Raszyn, dnia 06 grudnia 2021 r.
Zgodnie z art. 222 ust 5 pkt. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych tekst jedn. (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) Zamawiający zamieszcza informację z otwarcia ofert złożonych w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z fakultatywnymi negocjacjami na:
„Wykonanie termomodernizacji czterech budynków w ramach Projektu pn.: Ograniczenie niskiej emisji w Gminie Raszyn poprzez wymianę indywidualnych źródeł ciepła na niskoemisyjne – etap 2”
1. Otwarcie ofert nastąpiło w dniu 06-12-2021 r. o godz. 12:00
w siedzibie Zamawiającego:
2. Do upływu terminu składania ofert złożone zostały następujące oferty:
Oferta nr 1
Gut Service Robert Gut
Ul. Długa 36, 05-090 Łady
Zadanie nr 1
Cena oferty – 165 000,00 zł brutto
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 60 miesięcy gwarancji i rękojmi
Termin wykonania zamówienia – 6 miesięcy od daty zawarcia umowy
Zadanie nr 2
Cena oferty – 232 000,00 zł brutto
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 60 miesięcy gwarancji i rękojmi
Termin wykonania zamówienia – 6 miesięcy od daty zawarcia umowy
Oferta nr 2
PPHU ELBO S.C. T. Dąbrowski ; Z. Dąbrowski
Powstańców Warszawy 14, 96-500 Sochaczew
Zadanie nr 1
Cena oferty – 152 215,00,00 zł brutto
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 60 miesięcy gwarancji i rękojmi
Termin wykonania zamówienia – 6 miesięcy od daty zawarcia umowy
Zadanie nr 2
Cena oferty – 220 565,00 zł brutto
Na wykonane roboty i wbudowane materiały oferuję: 60 miesięcy gwarancji i rękojmi
Termin wykonania zamówienia – 6 miesięcy od daty zawarcia umowy