Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn w 2022 roku
Znak sprawy KZ.271.16.2.2021
Zapytanie ofertowe
Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego
o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł
zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych
I. Zamawiający:
Gmina Raszyn
Ul. Szkolna 2a
05-090 Raszyn
Tel. 22 701-77-77 Fax. 22 701-77-71
Regon: 013269232 NIP: 534-24-88-243
Zaprasza do złożenia ofert cenowych na Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn w 2022 roku.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Specyfika głównych wymagań:
Zestawienie zapotrzebowania na materiały biurowe | ||||||
Nazwa artykułu |
j.m. |
Ilość |
cena jedn. brutto |
wartość brutto |
Uwagi | |
Bloczki żółte samoprzylepne 51x38 |
op. |
200 |
|
|
1 op. = 100szt.(pakowane po 3 op.) | |
Bloczki żółte samoprzylepne 76x76 |
op. |
300 |
|
|
1 op = 100szt. | |
Blok do pisania A4 |
szt. |
20 |
|
|
w kratkę, 80 kartek, klejony, z mikroperforacją | |
Blok do pisania A5 |
szt. |
20 |
|
|
w kratkę, 80 kartek, klejony, z mikroperforacją | |
Brulion A4 |
szt. |
20 |
|
|
w kratkę, 80 kartek | |
Brulion A5 |
szt. |
20 |
|
|
w kratkę, 80 kartek | |
Cienkopis |
szt. |
300 |
|
|
4 kolory (czerwony, zielony, czarny, niebieski | |
Deska z klipem |
szt. |
10 |
|
|
| |
Długopis na sprężynce |
szt. |
50 |
|
|
samoprzylepna podstawka, leżący | |
Długopis zwykły |
szt. |
1500 |
|
|
niebieski, czarny, czerwony, zielony typu Pentel | |
Długopis żelowy |
szt. |
300 |
|
|
niebieski, czarny, czerwony, zielony typu Pentel | |
Dziurkacz |
szt. |
50 |
|
|
min. 20 kartek | |
Flamastry |
szt. |
30 |
|
|
4 kolory (czerwony, zielony, czarny, niebieski) | |
Foliopis |
szt. |
50 |
|
|
dwie różne końcówki | |
Grafit do ołówka |
op. |
20 |
|
|
1 op = 15szt., typ 0,05mm | |
Gumka do ścierania |
Szt |
100 |
|
|
| |
Gumki recepturki |
op. |
10 |
|
|
1 op = 0,5kg | |
Kalkulator |
szt. |
20 |
|
|
wymiary: 153x199x30mm | |
Klej w sztyfcie |
szt. |
100 |
|
|
25g | |
Klipy 19mm |
op. |
200 |
|
|
1 op = 12szt. | |
Klipy 25mm |
op. |
200 |
|
|
1 op = 12szt. | |
Klipy 32mm |
op. |
200 |
|
|
1 op = 12szt. | |
Klipy 41mm |
op. |
200 |
|
|
1 op = 12szt. | |
Klipy |
Op |
100 |
|
|
1 op. = 12 szt. | |
Koperta bąbelkowa A4 |
szt. |
100 |
|
|
biała | |
Koperta bąbelkowa A5 |
szt. |
100 |
|
|
biała | |
Koperta biała B5 (HK) |
op. |
20 |
|
|
samoklejąca, z paskiem, 1 op = 500szt. | |
Koperta białe C5 |
op. |
10 |
|
|
samoklejące, 1 op = 500szt. | |
Koperta DL okno prawe biała |
szt. |
3000 |
|
|
1 op = 1000szt. | |
Koperta rozszerzane boki i spód |
szt. |
500 |
|
|
B4, biała | |
Koperty białe B4 |
op |
10 |
|
|
samoklejące, 1 op = 250szt. | |
Koperty białe C4 |
Op. |
20 |
|
|
samoklejące, 1 op = 250szt. | |
Koperty białe C6 |
szt. |
20000 |
|
|
samoklejąca, 1 op = 1000szt. | |
Koperty białe C6 okno prawe |
szt. |
1000 |
|
|
samoklejące, 1 op = 1000szt. | |
Korektor myszka |
szt. |
240 |
|
|
| |
Korektor w długopisie |
szt. |
50 |
|
|
| |
Korektor w płynie |
szt. |
50 |
|
|
| |
Kostka biała |
szt. |
50 |
|
|
klejona z boku | |
Kostka kolorowa |
szt. |
20 |
|
|
klejona z boku | |
Koszulki A4 krystaliczne |
op. |
300 |
|
|
1 op = 100szt., otwierane z góry | |
Koszulki krystalicze A5 |
op. |
5 |
|
|
1 op = 100szt. | |
Koszulki na katalogi |
Op |
30 |
|
|
1 op. 10 szt | |
Linijka plastikowa |
szt. |
30 |
|
|
długość | |
Marker |
szt. |
30 |
|
|
przeznaczony do opisywania płyt, dwie końcówki | |
Mechanizm skoroszytowy |
op. |
300 |
|
|
1op = 25szt. | |
Nożyczki |
Szt |
20 |
|
|
| |
Ofertówki A4 |
op. |
10 |
|
|
1 op = 25szt., twarde, przezroczyste | |
Ołówek automatyczny |
szt. |
50 |
|
|
| |
Ołówki zwykłe HB |
szt. |
240 |
|
|
| |
Papier xero A3 |
Ryza |
50 |
|
|
80G | |
Papier xero A4 |
Ryza |
1800 |
|
|
80G | |
Płyty CD z kopertami |
Szt |
300 |
|
|
| |
Płyty DVD z kopertami |
Szt |
300 |
|
|
| |
Podajnik do taśmy |
szt. |
10 |
|
|
| |
Rolka termiczna do kalkulatora |
Op |
20 |
|
|
1 op. 10szt rozmiar 57mm x 30m | |
Rozszywacz |
szt. |
50 |
|
|
| |
Segregator A4 50mm |
szt. |
300 |
|
|
oklejony na zewnątrz folią PP | |
Segregator A4 |
szt. |
800 |
|
|
oklejony na zewnątrz folią PP | |
Separatory kartonowe, kolorowe |
op. |
100 |
|
|
1 op = 100szt., format 1/3 A4 | |
Skoroszyt twardy do wpinania |
op. |
300 |
|
|
1 op = 20szt. | |
Spinacze metalowe duże |
op. |
30 |
|
|
1 op = 100szt. | |
Spinacze metalowe małe |
op. |
500 |
|
|
1 op = 100szt. | |
Taśma pakowa |
szt. |
30 |
|
|
| |
Taśma dwustronna |
szt. |
30 |
|
|
| |
Taśma klejąca |
szt. |
100 |
|
|
przezroczysta | |
Teczka na gumkę karton. |
op. |
100 |
|
|
1op = 10szt. | |
Teczka wiązana A4 |
op. |
10 |
|
|
kartonowa, biała, 1op = 50 szt. | |
Temperówka |
szt. |
50 |
|
|
metalowa, pojedyncza | |
Tusz do pieczątek |
szt. |
50 |
|
|
czerwony i czarny | |
Wałek barwiący do kalkulatora (IR-40T) |
szt. |
20 |
|
|
| |
Wkład do zenitha |
Szt |
200 |
|
|
| |
Zakładki indeksujące |
szt. |
200 |
|
|
| |
Zakreślacz fluorescencyjny |
szt. |
200 |
|
|
żółty, różowy, zielony, pomarańczowy, typu BOSS | |
Zeszyt A4 |
szt. |
20 |
|
|
w kratkę, 80 kartek | |
Zeszyt A5 |
szt. |
20 |
|
|
w kratkę, 80 kartek | |
Zszywacz |
szt. |
100 |
|
|
min. 20 kartek | |
Zszywki 23/10 (RAPID) |
op. |
20 |
|
|
1 op = 1000szt. | |
Zszywki 26/4 |
op. |
500 |
|
|
1 op = 1000szt. | |
Klips archiwizacyjny |
Op. |
5 |
|
|
1 op. = 100 szt. | |
Półka na dokumenty |
Szt. |
50 |
|
|
Wykonane z poliestru wysokiej wytrzymałości, na dokumenty w formacie A4 |
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach niż podane, jednak o parametrach nie gorszych niż posiadają wymienione artykuły.
1. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 30190000-7 – różny sprzęt i materiały biurowe
3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.
4. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.
III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
1. Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,
2. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw/ usług /robót budowlany
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia
(pkt. 2 i 3 – opcjonalnie w zależności od potrzeb i wymagań Zamawiającego)
4. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Dominik Chmielewski, tel. 22 701-78-81, email: dchmielewski@raszyn.pl
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon. 8-18, wt.-czw. 8-16, pt. 8-14.
VI. Miejsce składania ofert
Ofertę cenową należy:
- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn w 2022 roku” NIE OTWIERAĆ PRZED 10.12.2021 r.
w terminie do dnia 10.12.2021 r., godz. 14.00.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
VIII. Informacje o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.
5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.
IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn mający siedzibę przy ul. Szkolnej 2A w Raszynie reprezentowana przez Wójta Gminy Raszyn.
2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Raszyn można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@raszyn.pl
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.
4) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) obsługa prawna
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Raszyn przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Raszyn.
5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;
d) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
6. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Raszyn Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
7. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Raszyn ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.
8. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.
9. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
10. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w zakładce Przetwarzanie danych osobowych.
Załączniki:
1. Formularz ofertowo-cenowy
2. Projektowane postanowienia umowy
Załączniki (2) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Iwona Wójcik |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Iwona Wójcik |
Data wprowadzenia: | 2021-12-03 13:22:16 |
Opublikował: | Iwona Wójcik |
Data publikacji: | 2021-12-03 13:25:29 |
Ostatnia zmiana: | 2022-09-26 12:18:42 |
Ilość wyświetleń: | 158 |