Znak sprawy   KZ.271.3.2022.MS

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zg. z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych

 

I.                    Zamawiający: 

Gmina Raszyn reprezentowana przez Wójta Gminy

ul. Szkolna 2a

05-090 Raszyn

Tel. 022 701-78-13 Fax. 022 701-77-78

Regon: 013269232 NIP: 5342488243

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05 – 090 Raszyn.

tel. (22) 701 77 77,  faks (22) 701 77 78.

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:  Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy dla pracowników i kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Raszyn.

II. Opis przedmiotu zamówienia (nr kategorii słownika CPV 85121000-3)

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu medycyny pracy polegających na wykonywaniu badań profilaktycznych pracowników oraz kandydatów do pracy w Urzędzie Gminy Raszyn.

1.1. Zakres świadczeń medycznych o których mowa powyżej obejmuje w szczególności:

 

1) badania wstępne i okresowe dla pracowników na niżej wymienionych stanowiskach:

- na stanowiskach kierowniczych (w tym zatrudnionych na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe)

- na stanowiskach kierowniczych (w tym zatrudnionych na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe i prowadzących samochód w celach służbowych)

- na stanowiskach kierowniczych (w tym zatrudnionych na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, wykonujących pracę na wysokości powyżej 3m i prowadzących samochód w celach służbowych )

- na stanowiskach urzędniczych (w tym zatrudnionych na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe)

- na stanowiskach urzędniczych (w tym zatrudnionych na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe i prowadzących samochód w celach służbowych)

- na stanowiskach urzędniczych (w tym zatrudnionych na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, wykonujących pracę na wysokości powyżej 3m i prowadzących samochód w celach służbowych )

- na stanowiskach robotniczych (w tym wykonujących pracę na wysokości do 3m)

- na stanowiskach robotniczych (w tym wykonujących pracę na wysokości powyżej 3m)

- konserwatorów sprzętu pożarniczego

- na stanowiskach kierowcy kat. B

- na stanowiskach kierowcy kat. B (w tym wykonujących pracę na wysokości powyżej 3m)

- na stanowiskach kierowcy kat. D oraz wykonania każdemu skierowanemu pracownikowi  badania krwi (morfologia),

 

2) badania kontrolne pracowników powracających do pracy po nieobecności trwającej powyżej 30 dni

3) wydawanie orzeczeń lekarskich dla celów przewidzianych w Kodeksie Pracy i przepisach wykonawczych.

 

1.2. Wymagania dotyczące dostępności usług:

1) świadczenie usług medycznych objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku). Badania profilaktyczne przeprowadzane będą na podstawie skierowań wydanych przez Zamawiającego zgodnie z § 4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.) oraz z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 27 czerwca 1997 roku o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1175).

 

2) wykonanie badań wstępnych i okresowych oraz wystawienie zaświadczenia o zdolności/niezdolności do pracy na stanowisku będą odbywać się maksymalnie w ciągu trzech dni roboczych po telefonicznym lub osobistym zgłoszeniu się osoby skierowanej.

3) wykonanie badań kontrolnych oraz wystawienie zaświadczenia o zdolności/niezdolności do pracy na zajmowanym stanowisku będzie przeprowadzone w dniu zgłoszenia się pracownika ze skierowaniem.

4) W każdym przypadku zakres wykonywanych badań ustalony będzie przez lekarza medycyny pracy wyznaczonego przez Wykonawcę, indywidualnie dla poszczególnego pracownika biorąc pod uwagę charakter zajmowanego przez niego stanowiska. Badania te będą wykonane w jednym dniu, w następujących po sobie wizytach, w tej samej placówce, bez konieczności ponownej wizyty lub przejazdu do innego Oddziału.

5) Zamawiający wymaga, aby usługi stanowiące przedmiot zamówienia realizowane były w obiektach będących w dyspozycji Wykonawcy usytuowanych w odległości nie przekraczającej 10 km od siedziby Zamawiającego (jako usługi stanowiące przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie zarówno badania podstawowe jak i dodatkowe).

6). W przypadku, gdy w wyniku badań okulistycznych przeprowadzonych w ramach badań profilaktycznych zajdzie potrzeba stosowania przez osobę badaną okularów korygujących wzrok, lekarz okulista przeprowadzający badanie, wystawi receptę określającą parametry odpowiednich szkieł korygujących wzrok.

 

1.3. Aktualna liczba zatrudnionych pracowników 125 osób. Liczbę pracowników podlegających w ciągu roku badaniom lekarskim zawiera Formularz cenowo-ofertowy. Wskazana ilość osób jest orientacyjna i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego..

1.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

1.5. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od daty podpisania umowy do 31.12.2022 r.

1.6. Zamawiający wymaga aby usługi świadczone były zgodnie z Ustawą  z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1175).

1.7. Wykonawca musi posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia.

1.8. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do prawidłowego wykonanie zamówienia,

 

2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV – 85121000-3.

4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

5. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:

- wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg załączonego wzoru formularza ofertowego

- aktualny wypis z KRS lub aktualny wypis z ewidencji działalności gospodarczej,

- wpis do Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą zgodnie z ustawą z dnia 15 kwietnia

2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2021 r. poz. 711 z późn. zm.).

2.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

V. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Pani Marcin Staszewski, tel. 22 701 78 13.

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek: 8.00 – 18.00, wtorek – czwartek: 8.00 – 16.00, piątek: 8.00 – 14.00.

VI. Miejsce składania ofert:

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 19.01.2022 r. do godz. 11:45

Adres: Urząd Gminy Raszyn, 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2a  - Biuro Obsługi Mieszkańców, pok. Nr 15 (parter) w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Świadczenie usług z medycznych w zakresie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników i kandydatów do pracy Urzędu Gminy Raszyn.  NIE OTWIERAĆ PRZED 19.01.2022 r., godz. 12.00

VII. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie / udzielenie przedmiotu zamówienia.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

VIII. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.