<>

Zamawiający informuje, iż w poniższym zapytaniu wpłynęły pytania, na które Zamawiający udziela odpowiedzi. Zmianie uległ również termin składania ofert do 16.03.2022 r. do godz. 12.00

 

Pytanie nr 1 – dotyczy - Pompy dozujące do pralnicy wraz z zestawem specjalistycznych środków chemicznych.

Czy zamawiający wymaga aby zestaw ten zawierał minimum 4 środki piorące ( wzmacniacz alkaiczności, główny środek piorący, środek do dezynfekcji, środek do impregnacji) o pojemności minimum 20 kg?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający wymaga aby zestaw specjalistycznych środków chemicznych zawierał minimum 4 środki piorące ( wzmacniacz alkaiczności, główny środek piorący, środek do dezynfekcji i środek do impregnacji ) o pojemności każdego  min. 20 kg.

 

Pytanie nr 2:

Czy zamawiający dopuści pralnicowirówkę o obrotach 980 obrotów ? Różnica ta jest niewidoczna w odwirowaniu a faktyczny współczynnik odwirowania wynosi 400G czyli najwyższy w swojej klasie ładowności.

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający dopuszcza pralnico wirówkę o prędkości wirowania min. 980 / min. 

 

Pytanie nr 3:

Czy zamawiający dopuści Moduł do suszenia o szerokości 100 cm ? Wiąże się to z faktem iż do zaoferowania mamy  moduł na 20 par butów stad jego szerokość jest nieco większa.

Odpowiedź Zamawiającego:

Ze względu na warunki lokalowe zamawiający nie dopuszcza modułu do suszenia butów i rękawic o szerokości 100 cm.

 

Pytanie nr 4 – dotyczy - Szafa susząca z modułem suszenia 17 par butów/rękawic strażackich – 1 szt.

Czy Zamawiający dopuści szafę o mocy grzewczej 2,0 kW, zasilaniu 230 V?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający nie dopuszcza szafy o mocy grzewczej 2,0 kW, zasilaniu 230 V.

 

Pytanie nr 5 – dotyczy - Szafa susząca z modułem suszenia 17 par butów/rękawic strażackich – 1 szt.

Czy Zamawiający dopuści szafę  posiadającą swobodny przepływ powietrza?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający nie dopuszcza szafy posiadającej swobodny przepływ powietrza.

 

Pytanie nr 6 – dotyczy - Szafa susząca z modułem suszenia 17 par butów/rękawic strażackich – 1 szt.
Czy Zamawiający dopuści szafę  posiadającą jeden wentylator umieszczony nad wnętrzem szafy?

Odpowiedź Zamawiającego:

Zamawiający nie dopuszcza szafy posiadającej jeden wentylator umieszczony nad wnętrzem szafy.

 

 

RFZ.271.5.2022.ŁO

 

 

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o wewnętrzną procedurę zamawiającego

o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 zł

zgodnie z Ustawą z dnia 11 września 2019 r. przepisów Prawa zamówień publicznych

 

I. Zamawiający: Gmina Raszyn

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 2a 05-090 Raszyn

tel. /022/701-77-70 , faks /22/701-77-71

Zaprasza do złożenia ofert cenowych na:

specjalistycznego zestawu pralnicy i suszarki do ubrań typu NOMEX na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Raszynie.

 

II. Opis przedmiotu zamówienia

1.         Przedmiotem zamówienia jest zakup specjalistycznego zestawu pralnicy i suszarki do ubrań typu NOMEX na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Raszynie o następujących parametrach:

·       Pralnico-wirówka – 1 szt.

Pralnico-wirówka powinna posiadać:

- wielkość załadunku w przedziale 18 - 22 kg,

- objętość bębna min. 175 litrów,

- prędkość wirowania min. 1050 obr./min,

- system ważenia - do wielkości załadunku (wkładu) pralnica powinna dostosowywać automatycznie,

- automatyczne dobieranie ilość wody,

- poziom hałasu, podczas pracy do 65 dB, podczas wirowania do 80 dB,

- ręczne lub automatyczne dozowanie detergentów,

- pompy dozujące z zestawem specjalistycznych płynnych środków chemicznych do prania ubrań typu NOMEX,

- całkowity czas prania (pełen wsad) max. 65 min.

Wymiary w mm:

- wysokość min. 1400

- szerokość max 980

- głębokość min. 940

·       Szafa susząca z modułem suszenia 17 par butów/rękawic strażackich – 1 szt.

Szafa susząca powinna posiadać:

- pojemność min. 15 kg.

- moc grzewcza min. 5,5 kW,

- możliwość suszenia min. 4 kompletów ubrań typu NOMEX

- min. 2 automatyczne programy suszenia,

- min. 1 program suszenia w temperaturze 75 °C do impregnacji odzieży

- regulowane nóżki – dla łatwej instalacji,

- czas suszenia max. – 100 min.

- powinna pracować w warunkach podciśnienia,

- wentylatory rozmieszczone równomiernie co gwarantuje równomierne suszenie,

- możliwość otwieracie drzwi na krótko bez zatrzymywania procesu suszenia,

- wysokość max. 1970mm

- szerokość max. 1300mm

- głębokość max. 800mm

- waga max. 200 kg

·       Moduł do suszenia butów/rękawic strażackich:

- pojemność: 17 par butów,

- wysokość max. 2100mm,

- szerokość max. 800mm,

- głębokość max 500mm,

- waga max 40kg,

- pobór mocy max. 2000 W,

- wyposażona w automatyczne sterowanie umożliwiające ustawienie dni i godzin pracy suszarki.

2.         Okres gwarancji – minimum 12 miesięcy.

3.         Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

4.         Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

5.         Termin dostawy – 14 dni od daty podpisania umowy.

6.         Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

III. Opis kryteriów wyboru:

Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami przy wyborze oferty:

1.       Cena – 95 pkt.

2.       Okres gwarancji – 5 pkt.

·     Kryterium cena:

_____ C = cena najniższa / cena ofertowa x 95

·     Kryterium okres gwarancji:

_____ 12 miesięcy – 0 pkt.

_____ 24 miesiące – 2,5 pkt.

_____ 36 miesięcy – 5 pkt.

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów

 

IV. Warunki udziału w zamówieniu:

O zadanie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.

 

V. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:

1.       Zamawiający wymaga, aby każda oferta zawierała minimum następujące dokumenty:

1) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo-ofertowy – wg. załączonego wzoru formularza ofertowego,

2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty cenowej – w postaci oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisywania oferty.

2.       Dokument, o którym mowa w pkt. 1 ust. 2, może być dostarczony przed podpisaniem umowy.

 

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

 

VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1.       Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania w jest:

·         Pani Anna Wierzbicka - Abramska pod nr tel. /022/ 701-78-02, e-mail awierzbicka@raszyn.pl

·         Pan Łukasz Orzana pod nr tel. /022/ 701-78-04, e-mail lorzana@raszyn.pl

2.       Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach pracy urzędu tj.: poniedziałek godz. 8.00 – 18.00; wtorek, środa, czwartek godz. 8.00 – 16.00, piątek godz. 8.00 – 14.00

 

VIII. Miejsce składania ofert

Ofertę cenową należy złożyć do dnia 14.03.2022 r. do godz. 12:00 drogą elektroniczną na adres e-mail: rfz@raszyn.pl oraz lorzana@raszyn.pl

 

IX. Opis sposobu obliczania ceny

1.       Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę netto i brutto za wykonanie/ udzielenie przedmiotu zamówienia oraz podać wysokość stawki podatku VAT.

2.       Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.

3.       Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

4.       Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

X. Informacje o formalnościach

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania.

2.       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia drogą elektroniczną.

3.       Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

4.       Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

5.       Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga.

6.       Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.206.119.1) zwanej przepisami RODO, informuję, iż:

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Raszyn mający siedzibę przy ul. Szkolnej 2A w Raszynie reprezentowana przez  Wójta Gminy Raszyn.

2) Z Inspektorem Ochrony Danych Urzędu Gminy Raszyn można się skontaktować w sprawie ochrony swoich danych osobowych poprzez email iod@raszyn.pl

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu realizacji ustawowych zadań gminy oraz przepisów prawa i nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnione na podstawie przepisów prawa.

4) Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja przez Gminę obowiązków dotyczących ustaw: Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 12019 ze zm./, przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 997r. o ochronie zwierząt (Dz. U. z 2017r. poz. 1840 z późń.zm.), przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U z 2018 r. poz. 1454 z późn. zm. ),  przepisów ustawy z dnia 11.03.2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz. U.2018, poz. 1967 ze zm.),

5) W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 3 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:

a)  organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b)  obsługa prawna

c)  inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Raszyn przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Raszyn.

6.   W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:

a)  prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b)   prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

c) prawo do żądania usunięcia/ograniczenia przetwarzania danych osobowych ;

d)     prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych  osobowych.

7.    W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Raszyn Pani/ Pana danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

8.    Podanie przez Pani/Pana danych osobowych Gminie Raszyn ma charakter dobrowolny, jednak ich podanie jest niezbędne do przeprowadzenia przedmiotowego postępowania.

9.    Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i zakończenia postępowania administracyjnego, a następnie przez czas wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnętrznych przepisów dotyczących archiwizowania dokumentów.

10.    Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

11. Szczegółowe informacje w zakresie zasad przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajdują się na stronie internetowej www.bip.raszyn.pl w zakładce Przetwarzanie danych osobowych.

Załączniki:

1.       Formularz cenowo-ofertowy

2.       Wzór umowy