OŚGK.271.48.2021.JB(5)

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wartości nieprzekraczającej 130 000,00zł

Ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2021r., poz. 1129 z późń. zm. /.

 

I.     Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

„Świadczenie usług w zakresie opieki lekarsko - weterynaryjnej zwierzętom poszkodowanym w wypadkach drogowych, przeprowadzenie zabiegu sterylizacji/kastracji kotom wolno żyjącym  z terenu  Gminy Raszyn w 2022r”.

II.                  Opis przedmiotu zamówienia.

 1. Przedmiotem umowy jest usługa z zakresu opieki lekarsko - weterynaryjnej zwierzętom poszkodowanym w wypadkach drogowych, przeprowadzenie zabiegu sterylizacji/kastracji kotom wolno żyjącym z terenu  Gminy Raszyn w 2022 roku.

2. Usługa, o której mowa w ust. 1 w szczególności obejmuje :

2.1  w zakresie opieki lekarsko - weterynaryjnej kotów wolno żyjących i poszkodowanych w wypadkach drogowych

   1) całodobowa gotowość do udzielenia pomocy weterynaryjnej;

2) w przypadkach, gdy zajdzie taka potrzeba, dojazd na miejsce zdarzenia drogowego w czasie nie dłuższym niż 60 minut od otrzymania zgłoszenia i udzielenia pierwszej pomocy weterynaryjnej zwierzęciu,

3) całodobową opiekę lekarsko- weterynaryjną kotów poszkodowanych w zdarzeniach drogowych na terenie Gminy Raszyn, obejmującą: pierwszą pomoc, diagnostykę i inne badania wyszczególnione w projekcie umowy § 6 ust. 2,

4) w przypadku gdy zajdzie taka potrzeba, wykonanie niezbędnych dla ratowania życia kotów zabiegów chirurgicznych wyszczególnionych w projekcie umowy § 6 ust. 2,

5) oddanie zwłok zwierzęcia do unieszkodliwienia w przypadku konieczności poddania zwierzęcia eutanazji albo zgonu zwierzęcia w miejscu świadczenia usługi,

6) prowadzenie rejestru wykonywanych usług;

2.2 w zakresie przeprowadzenia zabiegu sterylizacji/kastracji zwierząt wolno żyjących

1) wyłapanie i transport wolno żyjących  kotów z terenu Gminy Raszyn do miejsca, gdzie będzie przeprowadzony zabieg sterylizacji/kastracji oraz ponowne odwiezienie w miejsce jego wyłapania,

   2) dowodem wykonania każdorazowej usługi będzie protokół podpisany przez lekarza weterynarii;

3. Zgłoszenia interwencyjne odbywać się będą wyłącznie na podstawie zgłoszenia dokonanego przez pracownika Urzędu Gminy Raszyn lub Policję pod numerem telefonu wskazanym przez Wykonawcę w ciągu - 2 godz. od daty zgłoszenia a w szczególnych wypadkach – 1 godz. od daty zgłoszenia. Pracownik Zamawiającego lub Policja zgłasza potrzebę odłowienia zwierzęcia drogą email lub telefonicznie.

4. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z:

a) ustawą  z dnia 21.08.1997 r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020 r. poz. 638 z późń. zm.),

b) ustawą z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2020, poz. 1421 z późń.zm.),

c) ustawą z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U  z  2021 r. poz. 888),

c) ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2021r. poz. 779).

5. Faktyczną ilość określi przedstawiciel Zamawiającego na podstawie składanych kolejno zapotrzebowań telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną. Łączna ilość bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Raszyn (kotów wolno żyjących do sterylizacji/ kastracji) nie przekroczy - 25szt.

6.   Wykonawca zapewnia realizację usług określonych w pkt 1 całodobowo, w dni robocze oraz wolne od pracy i świąteczne.

7.Wykonawca ubiegający się o przedmiot zamówienia powinien mieć siedzibę w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego.

8.   Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.12. 2022r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na ten cel.

  1. Kryteria oceny ofert: cena 100%
  2. Projekt umowy stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
  3. Przedmiot zamówienia opisany został według następujących kodów CPV:  85200000-1
  4. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

III.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią warunki dotyczące:

1.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

2.       dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny do wykonania zamówienia,

4.       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

5.       niekaralność za przestępstwa i wykroczenia przeciwko zwierzętom.

IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1.1        Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – według wzoru formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

1.2        Kserokopia zezwolenia na przewóz zwierząt wydanego przez Powiatowego Lekarza Weterynarii, na podstawie ustawy z dnia 11 marca 2004r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 26 kwietnia 2004r.w sprawie szczegółowych, wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia działalności w zakresie zarobkowego przewozu zwierząt lub przewozu zwierząt wykonywanego w związku z prowadzeniem innej działalności (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem).

1.3        Wypełniony i parafowany projekt umowy.

1.4        Kserokopię umów zawartych z podmiotami świadczącymi usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Wykonawcy oraz do spełnienia wymagań określonych w niniejszym ogłoszeniu ( min. obsługa weterynaryjna, odbiór, utylizacja odpadów) – kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

1.5        Oświadczenie o odległości miejsca siedziby Wykonawcy od siedziby Zamawiającego – załącznik Wykonawcy.

 1.6 Przedstawienie referencji potwierdzających wykonanie przynajmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej  2 zadań o  podobnym zakresie.

2.       Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
        przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie.

VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest: Pani Jolanta Banasiak tel. (22) 701-79-12.

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w następujących godzinach tj.: poniedziałek, wtorek, środa i czwartek 8.00 – 15.00 oraz w piątek 8.00 – 13.00.

VII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową w zaklejonej kopercie z dopiskiem „OŚGK.271.48.2021.JB „Świadczenie usług w zakresie opieki lekarsko - weterynaryjnej zwierzętom poszkodowanym w wypadkach drogowych, przeprowadzenie zabiegu sterylizacji/kastracji kotom wolno żyjących z terenu  Gminy Raszyn w 2022 roku” należy złożyć lub przesłać do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Raszyn, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn w terminie do dnia 18.01.2022 r. (liczy się data wpłynięcia do kancelarii Urzędu Gminy Raszyn).

VIII. Opis sposobu obliczania ceny

      Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, w sposób czytelny należy przedstawić cenę
brutto za udzielenie przedmiotu zamówienia. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. „Świadczenie usług w zakresie opieki lekarsko - weterynaryjnej zwierzętom poszkodowanych w wypadkach drogowych, przeprowadzenie zabiegu sterylizacji/kastracji zwierząt wolno żyjących oraz usypianie ślepych miotów z terenu  Gminy Raszyn w 2021 roku”.

1.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

2.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

3.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

4.       Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.

IX. Informacje o formalnościach

1.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, podając nazwę firmy, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego wybrano wraz uzasadnieniem jego wyboru.

2.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

3.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

4.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. protest, odwołanie, skarga.

5.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

X. Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn mający siedzibę przy ul. Szkolnej 2A w Raszynie reprezentowana przez  Wójta Gminy Raszyn.

2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Raszyn można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@raszyn.pl

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.

4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1834 z późń. zm./, przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2020r. poz. 638 z późń.zm), ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2020, poz. 1421 z późń.zm.), ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U  z  2021 r. poz. 888), ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2021r. poz. 779).

5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)  organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b)  obsługa prawna

c)  inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Raszyn przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Raszyn.

6.   W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a)  prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b)   prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych  osobowych.

7.    W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Raszyn Pani/Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

8.    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych Gminie Raszyn ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

9.    Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.

10.    Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w zakładce Przetwarzanie danych osobowych.

 

Załączniki:

1.       Projekt umowy

2.       Formularz cenowo-ofertowy