OŚGK.271.3. 2022.JB (7)

 

Protokół z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej 130 000,00 zł

Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych 

(Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późń. zm.)

1. Przedmiot zamówienia:

„Wypompowywanie wody z zastoisk na ulicach i innych terenach gminnych w obrębie pasa drogowego na tereny Gminy Raszyn w 2022r.” 

2. Wartość szacunkowa zamówienia.

                            wynosi  netto             9 623,20  PLN   

                                                                             brutto            10 393,06 PLN   

                                            VAT 8%

zwiększono środki w budżecie Gminy Raszyn na rok 2022 do kwoty wybranej oferty cenowej tj. zwiększono o kwotę 318,94 zł brutto.

 

3.   Rodzaj przeprowadzonej procedury  Zapytanie ofertowe

Zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie internetowej Gminy Raszyn www.bip.raszyn.pl w dniu 20.01.2022r. w zakładce Zamówienia Publiczne- Przetargi- Ogłoszenia poniżej 130 000,00 zł - Ogłoszenia. Termin składania ofert do dnia 25.01.2022r.

4. Porównanie ofert:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 25.01.2022r. wpłynęły dwie oferty złożone osobiście w biurze obsługi mieszkańców:

Nr oferty

Nazwa i adres firmy

Wartość brutto zł

1.

ARKAZEN ZENON CIARKA

W SPADKU

ul. Czysta 9

05-816 Opacz Mała

 

12 960,00

2.

USŁUGI ASENIZACYJNE

Leon Szeląg

ul. Słowikowskiego 62A

05-090 Raszyn

 

10 712,00

W załączeniu złożone oferty.

5. Wskazanie Wykonawcy i uzasadnienie wyboru:

Spośród złożonych ofert, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:

Nazwa Wykonawcy/adres: USŁUGI ASENIZACYJNE Leon Szeląg ul. Słowikowskiego 62A

05-090 Raszyn.

Cena brutto: 10 712,00,00 zł

Termin realizacji – do dnia 31.12.2022r.

Uzasadnienie wyboru:

W postępowaniu wpłynęły dwie  oferty. Oferta firmy USŁUGI ASENIZACYJNE Leon Szeląg ul. Słowikowskiego 62A, 05-090 Raszyn odpowiada wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym i przedstawia akceptowalną przez Zamawiającego cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie:

 

1)       Jolanta Banasiak - ……………………….