o najniższej cenie

                C =    ---------------------------------------------------------  x       100 punktów

                                       wartość oferty badanej

 

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyskała największą ilość punktów. W przypadku, gdy Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty otrzymujące taką samą liczbę punktów, wówczas Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia (w terminie określonym przez Zamawiającego) ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

VI. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY

 

1)       Ofertę sporządzoną w języku polskim należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem  pkt. 2 poniżej w terminie do dnia 10.12.2021r. do godz. 12:00:

- za pośrednictwem e-mail: sekretariat@przedszkoletopola.pl - w pliku zakodowanym hasłem, oferty podpisane podpisem kwalifikowanym (elektronicznym);

- dostarczyć osobiście lub wysłać pocztą na adres:

Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 „Pod Topolą”

ul. Pruszkowska 21c, 05-090 Raszyn

z dopiskiem na kopercie: „Sprzedaż i dostawa sprzętu komputerowego wraz z świadczeniem usług gwarancyjnych oraz sprzedaż i dostawa specjalistycznego sprzętu dydaktycznego. Nie otwierać do dnia 10.12.2021 do godz. 12:00.”

 

2)    Hasło do otwarcia pliku przesłanego drogą elektroniczną należy przesłać na mail: sekretariat@przedszkoletopola.pl  dnia 10.12.2021 do 12:15.

 

3)    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

VII. KLAUZULA INFORMACYJNA:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn ul. Szkolna 2a 05-090 Warszawa;

b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Raszyn jest Pan Arkadiusz Godula, kontakt: adres e-mail iod@raszyn.pl,

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.); 

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

g) nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

 

VIII. INNE:

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych z tego tytułu.

2. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca uchyli się od podpisania umowy z Zamawiającym zamawiający jest uprawniony do podpisania umowy z kolejnym wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.

3. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zapytania ofertowego przed upływem terminu do składnia ofert.

5. W celu uniknięcia konfliktu interesów niniejsze zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania  zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Załączniki:

1.       Wzór Umowy  (załącznik nr 1)

2.       Minimalne wymagania funkcjonalności i parametry sprzętu komputerowego oraz specjalistycznych pomocy dydaktycznych (załącznik nr 2)

3.       Formularz cenowo-ofertowy (załącznik nr 3)