OŚGK.271.39.2021.JB(14)
Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej 130 000,00 zł
Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późń. zm.)
1. Przedmiot zamówienia:
„Świadczenie usług polegających na całodobowej interwencji ds. zwierząt łownych wraz z usługa schwytania dzikich i innych gatunków, które wtargną na tereny Gminy Raszyn w 2022r.”
2. Wartość szacunkowa zamówienia.
wynosi netto 18 363,11 PLN
brutto 19 832,16PLN
VAT 8%
zwiększono środki w budżecie Gminy Raszyn na rok 2022 do kwoty wybranej oferty cenowej tj. zwiększono o kwotę 16 167,84 zł brutto.
3. Rodzaj przeprowadzonej procedury Zapytanie ofertowe
Zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie internetowej Gminy Raszyn www.bip.raszyn.pl w dniu 05.01.2022r. w zakładce Zamówienia Publiczne- Przetargi- Ogłoszenia poniżej 130 000,00 zł - Ogłoszenia. Termin składania ofert do dnia 17.01.2022r.
4. Porównanie ofert:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 17.01.2022r. wpłynęły dwie oferty złożone osobiście w biurze obsługi mieszkańców:
Nr oferty |
Nazwa i adres firmy |
Wartość brutto zł |
Termin realizacji dni/tyg. |
1. |
Fundacja Animal Rescue Poland
ul. Przesmyckiego 11
05-510 Konstancin - Jeziorna |
15 480,00 |
31.12.2022 r.
Oferta odrzucona z uwagi na niespełnienie warunków zapytania ofertowego.
|
2. |
Gabinet Weterynaryjny
Krystyna Kowalczyk
Wągrodno, ul. Słoneczna 37
05-505 Prażmów |
36 000,00 |
31.12.2022 r. |
W załączeniu złożone oferty.
5. Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:
Spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy/adres: Gabinet Weterynaryjny Krystyna Kowalczyk Wągrodno, ul. Słoneczna 37, 05-505 Prażmów
Cena brutto: 36 000,00 zł
Termin realizacji – do dnia 31.12.2022r.
Uzasadnienie wyboru:
W postępowaniu wpłynęły dwie oferty. Oferta firmy Gabinet Weterynaryjny Krystyna Kowalczyk Wągrodno, ul. Słoneczna 37, 05-505 Prażmów odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym i przedstawia akceptowalną przez Zamawiającego cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie:
1) Jolanta Banasiak - ……………………….
(podpis)