Znak sprawy KZ.271.16.2.2021

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych

I. Zamawiający: 

Gmina Raszyn

Ul. Szkolna 2a

05-090 Raszyn

Tel. 22 701-77-77 Fax. 22 701-77-71

Regon: 013269232 NIP: 534-24-88-243

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na Dostawę artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn w 2022 roku.  

II. Opis przedmiotu zamówienia

Specyfika głównych wymagań:

 

Zestawienie zapotrzebowania na materiały biurowe

Nazwa artykułu

j.m.

Ilość

cena jedn. brutto

wartość brutto

Uwagi

Bloczki żółte samoprzylepne 51x38

op.

200

 

 

1 op. = 100szt.(pakowane po 3 op.)

Bloczki żółte samoprzylepne 76x76

op.

300

 

 

1 op = 100szt.

Blok do pisania A4

szt.

20

 

 

w kratkę, 80 kartek, klejony, z mikroperforacją

Blok do pisania A5

szt.

20

 

 

w kratkę, 80 kartek, klejony, z mikroperforacją

Brulion A4

szt.

20

 

 

w kratkę, 80 kartek

Brulion A5

szt.

20

 

 

w kratkę, 80 kartek

Cienkopis

szt.

300

 

 

4 kolory (czerwony, zielony, czarny, niebieski

Deska z klipem

szt.

10

 

 

 

Długopis na sprężynce

szt.

50

 

 

samoprzylepna podstawka, leżący

Długopis zwykły

szt.

1500

 

 

niebieski, czarny, czerwony, zielony typu Pentel

Długopis żelowy

szt.

300

 

 

niebieski, czarny, czerwony, zielony typu Pentel

Dziurkacz

szt.

50

 

 

min. 20 kartek

Flamastry

szt.

30

 

 

4 kolory (czerwony, zielony, czarny, niebieski)

Foliopis

szt.

50

 

 

dwie różne końcówki

Grafit do ołówka

op.

20

 

 

1 op = 15szt., typ 0,05mm

Gumka do ścierania

Szt

100

 

 

 

Gumki recepturki

op.

        10

 

 

1 op = 0,5kg

Kalkulator

szt.

20

 

 

wymiary: 153x199x30mm

Klej w sztyfcie

szt.

100

 

 

25g

Klipy 19mm

op.

200

 

 

1 op = 12szt.

Klipy 25mm

op.

200

 

 

1 op = 12szt.

Klipy 32mm

op.

200

 

 

1 op = 12szt.

Klipy 41mm

op.

200

 

 

1 op = 12szt.

Klipy

Op

100

 

 

1 op. = 12 szt.

Koperta bąbelkowa A4

szt.

100

 

 

biała

Koperta bąbelkowa A5

szt.

100

 

 

biała

Koperta biała B5 (HK)

op.

20

 

 

samoklejąca, z paskiem,   1 op = 500szt.

Koperta białe C5

op.

10

 

 

samoklejące, 1 op = 500szt.

Koperta DL okno prawe biała

szt.

      3000

 

 

1 op = 1000szt.

Koperta rozszerzane boki i spód

szt.

500

 

 

B4, biała

Koperty białe B4

op

10

 

 

samoklejące, 1 op = 250szt.

Koperty białe C4

Op.

20

 

 

samoklejące, 1 op = 250szt.

Koperty białe C6

szt.

20000

 

 

samoklejąca, 1 op = 1000szt.

Koperty białe C6 okno prawe

szt.

1000

 

 

samoklejące, 1 op = 1000szt.

Korektor myszka

szt.

240

 

 

 

Korektor w długopisie

szt.

50

 

 

 

Korektor w płynie

szt.

50

 

 

 

Kostka biała

szt.

50

 

 

klejona z boku

Kostka kolorowa

szt.

20

 

 

klejona z boku

Koszulki A4 krystaliczne

op.

300

 

 

1 op = 100szt., otwierane z góry

Koszulki krystalicze A5

op.

5

 

 

1 op = 100szt.

Koszulki na katalogi

Op

30

 

 

1 op. 10 szt

Linijka plastikowa

szt.

30

 

 

długość 20 cm.

Marker

szt.

30

 

 

przeznaczony do opisywania płyt, dwie końcówki

Mechanizm skoroszytowy

op.

300

 

 

1op = 25szt.

Nożyczki

Szt

20

 

 

 

Ofertówki A4

op.

10

 

 

1 op = 25szt., twarde, przezroczyste

Ołówek automatyczny

szt.

50

 

 

 

Ołówki zwykłe HB

szt.

240

 

 

 

Papier xero A3

Ryza

50

 

 

80G

Papier xero A4

Ryza

1800

 

 

80G

Płyty CD z kopertami

Szt

300

 

 

 

Płyty DVD z kopertami

Szt

300

 

 

 

Podajnik do taśmy

szt.

10

 

 

 

Rolka termiczna do kalkulatora

Op

20

 

 

1 op. 10szt rozmiar 57mm x 30m

Rozszywacz

szt.

50

 

 

 

Segregator A4 50mm

szt.

300

 

 

oklejony na zewnątrz folią PP

Segregator A4 75 mm

szt.

800

 

 

oklejony na zewnątrz folią PP

Separatory kartonowe, kolorowe

op.

100

 

 

1 op = 100szt., format 1/3 A4

Skoroszyt twardy do wpinania

op.

300

 

 

1 op = 20szt.

Spinacze metalowe duże

op.

30

 

 

1 op = 100szt.

Spinacze metalowe małe

op.

500

 

 

1 op = 100szt.

Taśma pakowa

szt.

30

 

 

 

Taśma dwustronna

szt.

30

 

 

 

Taśma klejąca

szt.

100

 

 

przezroczysta

Teczka na gumkę karton.

op.

100

 

 

1op = 10szt.

Teczka wiązana A4

op.

10

 

 

kartonowa, biała, 1op = 50 szt.

Temperówka

szt.

50

 

 

metalowa, pojedyncza

Tusz do pieczątek

szt.

50

 

 

czerwony i czarny

Wałek barwiący do kalkulatora (IR-40T)

szt.

20

 

 

 

Wkład do zenitha

Szt

200

 

 

 

Zakładki indeksujące

szt.

200

 

 

 

Zakreślacz fluorescencyjny

szt.

200

 

 

żółty, różowy, zielony, pomarańczowy, typu BOSS

Zeszyt A4

szt.

20

 

 

w kratkę, 80 kartek

Zeszyt A5

szt.

20

 

 

w kratkę, 80 kartek

Zszywacz

szt.

100

 

 

min. 20 kartek

Zszywki 23/10 (RAPID)

op.

20

 

 

1 op = 1000szt.

Zszywki 26/4

op.

500

 

 

1 op = 1000szt.

Klips archiwizacyjny

Op.

5

 

 

1 op. = 100 szt.

Półka na dokumenty

Szt.

50

 

 

Wykonane z poliestru wysokiej wytrzymałości, na dokumenty w formacie A4

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, tzn. artykułów o innych nazwach niż podane, jednak o parametrach nie gorszych niż posiadają wymienione artykuły.

1.       Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.       Przedmiot zamówienia opisany został wg. następujących kodów CPV - 30190000-7 – różny sprzęt i materiały biurowe

3.       Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

4.       Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2.       Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw/ usług /robót budowlany

3.       Wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia

(pkt. 2 i 3 – opcjonalnie w zależności od potrzeb i wymagań Zamawiającego)

4.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest Pan Dominik Chmielewski, tel. 22 701-78-81, email: dchmielewski@raszyn.pl

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: pon. 8-18, wt.-czw. 8-16, pt. 8-14.

VI. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy:

- złożyć w siedzibie Zamawiającego : Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa artykułów biurowych na potrzeby Urzędu Gminy Raszyn w 2022 roku” NIE OTWIERAĆ PRZED 10.12.2021 r.

w terminie do dnia 10.12.2021 r., godz. 14.00.

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto
za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowanie.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

IX. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn mający siedzibę przy ul. Szkolnej 2A w Raszynie reprezentowana przez  Wójta Gminy Raszyn.

2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Raszyn można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@raszyn.pl

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.

4) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)  organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b)  obsługa prawna

c)  inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Raszyn przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Raszyn.

5.   W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a)  prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b)   prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;

d)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych  osobowych.

6.    W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Raszyn Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

7.    Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Raszyn ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

8.    Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.

9.    Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

10. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w zakładce Przetwarzanie danych osobowych.

 

Załączniki:

1.       Formularz ofertowo-cenowy

2.       Projektowane postanowienia umowy