Znak sprawy: KZ.271.13.2.2021

Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej 130 000,00 zł

Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych

1. Przedmiot zamówienia: Ochronę mienia Urzędu Gminy Raszyn oraz monitoring systemu alarmowego w USC.

2.  Wartość szacunkowa zamówienia:

netto     120.604,35 PLN

                                                brutto    148.343,36 PLN

wysokość podatku VAT 23 %

3.  Rodzaj przeprowadzonej procedury  Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe zostało skierowane do wykonawców pismem znak  KZ.271.13.2.2021 poprzez zamieszczenie dnia 03.12.2021 r. w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Raszyn – www.bip.raszyn.pl.

4. Porównanie ofert:

Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 10.12.2021 r. godz. 14.00 wpłynęły następujące oferty:

Nr Oferty

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto zł

Termin realizacji dni/tyg.

1.

Vision Group sp. z o.o.

Ul. Nowogrodzka 50, lok. 515, 00-695 Warszawa

 

149.016,96 zł

31.12.2022 r.

2.

MM Service Security sp. z o.o.

Ul. 3-go Maja, 93-408 Łódź

159.546,00 zł

31.12.2022 r.

3.

Kerim Grupa sp. z o.o. sp. k.

Ul. Dzielna 11, 26-600 Radom

168.627,60 zł

31.12.2022 r.

4.

Biuro Ochrony Pantera

Ul. Armii Ludowej 9 lok. 2, 00-575

199.993,08 zł

31.12.2022 r.

5. Wskazanie wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

Nazwa Wykonawcy/adres:

Vision Group sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 50, lok. 515, 00-695 Warszawa

Wartość oferty: 149.016,96 zł brutto

Termin realizacji: 31.12.2022 r.

Inne istotne elementy oferty - ……………………………..          

Uzasadnienie wyboru:

Wybrana została oferta spełniająca warunki oraz najkorzystniejsza pod względem finansowym.

Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie

1)       Dominik Chmielewski ……………………………… (podpis)